דף הבית » בדיחות » בדיחות לכיתה ג

בדיחות לכיתה ג

המעבר מכיתה ב לכיתה עבור ילדכם הוא לא עניין של מה בכך. הילד כבר מכיר ורגיל לסביבה שלו, לחבריו לכיתה. נכנס לשיגרת הפעילות, לחוקים, לשיעורי הבית, למטלות. הוא מבסס את מעמדו בעיתה ומתחיל לבנות את חוג החברים שלו בהתאם לאופי שלו ולתחביביו. מקצועות לימוד נוספים מצטרפים למערכת השעות שלו והוא מרגיש יותר את הנטל. כמו תמיד, דרך ההומור, אפשר להתמודד טוב יותר עם הכל. לימודית, חברתית. תהנו יחד ממקבץ בדיחות המתאימות לגילו.
בדיחות בית ספר

והרי החדשות

המורה שואלת את התלמידים: איזה הרים אתם מכירים? אורי: הרי השמורון. לימור: הרי יהודה. דורון: והרי החדשות...

האם זה הוגן?

אחד התלמידים שאל את המורה בכיתה: "המורה, את חושבת שזה הוגן לתת עונש לתלמידים על דברים שהם לא עשו?" המורה ענתה: "ברור שלא!" אז אמר לה התלמיד: "יופי, כי לא עשיתי שיעורים..."

גזר וארנבים

המורה שואל את עידן: למה גזר טוב לעיניים ? עונה לו עידן: כי אין ארנבים עם משקפיים

איך כותבים?

מורה שואלת את דני "דני, מהו העץ שאתה הכי אוהב?" דני עונה: "אקליפטוס." משיבה המורה: "יפה, ואיך כותבים אקליפטוס?" דני: "בעצם אני הכי אוהב דקל."

לא מצליח להירדם

לילה אחד, מתקשר תלמיד אל מורתו: "המורה, סליחה שאני מתקשר בשעה מאוחרת כל כך, אבל יש מצב שתחזרי על השיעור שהיה היום?" המורה עונה בתדהמה: "מה? הוא היה עד כדי כך מעניין?". אומר התלמיד: "לא, פשוט אני לא מצליח להירדם".

אני לא תמנון

המורה התחילה את השיעור ושאלה את הכיתה שאלה. נועה הרימה את היד כדי לענות. המורה אמרה:"אני רוצה לראות עוד אצבעות!" אמרה לה נועה:"מה עוד אצבעות?מה אני תמנון?!"

כתיבה בחושך

ליאור שואל את אביו: אבא, אתה יודע לכתוב בחושך? עונה לו האב: אני חושב שאצליח,למה? אומר ליאור:יופי, אז תעצום עיניים ותחתום לי בבקשה על התעודה.

מה שחסר

המורה שואל את אמיר: אמיר, מה היית מעדיף שכל או כסף? אמיר חושב ועונה : כסף אומר לו המורה: אני הייתי מעדיף שכל עונה לו אמיר: ברור, כל אחד בוחר במה שחסר לו...

בגלל השפם

המורה נכנסת אל הכיתה והכל בלאגן כועסת המורה ואומרת ''אני מרגישה פה כמו שוטר" שואל אותה אחד התלמידים: ''אולי בגלל השפם''?

שני טיפשים

המורה שואלת את אמיר: אמיר,הכנת שיעורים? אמיר עונה שלא המורה: למה? עונה לה אמיר: ככה! המורה משיבה בכעס: רק טיפשים עונים "ככה". שואל אותה אמיר: למה? המורה: ככה!

שאלות נפוצות על בדיחות לכיתה ג

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון בדיחות לכיתה ג לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בבדיחות לכיתה ג שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם בדיחות לכיתה ג שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

בדיחות לכיתה ג - פספסת משהו?

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

בדיחות על קמצנים

בדיחות על קמצנים

בדיחות על הרשלה

בדיחות על הרשלה

בדיחות על הומואים

בדיחות על הומואים

בדיחות על חמורים

בדיחות על חמורים

בדיחות על הסגר

בדיחות על הסגר

בדיחות על בדואים

בדיחות על בדואים