דף הבית » בדיחות » בדיחות על זקנים

בדיחות על זקנים

קצת על זקנה

האמת היא, שאף אחד לא ממש אוהב להזדקן. השרירים נהיים חלשים יותר, המחשבה לעיתים מעט מתערפלת ולפעמים קשה יותר לעשות דברים שפעם היו לנו קלים. ובכל זאת, לזקנה יש את החן שלה. אנשים זקנים יכולים לנצל את הפנסייה שלהם ולכבוש את העולם, לפצוח בתחביבים חדשים או סתם להנות בחצר הבית עם בן או בת זוגתם. בשביל להצחיק את קרובי המשפחה או החברים ולחילופין, לשדרג ברכת יום הולדת לסבא האהוב – ריכזנו עבורכם מבחר בדיחות על זקנים, זקנה, זוגיות בזקנה וכל מה שבינהם. אנחנו מזמינים אתכם לקרוא את הבדיחות, לצחוק ולהפיץ את אלה שאהבתם לחברים שקרובים אליכם שיצחקו ביחד איתכם. תהנו!
בדיחות על זקנים

עשיתי כבר הכל

בגילי המופלג אני יכול לומר בלב שלם שראיתי הכל, שמעתי הכל, ממש אפילו גם עשיתי הכל – הבעיה היא רק שאת הכל אני לא ממש זוכר...

ייעוץ אצל הרופא

רופא שאל איש מבוגר, "תגיד, עם כמה נשים קיימת יחסי מין בשנה האחרונה?" הגבר משיב, "כולל אישתי – למעשה עם אף לא אחת."

קשישים משוחחים

שני קשישים יושבים על ספסל בפארק ומשוחחים. אחד אומר לחברו, "תגיד, אתה זוכר איך פעם היינו רצים אחרי בחורות?" השני משיב לו מהורהר, "כן, אבל אני לא ממש זוכר למה!"

צעדה יומית

סבא שלי התחיל לצעוד 5 קילומטרים ביום כשהגיע לגיל 60. היום הוא בן 85 ולאף אחד אין ממש מושג איפה הוא.

ייעוץ אצל הפסיכולוג

שני קשישים יום אחד משוחחים, "הלכתי אז לפסיכולוג בנוגע להרטבה שלי בלילה". "נו? הוא פתר לך את הבעיה? "לגמרי! אז אני עדיין מרטיב בלילה, אבל אני ממש מרגיש שלם עם זה."

בדיקת שמיעה

לקשיש אחד התקבל הרושם שבת זוגתו כבר לא שומעת טוב והוא החליט יום אחד לבדוק את זה. הוא הלך לפינת החדר וצעק לה כשהיא עם הגב אליו, "שומעת?!", לא הייתה תגובה. הקשיש התקרב שני צעדים נוספים וצעק שוב, "שומעת?!?!", ושוב לא הייתה תגובה. הוא מגיע ממש לידה ולבסוף צועק, "שומעת?!?!?!?", "כן!!" הקשישה השיבה, "בפעם השלישית, כן אני שומעת אותך!!"

נפילה לשבי

"אני זוכרת את הנפילה שלי לשבי בשנות ה-60', סבא אומר לנכד הקטן שלו." "מה סבא, היינו אז במלחמה?!", הילד שואל מבולבל. "לא לא ילדי, באותם ימים אני התחתנתי עם סבתא שלך".

יום הולדת שמח

ראש העיר יום אחד מברך זקן שהגיע לגיל 100. "אני מקווה", ראש העיר אומר, "שבשנה הבאה אני אוכל כבר לברך אותך לכבוד הגעתך לגיל 101!" "למה לא?", הקשיש משי לו, "הרי אתה נראה ממש בריא!"

שאלות נפוצות על בדיחות על זקנים

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון בדיחות על זקנים לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בבדיחות על זקנים שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם בדיחות על זקנים שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

בדיחות על זקנים - פספסת משהו?

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

בדיחות על אימהות

בדיחות על אימהות

בדיחות בלונדיניות

בדיחות בלונדיניות

בדיחות על חמורים

בדיחות על חמורים

בדיחות יהודיות ודתיות

בדיחות יהודיות ודתיות

בדיחות על בנות

בדיחות על בנות

בדיחות מטומטמות

בדיחות מטומטמות