דף הבית » בדיחות » בדיחות העיקר לצחוק

בדיחות העיקר לצחוק

אין על בדיחות

בתכלס, אין על בדיחות. אם אתם מחפשים דרך טובה להעביר את הזמן, להתעודד כשאתם עצובים ואפילו לעודד חבר קרוב – כנראה שיצא לכם להשתמש בבדיחות. בין אם מדובר בבדיחות אישיות, בדיחות כלליו תאו בדיחות שקשורות להקשר מסוים – הבדיחה הנכונה יכולה להעלות חיוך על הפנים של כולנו. בשביל להעביר לכם את הזמן ולהעלות לכם חיוך על הפנים ריכזנו עבורכם 11 בדיחות שאנחנו אוהבים במיוחד. אנחנו מזמינים אתכם לקרוא את הבדיחות, להנות מהן, להפיץ אותן לחברים וכמובן – להמציא כמה בדיחות משלכם. תזכרו – להעלות חיוך על הפנים של חבר קרוב מביא לא פעם לכך שתתחילו לחייך גם בעצמכם. תהנו!
בדיחות

אוהב שווארמה

כבר כשהייתי קטן אהבתי שווארמה, הייתי ילד לאפות.

טלוויזיה בחלל

שאלה: איזה תוכנית ריאלטי יש בחלל? תשובה: הכוכב הבא!

טיפש כמו פטריק

דני: רועי, אתה טיפש כמו פטריק. רועי: טוב, לפחות אני כוכב!

קיר כועס

שאלה: איך קוראים לקיר כועס שמדבר? תשובה: בטון מאיים.

שששש

צופה בתיאטרון ניסה להתרכז בהצגה אבל התקשה מאוד בגלל שתי נשים שישבו מאחוריו ולא הפסיקו לדבר. "סליחה", הוא אמר להן, "זה ממש מוגזם, אני לא מצליח לשמוע שום דבר!" אחת מהן השיבה, "מצוין! זאת שיחה מאוד אישי".

נימוסים

המורה אומרת לרועי, התלמיד השובב בכיתה, "רועי, תוריד את הרגליים כבר מהשולחן, אתה בבית שלך". רועי עונה לה בקלילות, "המורה, גם בבית אני שם את הרגליים שלי על השולחן!" "ומה אמא שלך אומרת על זה?" היא אומרת לי, 'רועי, תוריד כבר את הרגליים מהשולחן אתה לא בבית ספר!"

סטטיסטיקאי

ילד ניגש לאביו ושואל אותו, "תגיד אבא, מה זה סטטיסטיקאי?" האבא משיב בחיוך, "סטטיסטיקאי הוא כזה שחושב שאם מכניסים את הידיים והראש לתוך המקרר, ואת הרגליים לתנור רותח – בממוצע אתה בסדר גמור".

הבדל קטן

שאלה: מה ההבדל בין זקן לגנב? תשובה: זקן בא בימים והגנב בא רק בלילות.

עניין של גיוון

אישה פולניה אחת מבשלת שוב פעם קציצות. בעלה מתקרב ורואה שכל קציצה בגודל אחר. "למה הגדלים של הקציצות שונים?", הוא שאל את אשתו. עונה הפולניה, "ביקשת גיוון באוכל, לא?"

מעשי כשפים

שאלה: איזה סוג תא בגוף אוהב לעשות קסמים? תשובה: תא-דם!

שיעורי עברית

אבא: "חמוד, תגיד אבא!" תינוק: "אמאאא" אבא: "נו, תגיד כבר אבא! א-ב-א" תינוק: "אמאא!" אבא: "לא אמא! אבא! א-ב-אא! תינוק: "א-מ-א!" אבא: "כוסעמק, תגיד אבא!" תינוק: "כוסעמק, כוסע-מ-ק" אמא נכנסת הבייתה: "מה זה! מי לימד אותך לדבר ככה!" תינוק: "א-ב-א!:

שאלות נפוצות על בדיחות העיקר לצחוק

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון בדיחות העיקר לצחוק לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בבדיחות העיקר לצחוק שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם בדיחות העיקר לצחוק שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

בדיחות העיקר לצחוק - פספסת משהו?

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

בדיחות ליום המשפחה

בדיחות ליום המשפחה

בדיחות רפואה

בדיחות רפואה

בדיחות לכיתה ד

בדיחות לילדים כיתה ד

בדיחות על בעלי חיים

בדיחות על חיות

בדיחות טבעונים

בדיחות טבעונים

בדיחות על משוגעים

בדיחות על משוגעים