דף הבית » בדיחות » בדיחות על קור

בדיחות על קור

יש אנשים שמאוד סובלים מקור. בין אם אתם כאלה ובין אם לא – קבלו כמה בדיחות על קור.
בדיחות על קור

מי המציא?

שאלה: מי המציא את התכתונים? תשובה: קרלו בתחת.

וודקה

שולחים כומר לכפר קטן ברוסיה שבו יש 10 תושבים בכל הכפר והטמפרטורה 30- מעלות. אחרי חודש מגיע האחראי עליו ושואל אותו: איך אתה עם הקור? הכומר: בעזרת הוודקה שלי ומריה ששומרת עליי הכל בסדר האחראי: ולא מפריע לך שאתה לבד כאן? הכומר: בעזרת הוודקה שלי ומריה שתמיד איתי אני בסדר. האחראי: יפה מאוד כל הכבוד לך הכומר: רוצה כוסית וודקה? האחראי: בטח! הכומר: מריה! את יכולה להביא לפרנסיסקו כוס וודקה?

תמיד קר לו

איש שתמיד קר לו, מת ועולה לשמיים. אחרי כמה דקות הוא הולך לדבר עם אלוהים ואומר לו: ממש קר לי פה, ממש קר לי!! אלוהים שולח אותו לענן שיותר קרוב לשמש. אחרי כמה דקות האיש מתלונן על הקור ומבקש פוך, ואלוהים אומר: אין פה פוך. חכה רגע. אלוהים מתקשר לגיהנום ושואל את השטן אם יש לו מקום לאיש שתמיד קר לו. בטח, עונה השטן, חם פה מוות. האיש מגיע לגיהנום ושוב מתלונן שקר לו. השטן כועס ושם אותו בחדר עונש עם אקסטרה חום ושוכח אותו שם לכמה ימים, ואז השטן חושב: בטח הבן כבר אדום כמוני. הוא הולך מהר, פותח את הדלת ושומע את האיש אומר: סגור כבר את הדלת, נכנסת לפה הרבה רוח!

פעם ראשונה עירומים

גבר ואישה עירומים אחד מול השני. הגבר מסתכל על האישה ואומר: איזה קטנים הם. האישה: גם אצלך הכל ממש קטן הגבר: אבל אצלי זה עובר בקיץ.

חבר פרסי בחורף

פרסי יוצא לטיול עם חברה שלו בחורף כשהטמפרטורה 0 מעלות. חברה שלו מתה מקור. פתאופ עוברים מול מאפיה עם פינת ישיבה מול אח. החברה שלו אומרת: ראית איזה מקום יפה כדי לשבת ולשתות קפה? החבר הפרסי: כן, רוצה לעבור עוד פעם?

זה קורה בחורף

אם אתה מחבק את חברה שלך והיא רועדת, אם השפתיים שלה רותחות כשהן נוגעות בשפתיים שלך אם היא נושמת בכבדות כשאתה תופס אותה - יש לה שפעת!

קר וחם

אישה הולכת לרופא ואומרת לו: כשאני ובעלי עושים אהבה, פעם ממש חם לי ופעם ממש קר לי. הרופא: כל כמה זמן אתם מקיימים יחסים? האישה: פעמיים בשנה: פעם בחורף ופעם בקיץ.

טיפש בחורף

שאלה: למה טיפש לא רוצה להשתמש במחשב בחורף? תשובה: כי הוא לא רוצה לפתוח את חלונות.

חימום בחדר

זוג פרסי עוזב את בית המלון אחרי 3 לילות. פקיד הקבלה אומר להם שהם חייבים 3000 ש"ח. הפרסי שכמעט מקבל התקף לב, אומר: 3000 ש"ח? על מה? פקיד קבלה: המחיר כולל ארוחת בוקר, ארוחת ערב, וחימום מיוחד ברצפה לימים קרים כמו אלה שאנחנו סובלים בזמן האחרון. הפרסי: אבל אני לא ידעתי שיש ארוחת בוקר, הלכתי כל בוקר לטעום פסטרמות בסופר, ארוחת ערב אכלנו מטעימות בסופר גם כן, ואת החימום לא הדלקתי כי אני רגיל ככה מהבית. פקיד הקבלה: הכל היה לשימוש שלך, אם לא השתמשת זו בעיה שלך. הפרסי חושב קצת ואומר לו: בסדר, אתה חייב לי 3000 ש"ח. פקיד הקבלה: על מה אתה מדבר? הפרסי: אשתי לוקחת 2000 שקל ללילה ממי ששוכב איתה. פקיד הקבלה: על מה אתה מדבר?? אני לא שכבתי עם אשתך! הפרסי: היא הייתה פה לשימוש שלך, אם לא השתמשת זו בעיה שלך.

הקור הרג אותו

אישה מספרת לחברה שלה: בעלי מת בגלל הקור. החברה: איך? אבל הוא מת כי דרס אותו אוטובוס האישה: כן, אבל היה לו קר והוא הלך לקנות מפזר חום.

שאלות נפוצות על בדיחות על קור

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון בדיחות על קור לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בבדיחות על קור שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם בדיחות על קור שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

בדיחות על קור - פספסת משהו?

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

בדיחות על חמורים

בדיחות על חמורים

בדיחות על זקנים

בדיחות על זקנים

בדיחות על מבוגרים

בדיחות על מבוגרים

בדיחות ליום האישה

בדיחות ליום האישה

בדיחות על ירקות

בדיחות על ירקות

בדיחות ל-1 באפריל

בדיחות ל 1 באפריל