דף הבית » בדיחות » בדיחות על גברים

בדיחות על גברים

ידוע שיש המון הבדלי התנהגות בין גברים לנשים, וטוב שכך אחרת החיים היו משעממים. המון בדיחות נכתבו וסופרו על גברים ועל ההתנהגות האופיינית להם. קבלו כמה בדיחות על גברים.
בדיחות על גברים

זרע וביצית

למה צריך הרבה זרעונים כדי להפרות ביצית אחת? כי הם לא עוצרים בדרך כדי לשאול איך מגיעים אליה.

אני לא מבין מה יש לו

בעל אומר לאשתו: אני יודע שאת בוגדת בי. ועכשיו תסבירי לי כי אני לא מבין, מה יש לו שאין לי?? האישה: אתה רוצה שאתן לך את התשובה בדולרים או בסנטימטרים?

למה ללבוש חזיה ותחתונים

גבר שואל אישה: אני לא מבין, בשביל מה את צריכה ללבוש חזיה? גם ככה אין לך במה למלא אותה. האישה: נו? ואתה לובש תחתונים, זה על אותו עיקרון.

יוצאים לחופשה

בעל ואישה יוצאים לחופשה במרחק 8 שעות נסיעה. בסוף היום הראשון, הגבר אומר לאשתו: אני לא מבין, נסענו 8 שעות כדי שתהיי כל היום בחנויות בגדים? האישה: גם אני לא מבינה למה נסענו 8 שעות כדי שתשתה בירות מול הטלוויזיה

לחם

גבר אומר לחבר שלו: לפני שבוע שלחתי את אשתי לקנות לחם ובדרך היא מתה מדום לב. החבר: אוי לא! אז מה עשית? הגבר: מה אני כבר יכול לעשות? מחוסר ברירה נאלצתי לאכול את הלחם מאתמול.

הפרש גילאים

למה גבר בן 50 אוהב לצאת עם בחורות בנות 18? כדי שתהיה להם אותה רמת בגרות

הרים מסוכנים

איזה הרים נחשבים למסוכנים ביותר? הרי האלפים, הרי ההימלאיה והרי את מקודשת לי ...

איפה אשתי

שני גברים הולכים מהר בסופר עם עגלה ומתנגשים. סליחה, פשוט אני מחפש את אשתי, אומר האחד. השני עונה: גם אני מחפש את אשתי. איך אשתך נראית? הראשון: היא גבוהה ורזה. יש לה שיער בהיר, רגליים ארוכות וחזה עומד. התחת שלה בדיוק בגודל הנכון. בקיצור – היא מאוד יפה. ושלך? השני: עזוב את שלי, בוא נחפש את שלך!

אשתי לא תגיד לי מה לעשות

בחור אומר לחבר שלו: אשתי לא תגיד לי מה לעשות. אני זה שבוחר אם קודם לכבס או קודם לשטוף את הרצפה.

כמה עולה בובת ברבי

בחורה נכנסת לחנות צעצועים בקניון כדי לקנות מתנה לאחיינית שלה ושואלת כמה עולה בובת ברבי. המוכרת: הברבי עולה 20 ש"ח פתאום הבחורה רואה בובת ברבי אחרת שעולה 2000 ש"ח היא שואלת את המוכרת: רגע, למה הראשונה עולה 20 ש"ח והשנייה עולה 2000 ש"ח? מה ההבדל? המוכרת: הברבי ב-2000 היא בובה גרושה, היא מגיעה עם כל הרכוש של קן.

משהו גם שמח וגם עצוב

בחור אומר לחברה שלו: אני מוכן להתערב איתך על 200 שקל שאת לא יכולה לומר לי משהו אחד שבו זמנית גם ישמח אותי וגם יעציב אותי. החברה: נראה לך?? בטח שאני מסוגלת. מכל החברים שלך, לך יש את הכי גדול.

שאלות נפוצות על בדיחות על גברים

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון בדיחות על גברים לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בבדיחות על גברים שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם בדיחות על גברים שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

בדיחות על גברים - פספסת משהו?

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

בדיחות על נשים

בדיחות על נשים

בדיחות על רזים

בדיחות על רזים

בדיחות על חברים

בדיחות על חברים

בדיחות יום השואה

בדיחות יהודיות ודתיות

בדיחות על אתיופים

בדיחות על אתיופים

בדיחות קרש

בדיחות קרש