דף הבית » בדיחות » בדיחות ל-1 באפריל

בדיחות ל-1 באפריל

1 באפריל ידוע כיום השקרים הבין לאומי. ביום זה אנשים נוהגים להמציא סיפורים ו"לעבוד" אחד על השני. מקורו של המנהג "לעבוד" על אנשים אחרים ב-1 באפריל לא ידוע בוודאות. חלק מכלי התקשורת מפרסמים לפעמים ידיעות מומצאות ב-1 באפריל, וזה גורם להרבה אנשים לחשוב שגם ידיעות אמיתיות שמתפרסמות באותו יום הן לא אמיתיות. הנה כמה בדיחות ל-1 באפריל.
בדיחות ל 1 באפריל

משקל

אישה אומרת לבעלה: אתמול נשקלתי וראיתי שעליתי 5 קילו. כמעט בכיתי אבל אז נזכרתי שאתמול היה 1 באפריל

הבת שלי בתולה

שיחות בין אמהות של נערות אחת מהאמהות מספרת שהבת שלה בתולה אבל אחת האמהות האחרות יודעת שזה לא נכון ושואלת: היום זה 1 באפריל?

שקרן כל השנה

3 חברים הולכים לדוג. הראשון אומר: "כמעט הצלחתי לדוג דג בכזה גודל" תוך כדי שהוא מראה עם הידיים שלו שגודל הדג קטן. השני גם מראה עם הידיים שלו ואומר אני כמעט דגתי דג טיפה יותר גדול. השלישי שהוא שקרן מילדות פותח את הידיים שלו הכי גדול שאפשר ואומר: אני כמעט דגתי אחד כזה גדול! וככה זה המשיך כל השבוע עד שהחברים שכבר עייפים מהחבר השקרן מחליטים לקשור את הידיים שלו כדי שהוא לא יוכל להגזים בסיפורים על גודל הדג שהוא כמעט הצליח לדוג. אז שוב החבר הראשון והחבר שני מראים את גודל הדג שהם כמעט הצליחו לדוג ואז הם אומרים לחבר השקרן: נראה אותך עכשיו, באיזה גודל היה הדג שכמעט תפסת? ואז השקרן חיבר את הידיים שלו כאילו הוא לוקח יחד כמה כדורי טניס ואומר: העין של הדג שכמעט הצלחתי לדוג הייתה בכזה גודל!

כלב חכם

דניאל אומר לקובי: הכלב שלי יודע לקרוא! קובי: שקרן! הינה עיתון. הוא שם מול הכלב את העיתון ושואל אותו: נו מה כתוב? וכמובן שהכלב לא עושה כלום דניאל: אמרתי לך שהוא יודע לקרוא, אבל הוא לא יודע לדבר

באמת אבא רע

אבא שנפטר מופיע מול הילדים שלו כמה ימים אחרי המוות שלו ואומר להם: חזרתי! הילדים: באמת אבא? האבא אומר: לא!!! 1 באפריל שמח! ונעלם

שוכב עם חברה שלך

חיים: אני שוכב עם חברה שלך ויש לי מחלת מין אלי: מה אתה אומר! חיים: 1 באפריל שמח אלי : איזה קטע, לה באמת יש מחלת מין חיים : מה?! איפה אני יכול לעשות בדיקה של מחלות מין??

אני בהריון

בחורה לחבר שלה: מותק אני בהריון! החבר: באמת? איזה כיף! הבחורה: חח יום השקר שמח! החבר: פשוט עם הבטן הזו שיש לך כל אחד היה מאמין לך

עצוב

בחור רואה שהחבר שלו עצוב ושואל אותו: מה קרה? החבר עונה לו: עבר שבוע מאז 1 באפריל וחברה שלי עדיין בהריון.

דיאטה

הבעל אומר לאשתו: את נראית יותר רזה. באמת?? שואלת האישה, זה בטח בגלל הדיאטה שהתחלתי לפני יומיים. הבעל אומר: זה לא נכון, 1 באפריל שמח!

אתה תהיה אבא

בחורה אומרת לחבר שלה: אני בהריון, אתה תהיה אבא! החבר עונה: באמת?? הבחורה: 1 באפריל שמח! החבר: אז את לא בהריון ואני לא אהיה אבא? הבחורה: אני בהריון אבל אתה לא תהיה אבא

שאלות נפוצות על בדיחות ל-1 באפריל

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון בדיחות ל-1 באפריל לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בבדיחות ל-1 באפריל שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם בדיחות ל-1 באפריל שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

בדיחות ל-1 באפריל - פספסת משהו?

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

בדיחות אקטואליות

בדיחות אקטואליות

בדיחות על אף גדול

בדיחות על אף גדול

בדיחות על אלוהים

בדיחות על אלוהים

בדיחות לגיל 9

בדיחות לגיל 9

בדיחות חורף

בדיחות חורף

בדיחות ל"ג בעומר

בדיחות לג בעומר