דף הבית » בדיחות » בדיחות ליום הולדת

בדיחות ליום הולדת

בתור ילדים תמיד היינו מחכים לחגוג את יום ההולדת שלנו. ככל שמתבגרים כבר נעשים פחות שמחים בכל פעם שמתקרב עוד יום הולדת. אבל בינינו? רובנו נהנים מהיום המיוחד הזה, מתשומת הלב, מהעוגה ומהמתנות. הנה כמה בדיחות ליום הולדת.
בדיחות ליום הולדת

לא לשכוח!

מה הדרך הכי טובה כדי לזכור את יום ההולדת של האישה? לשכוח אותו פעם אחת

דרך מהירה

אישה אומרת לבעלה: תנחש איזו מתנה קניתי לאמא שלי ליום הולדת? הבעל עונה בחוסר עניין: לא יודע, מה קנית לה? האישה עונה בהתלהבות: קניתי לה מטאטא חשמלי! הבעל: למה?? כדי שהיא תגיע לכאן יותר מהר??

יום הולדת לילד

אבא שואל את הבן שלו: בן, מה אתה רוצה ליום ההולדת שלך? הבן עונה: אבא, אני רוצה בובת ברבי. האבא: אבל אתה גבר! תבקש משהו מברזל, משהו שמתחמם ומוציא עשן! הבן: טוב אבא, אז אני רוצה מחליק שיער.

יום הולדת לגרוזיני

מה מאחלים לגרוזיני ביום הולדת? עד 120 אינצ'

יום הולדת 50 לגבר

אישה מתרגשת לחגוג לבעלה את יום הולדתו ה-50 והיא לובשת לבנים סקסיים, נועלת עקבים גבוהים ושמה בושם דומיננטי. היא נכנסת באיטיות לסלון ובעלה שוכב על הספה מול הטלוויזיה וקורא עיתון. היא עומדת מולו ואומרת לו בקול סקסי: אתה זוכר מה אמרת לי ביום הולדת 25 שלי? אמרת לי: אני אנשק כל מילימטר בגוף שלך. אני אעשה לך מסאז' בישבן עד שהוא יהיה קשה כמו אבן ונעשה אהבה עד שתשתגעי. והאישה ממשיכה: אז היום ליום הולדת 50 שלך אני... ואז בעלה קוטע אותה ואומר: מה, הבאת לי בחורה בת 25?

עד 120

איך מברכים קשיש שבדיוק מלאו לו 120 שנה? יום טוב

רכב אדום

האישה: מותק, אוטוטו זה יום ההולדת שלי. אתה כבר יודע איזו מתנה תקנה לי? הבעל: כן חיים שלי, את רואה את הרכב האדום הזה? כן כן! עונה האישה השמחה. אני לא מאמינה! והגבר עונה: אני קונה לך כיסוי לטלפון בצבע הזה

יום הולדת לסבא

ביום הולדת 100 לסבא כל המשפחה התאספה ושרה לו יום הולדת שמח. פתאום נראה שהסבא הולך ליפול מהכיסא. כולם צעקו: סבא סבא! תיזהר! והושיבו אותו בחזרה. אחרי כמה דקות שוב נראה שהסבא הולך ליפול, כולם צעקו והושיבו אותו בחזרה. וכך זה חזר כמה פעמים, עד שהסבא צעק: לא יכול להיות שביום הולדת 100 שלי אני לא יכול להפליץ בשקט!

חוגגים יום הולדת 18

בחור חוגג יום הולדת 18, והחברים שלו מזמינים לו מגדת עתידות. כשהיא נכנסת, הבחור בטוח שמדובר בזונה והוא רוצה לגעת בה. מגדת העתידות צועקת: מה אתה עושה?? אני מגדת עתידות, אני לא כמו אחותך!

מתנה מפרסי

למה פרסי קונה יונת דואר ליום ההולדת של חבר שלו? כי יונים תמיד חוזרות הביתה

שאלות נפוצות על בדיחות ליום הולדת

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון בדיחות ליום הולדת לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בבדיחות ליום הולדת שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם בדיחות ליום הולדת שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

בדיחות ליום הולדת - פספסת משהו?

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

בדיחות חנוכה

בדיחות חנוכה

בדיחות מיניות קצרות

בדיחות למבוגרים בלבד

בדיחות על כדורגל

בדיחות על כדורגל

בדיחות על גבוהים

בדיחות על גבוהים

בדיחות יהודיות ודתיות

בדיחות יהודיות ודתיות

בדיחות הייטק

בדיחות הייטק