דף הבית » בדיחות » בדיחות לגיל 4

בדיחות לגיל 4

גיל ארבע האיום – אכן? חשבתם שאחרי גיל שנתיים אתם תזכו לשנים ארוכות של שקט ושלווה? נעים מאוד! הכירו את גיל ארבע האיום, שבו העקשנות, התקפות הזעם והרצון לעשות ה-כ-ל לבד מוכפלים פי מאה. הילד שלכם מקצין ומסלים את אותם "כוחות התנגדות" שאימץ קודם לכן, ומגיע להישגים מרשימים הרבה יותר ומתישים פי כמה וכמה. גיל ארבע הוא השלב המוקדם של השלב הקודם. ויחד עם זאת, הוא שלב שמלא בהמון אבני דרך חדשות, למידה והתנהגות שונה ובוגרת יותר. הוא משחק ב"אמא" ו"אבא", המשחק שלו דמיוני יצירתי ומפותח לעיתים יעדיף משחק עם ילדים אחרים על משחק לבדו, וילמד לשתף פעולה עם ילדים אחרים. יהיו פעמים שהוא יתקשה להבדיל בין מציאות לדמיון אך גם זו חלק מההתפתחות. הוא מדבר יותר על דברים שמעניינים אותו, מספר, ומשתף. זה הזמן לשלב הומור אצל הילדים. הומור ידוע כמרפא ומשחרר, מעלה ביטחון ומקרב. לפניכם מספר בדיחות מתאימות.
בדיחות לגיל 4

הפיל והנמלה

מלה הולכת ליד פיל במדבר, רואה את האבק מאחורה ואומרת לו: "תראה כמה אבק אנחנו עושים!".

דבורה בבריכה

שאלה: מדוע הולכת הדבורה לבריכה? תשובה: בשביל-לצוף

סיכת בטחון

שתי סיכות מתווכחות ביניהן. פתאום מגיעה עוד סיכה וצועקת: "הי תפסיקו לריב!". שתי הסיכות מתעצבנות ושואלות אותה: " מי את בכלל????". עונה הסיכה, "אני סיכת ביטחון!"

איך מגיעים?

איש אחד נוסע במכונית, עוצר אדם ברחוב ושואל אותו: "סליחה, איך מגיעים לאוניברסיטה? עונה לו האיש: "קודם צריך לסיים את הגן, בית הספר והצבא, ואז מגיעים".

כמה יופי

דורית פוגשת חברה בכניסה לגן ואומרת לה: "כמה שאת יפה הבוקר". החברה עונה לה: "חבל שאני לא יכולה להגיד את זה גם עלייך". אומרת דורית: למה? את לא יודעת לשקר כמוני

אוהב לישון

ילד אחד אומר לחבר שלו: "אני אוהב לישון, אני ישן לפחות שמונה שעות ביום. הא, ועוד עשר בלילה".

אני תרנגולת

איש אחד נפגש עם פסיכולוג ומספר לו: "דוקטור, אני תרנגולת!". מסתכל עליו הפסיכולוג ושואל: "כמה זמן אתה תרנגולת?". עונה לו האיש: "כמעט שנתיים". שואל אותו הפסיכולוג: "אז למה באת רק עכשיו?". משיב לו האיש: "בגלל שהייתי צריך את הביצים...".

שוקולד

ילד קטן ניגש לאמו ואומר: "אמא, דרכתי לאישה אחת על הרגל, ביקשתי ממנה סליחה והיא נתנה לי שוקולד". האמא שואלת: "ואמרת לה תודה?". הילד עונה: "לא מה פתאום! דרכתי לה גם על הרגל השניה".

נחש צמחוני

שאלה: מה אוכל נחש צמחוני? תשובה: עטלף פירות

כפיים ליתוש

שאלה: "איזו חיה נכנסת ומיד מתחילים למחוא לה כפיים? תשובה: "היתוש"

שאלות נפוצות על בדיחות לגיל 4

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון בדיחות לגיל 4 לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בבדיחות לגיל 4 שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם בדיחות לגיל 4 שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

בדיחות לגיל 4 - פספסת משהו?

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

בדיחות על אימהות

בדיחות על אימהות

בדיחות משוגעים

בדיחות משוגעים

בדיחות על אהבה

בדיחות על אהבה

בדיחות על הרשלה

בדיחות על הרשלה

בדיחות הומור שחור

בדיחות הומור שחור

בדיחות על חמורים

בדיחות על חמורים