דף הבית » בדיחות » בדיחות ליום האהבה

בדיחות ליום האהבה

הוולנטיינ'ס דיי הוא יום האהבה הבין לאומי וחוגגים אותו ב-14 לפברואר. בישראל מציינים גם את ט"ו באב – חג האהבה היהודי. הרבה נשים מצפות שהגברים שלהן יזכרו את יום האהבה, והרבה גברים היו שמחים אם הנשים שלהם היו שוכחות מהיום הזה … הנה כמה בדיחות ליום האהבה.
בדיחות ליום האהבה

פעם ב-4 שנים

אם זה היה תלוי בגברים, יום האהבה היה נחגג פעם ב-4 שנים ב-29 לפברואר.

חלום

אישה אחת קמה בבוקר ומעירה את בעלה. היא אומרת לו: מותק, חלמתי חלום מדהים. חלמתי שנתת לי במתנה קולר יהלומים ליום האהבה. מה זה אומר? הבעל עונה בקול מסתורי: את תראי את זה ביום האהבה ... ואז הגיע יום האהבה, הבעל נכנס עם חבילה בידיים והאישה חוטפת ממנו את החבילה בהתרגשות ופותחת את העטיפה במהירות. היא פותחת את הקופסה ושם יש את ספר "איך לפרש חלומות".

מה עושים אם נקרע הקונדום

בחור מגיע לחוץ ושואל את חבר שלו: קרה לך שהקונדום נקרע לך כששכבת עם טלי? החבר: כן, בטח. הבחור: ומה עשית? החבר: לא עשיתי כלום כי טלי עקרה. הבחור: אה, איזה מזל!!

אהבה ממבט ראשון

גבר שואל את אשתו: מותק, את מאמינה באהבה ממבט ראשון? האישה עונה: בטח חיים שלי, כי אם אז הייתי מסתכלת עליך פעמיים לא הייתי נשואה לך עכשיו.

האישה הכי טובה

גבר מספר לחבר שלו: אשתי הכי טובה במיטה. החבר: כן, אשתך באמת הכי טובה.

לא לשכוח

למה גבר נשוי צריך לשכוח את כל הטעויות שלו? כי אין שום סיבה בעולם ששני אנשים יזכרו אותן.

חתונה

בחור אומר לחברה שלו בארוחה רומנטית ליום האהבה: חיים שלי, אנחנו כבר 8 שנים חיים ביחד, למה שלא נתחתן? החברה המופתעת עונה: להתחתן? ומי ירצה להתחתן איתי ואיתך?

מכתב אהבה

אהובי, בשבילך אני מוכנה לעשות כל דבר. בשבילך הייתי חוצה את האוקיינוס, הייתי גם מטפסת על ההר הכי גבוה בעולם, והייתי מתגברת על כל המכשולים. אני אוהבת אותך כל כך הרבה, שאני רוצה לרוץ ולצעוק כמה אני אוהבת אותך! נתראה ביום חמישי אם לא יהיה גשם.

ברכה ליום האהבה

בחורה מגיעה לחנות ושואלת את המוכר: יש לך כרטיס ברכה ליום האהבה שכתוב עליו "לאחד והיחיד שלי, אהבת חיי"? המוכר: כן חמודה, רוצה אחד? הבחורה: לא, תביא לי 8.

לאחר ביום האהבה

גבר מגיע מאוחר ביום האהבה עם סימני שפתון על החולצה ועל הפנים. אשתו שחיכתה לו עם ארוחה רומנטית, שואלת בכעס: איפה היית? מה עשית? מה קרה? הגבר עונה לה: את לא תאמיני לי, אבל בדרך חזרה מהעבודה הלכתי לקנות לך פרחים ואז פתאום הגיע ליצן שניסה לקחת לי את הפרחים שלך אז רבתי איתו.

כלא לכל החיים

איך קוראים לאזיקים הכי קטנים בעולם? טבעת נישואים

שאלות נפוצות על בדיחות ליום האהבה

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון בדיחות ליום האהבה לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בבדיחות ליום האהבה שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם בדיחות ליום האהבה שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

בדיחות ליום האהבה - פספסת משהו?

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

בדיחות זוגיות

בדיחות זוגיות

בדיחות על לימודים

בדיחות על לימודים

בדיחות על פסיכולוגים

בדיחות על פסיכולוגים

בדיחות על החיים

בדיחות על החיים

בדיחות מגעילות

בדיחות מגעילות

בדיחות רפואה

בדיחות רפואה