דף הבית » בדיחות » בדיחות על זקנות

בדיחות על זקנות

עברו כברת דרך

יכול להיות מדובר בסבתא שלכם, הזקנה מהבניין ליד שאתם עוזרים לה לסחוב את הקניות ואפילו סתם אישה זרה שמבקשת ממכם להגיד לה מה השעה. הנשים הזקנות שמעורבות בחיים שלנו עמוסות בכוונות טובות. הן מצחיקות, חמות לב ובעיקר – תמיד רוצות לעזור ולחבק. בשביל להעביר לכם את הזמן בכיף ולהעלות לכם חיוך על הפנים ריכזנו עבורכם כמה בדיחות על זקנות – על האופי, על הבלבול שבא עם הגיל ועם השינויים הגופניים שפשוט אי אפשר להימנע מהם. אנחנו מזמינים אתכם לקרוא את הבדיחות, להנות מהן ולהפיץ לחברים שאתם אוהבים בשביל שיצחקו ביחד איתכם. שימו לב, הבדיחות עשויות להעליב חלק מהזקנות שאתם מכירים – וודאו שאתם מספרים אותם לאנשים הנכונים ולא פוגעים בקרובים אליכם על אף כוונתכם הטובה. תהנו!
בדיחות על זקנות

מחלה נפוצה

שאלה: איזה מחלה הכי נפוצה אצל זקנות? תשובה: פיטמונת דאון.

גניקולוג של זקנות

שאלה: איך קוראים לגניקולוג שהולכות אליו זקנות? תשובה: ארכיאולוג.

נוסעות בכביש 20

שוטר אסרטיבי עוצר מכונית שנוסעת בכביש מהיר על מהירות של 20 קמ"ש. אחרי שהמכונית עוצרת השוטר רואה שם ארבע נשים זקנות, כולן חיוורות ומודאגות. "גבירתי, נסעת במהירות של 20 קמ"ש בכביש של 120 קמ"ש!" "אדוני השוטר", הנהגת אומרת לו ותוהה. "היה שם שלט שהיה כתוב 20 ולכן נסעתי במהירות של 20 קמ"ש." השוטר המבולבל עונה לה, "גברתי מדובר בכביש 20, לא במהירות המותרת." "ואו, זה מסביר הרבה דברים – עכשיו ירדתי מכביש 190!"

התרופה של בעלי

זקנה בת 80 טועמת לראשונה בחייה אלכוהול. מבטה תוהה והיא מבולבלת, "משונה, יש לזה בדיוק את הטעם של התרופה של בעלי לבעיות כבד שהוא משתמש כבר חמישים שנה".

לחתום על צ'ק

זקנה אחת נדרשה לחתום על צ'ק ולא ידעה ממש איך עושים את זה. הפקיד ברצינות החליט להסביר לה, "תחתמי בדיוק כמו שאת חותמת בסיומו של מכתב שכתבת". הזקנה הוציאה עט מהתיק וחתמה לה, "אוהבת אתכם ומתגעגעת מאוד, סבתא סימה."

שאלות נפוצות על בדיחות על זקנות

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון בדיחות על זקנות לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בבדיחות על זקנות שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם בדיחות על זקנות שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

בדיחות על זקנות - פספסת משהו?

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

בדיחות על בנות

בדיחות על בנות

בדיחות על אימהות

בדיחות על אימהות

בדיחות לגיל 8

בדיחות לגיל 8

בדיחות בית ספר

בדיחות בית ספר

בדיחות ליום האישה

בדיחות ליום האישה

בדיחות טבעונים

בדיחות טבעונים