דף הבית » בדיחות » בדיחות על הורים

בדיחות על הורים

אי אפשר בלעדיהם

ההורים שלנו לא רק דאגו שנגיע לעולם, אלא גם ווידאו במשך שנים ארוכות שהעולם שאנחנו מגיעים אליו הוא בטוח, נעים ומותאם אלינו ולצרכים שלנו. ובכל זאת, עם כל האהבה להורים שלנו והמשפחה – אף אחד לא מושלם. בשביל להעביר לכם את הזמן בכיף ריכזנו עבורכם מבחר בדיחות על הורים, משפחה וילדים – וכל מה שבינהם. תעברו על הבדיחות ואת מה שמצחיק אתכם, אתם מוזמנים להעביר למשפחה ולחברים. תהנו!
בדיחות ליום האישה

חבל שהתחתנתי איתך...

אישה אומרת בעצבים לבעלה יום אחד – "חבל שהחלטתי להתחתן איתך, עדיף היה כבר להתחתן פשוט עם השטן". בעלה המהורהר משיב לה, "אבל נשמה, אי אפשר לעשות נישואין בין קרובי משפחה..."

אדם וחווה

שאלה: מה אין לאדם וחווה אבל יש לכולנו? תשובה: הורים.

הכלב קשור למשפחה

איש אחד שואל את חבר שלו, "תגיד, הכלב שלכם קשור למישהו במשפחה?" החבר משיב לו בחיוך, "בטח, לפעמים הוא קשור אליי או לאח שלי ולפעמים הוא קשור לעץ.

צוואה אחרונה

אישה בימיה האחרונים מבקשת מבעלה שישרוף את הגופה שלה ויפזר את האפר בקניון עזריאלי. "למה דווקא שם?", בעלה שואל. היא השיבה בהתרגשות, "ככה אני אוכל להיות בטוחה שהבנות האהובות שלי יבואו לבקר אותי לפחות פעם בשבוע".

קרוב משפחה של אשתי

סטודנט שואל שאלה מבלבלת במיוחד את הפרופסור, וזה לא מבין את דבריו. "אני לא ממש מבין מה אתה אומר", הפרופסור משיב לו, "אולי אתה קרוב משפחה של אישתי".

ממש מא'-ש'

אישה יום אחד אומרת לבן הזוג שלה – "כשאנחנו נעבור לגור ביחד אני אעשה בשבילך ממש הכל – מא' ועד ש'! אתה תעשה רק ת' – תבשל, תנקה, תתקן, תכבס, תיקח, תחזיר תביא..."

שיחה עם חמותי

איש אחד נסע באיזה בוקר לאסוף את חמותו משדה התעופה. במהלך הנסיעה הוא שאל אותה, "תגידי, כמה זמן בעצם את חושבת להישאר אצלנו?" "כמה שתרצו", חמותו השיבה. "אה ואו! את לא מתכננת להישאר אפילו לכוס קפה?"

אמא שקרנית

ילד קטן רץ בבכי לאמא שלו, "את תמיד משקרת לי אמא, אף פעם לא אומרת לי את האמת. איזה שטויות, ילדים לא מגיעים עם חסידה, אני יודע מאיפה הם באים. עכשיו אני רק צריך להבין איך הם בכלל מגיעים לשם."

סטטיסטיקה מעניינת

לא מזמן קראתי סטטיסטיקה מעניינת שאומרת שאחד מחמישה אנשים בעולם הוא בעצם סיני. אנחנו חמישה קרובים במשפחה הגרעינית – אז זה או אמא, או אבא, או אחותי ענת, או אחי צ'אנג. אני חושד משום מה בענת.

זוג תאומים ובלונדינית

שאלה: מה בלונדיני ת אומרת כשהיא רואה זוג תאומים? תשובה: "רגע, אתם אחים?"

שאלות נפוצות על בדיחות על הורים

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון בדיחות על הורים לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בבדיחות על הורים שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם בדיחות על הורים שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

בדיחות על הורים - פספסת משהו?

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

בדיחות על הסגר

בדיחות על הסגר

בדיחות על בחורות

בדיחות על בחורות

בדיחות ליום הולדת 70

בדיחות ליום הולדת 70

בדיחות זוגיות

בדיחות זוגיות

בדיחות גיל 40

בדיחות גיל 40

בדיחות לחודש אדר

בדיחות לחודש אדר