דף הבית » בדיחות » בדיחות על תוכים

בדיחות על תוכים

תוכים הם בעלי חיים מאוד חכמים ומצחיקים שמככבים בהרבה בדיחות. קבלו כמה בדיחות על תוכים.
בדיחות על תוכים

שני תוכים

אישה גידלה תוכי מדבר שכל הזמן אמר לה: שתמותי! שתמותי! לאישה נמאס, והיא החליטה להביא תוכי דתי שילמד קצת מוסר את התוכי החוצפן שיש לה בבית. הטריק שלה לא הצליח: התוכי שלה המשיך להגיד: שתמותי! שתמותי! והתוכי הדתי הוסיף: אמן! אמן!

הבית החדש של התוכי

אישה החליטה לאמץ תוכי מדבר. בחנות אמרו לה שהתוכי שהיא בחרה גר לפני כן בבית זונות. מה כבר יקרה? חשבה לעצמה האישה והביאה את התוכי הביתה. כשהתוכי התעורר בבית של האישה, הוא צעק: איזה יופי, בית זונות חדש! כשהאישה הגיעה לבדוק מה שלומו, התוכי צעק: איזה יופי, בית זונות חדש ומדאם חדשה! אחרי זמן קצר הגיעו הבנות של האישה כדי לראות את התוכי החדש. התוכי צעק: איזה יופי, בית זונות חדש, מדאם חדשה וזונות חדשות! אחרי זמן קצר, הבעל של האישה חזר הביתה והתוכי צעק: איזה יופי, בית זונות חדש, מדאם חדשה, זונות חדשות אבל אותם קליינטים!

התוכי והאישה

אישה הייתה עוברת ליד חנות חיות כל יום בדרכה לעבודה ומחוץ לחנות עמד תוכי. בכל יום התוכי היה אומר לה: את אישה שמנה ומכוערת האישה לא התייחסה, עד שיום אחד היא ממש התעצבנה ואמרה לו: אם תגיד את זה עוד פעם אחת אני אקנה אותך ואהרוג אותך! יום למחרת כשהאישה עברה ליד החנות בדרכה לעבודה, התוכי אמר לה: את אישה ... האישה ענתה בצעקות: מה?? אני מה?? והתוכי ענה: את כבר יודעת מה

תוכי חרמן

תוכי אחד היה תמיד חרמן על כל חפץ ועל כל דבר שזז בבית. לא חשוב מה בעל התוכי היה מנסה כדי שהתוכי לא יהיה חרמן, שום דבר לא עזר. יום אחד בעל התוכי היה עייף מהשטויות של התוכי ושם אותו במקפיא. אחרי שעה הוא פתח את המקפיא והתוכי היה כולו אדום. הוא שאל את התוכי: למה אתה אדום? התוכי ענה: ניסית פעם לפתוח את הרגליים לתרנגולת קפואה?

תוכי מת

איש מספר לחבר שלו: אתה לא תאמין, התוכי המדבר שלי מת! החבר שואל: אוי מסכן, הוא מת מזקנה? האיש ענה: לא, הוא מת מרוב ייאוש. מאז שהתחתנתי הוא לא הצליח להשחיל מילה.

תוכי לא מחונך

דני קיבל במתנה תוכי מבוגר. הבעיה הייתה שכל מילה שניה של התוכי הייתה קללה. לא משנה מה דני עשה כדי לחנך את התוכי, זה לא הצליח לו. דני שכבר היה עייף מהתוכי, החליט לשים אותו במקפיא. מתוך המקפיא עדיין היה אפשר לשמוע את התוכי מקלל. אחרי 10 דקות, היה פתאום שקט מוחלט. דני התחיל להרגיש רע בגלל מה שהוא עשה והלך להוציא מהר את התוכי מהמקפיא. כשהתוכי יצא מהמקפיא הוא אמר לדני: אני מאוד מצטער על כך מה שעשיתי לך עד עכשיו, זה לא יחזור על עצמו. דני היה מופתע מהשינוי שחל בתוכי, ולפני שהוא הספיק לשאול את התוכי מה גרם לשינוי, התוכי שאל: דני, אני יכול לשאול אותך משהו? דני: כן, בבקשה. התוכי: מה העוף עשה לך?

תוכי מסוכן

דוור מגיע לבית ורואה שלט שבו כתוב "תוכי מסוכן". הוא צוחק וממשיך ללכת. הוא רואה שלט אחר שבו כתוב "זהירות, תוכי מאוד מאוד מסוכן". הוא נכנס לבית ורואה תוכי קטן וזקן. הוא לא מפסיק לצחוק מול התוכי. התוכי אומר לכלב שמול הכלוב שלו: תקוף אותו!

תוכי וכושי

כושי נכנס לבר עם תוכי על הכתף. הברמן שואל: מאיפה הבאת אותו? התוכי עונה: מאפריקה

תוכי תפוס חזק

תוכי אחד שלא היו לו רגליים היה עומד על המוט בעזרת הזין שלו. הוא תפס את המוט כל כך חזק ששום דבר לא יכול היה להפיל אותו. יום אחד, בעל התוכי החליט לעשות כסף מהתוכי שעמד על המוט בעזרת הזין. הוא פרסם מודעה: מי שיצליח לגרום לתוכי ליפול יקבל עשרת אלפים שקל. ואם לא – משלמים 100 שקל. מתחילים להגיע אנשים לנסות את מזלם. הגיע גבר חזק מאוד שניער את הכלוב של התוכי בעוצמה אבל הוא לא הצליח להפיל את התוכי. כך הגיעו מלא אנשים שניסו את מזלם אבל אף אחד לא הצליח. בסוף היום הגיע ילד קטן עם כלוב קטן מכוסה בבד. הוא הרים את הבד והייתה בכלוב נקבת תוכי ממש יפה ... והתוכי נפל.

תחרות ציפורים

שלושה אנשים הגיעו לתחרות ציפורים. איש שהגיע עם נשר, שחרר אותו וכשהנשר היה גבוה מאוד בשמיים האיש זרק קש אחד והנשר ירד במהירות של 100 קמ"ש ותפס את הקש לפני שהוא נפל לאדמה. האיש השני שחרר את הדוכיפת שלו, וכשהיא הייתה ממש גבוה בשמיים הוא זרק אליה שני קשים. הדוכיפת ירדה במהירות של 150 קמ"ש ותפסה את הקשים לפני שהם נפלו לאדמה. האיש השלישי שחרר את התוכי שלו. כשהתוכי היה ממש גבוה בשמיים, האיש זרק לו שלושה קשים. תוך כדי שהתוכי עף ב-200 קמ"ש הוא צעק לבעלים שלו: תזרוק עוד, תזרוק עוד! שלושה קשים לא מספיקים כדי לבלום אותי!

שאלות נפוצות על בדיחות על תוכים

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון בדיחות על תוכים לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בבדיחות על תוכים שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם בדיחות על תוכים שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

בדיחות על תוכים - פספסת משהו?

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

בדיחות על השואה

בדיחות על השואה

בדיחות ליום הולדת

בדיחות ליום הולדת

בדיחות על נשים

בדיחות על נשים

בדיחות על אחים

בדיחות על אחים

בדיחות על החיים

בדיחות על החיים

בדיחות טו בשבט

בדיחות לטו בשבט