דף הבית » בדיחות » בדיחות על הרשלה

בדיחות על הרשלה

קצת על ההיסטוריה של הרשלה

את בדיחות הרשלה למעשה כמעט כולנו מכירים – מדובר בבדיחות על אדם חביב בעל רצונות טובים, שאיכשהו בכל פעם מצליח לפשל. הוא לובש את החולצה הפוך, עושה שטויות ובכלל – לא מקדיש יותר מידי זמן לחשוב על מה שהוא עושה. אז במקור, הרשלה היה בעצם אדם אמיתי! מדובר בבדחן חסידי שחי באוקראינה במחצית השנייה של המאה השמונה עשרה. על בסיס דמותו ההיסטורית נבנתה דמות בידיונית ועד היום מיוחסות לה בלי סוף בדיחות. בשביל להעביר לכם את הזמן בכיף ריכזנו עבורכם מבחר בדיחות הרשלה שיעלו לכם בטוח חיוך על הפנים. אנחנו מזמינים אתכם לקרוא את הבדיחות, לצחוק ולהעביר את הבדיחות שאהבתם לחברים בשביל שיצחקו ביחד איתכם. שתהיה לכם קריאה נעימה!
בדיחות על הרשלה

הרשלה שיכור

הרשלה חזר הבייתה בחצות כשהוא שיכור כקורח. הדלת נעולה ואישתו בפנים שאלה אותו, "מי נמצא שם?" הוא ענה, "זה אני, הרשל'ה." היא ענתה לו, "אם אין לך משהו שווה ערך איתך, אני לא פותחת לך את הדלת." "הבאתי, הבאתי משהו שווה ערך." כשהיא פתחה את הדלת, היא ראתה שאין עימו כלום. "מה זה, לא הבאת שום דבר", היא אמרה לו. "חבית בירה מלאה הבאתי", הוא ענה.

חבילת גפרורים

אמא של הרשלה ביקשה ממנו יום אחד ללכת לקנות לה גפרורים. הרשלה הלך, חזר והביא לאמא את קופסת הגפרורים. אמא פתחה את קופסת הגפרורים והוציאה גפרור והפלא ופלא, הוא היה משומש. כשהתבוננה בשאר הגפרורים בחבילה במהרה הבינה שכולם משומשים. "הרשלה חמוד, למה כל הגפרורים משומשים?" הרשלה השיב בתמיהה, "האמת שרק רציתי לבדוק שהם טובים..."

אמא של הרשלה

אמו של הרשלה הייתה מכינה לו כל ערב את החולצה שהוא ילבש יום למחרת, וזו הייתה הפוכה תמיד בגלל הכביסה. בבוקר הרשלה לא היה חושב פעמיים, ותמיד היה לובש אותה הפוכה. יום אחד, האמא החליטה להפוך את החולצה ולפתור כך את הבעיה המטופשת. למחרת האם ראתה ששוב הרשלה יוצא עם החולצה ההפוכה לבית הספר! "מה זה, למה החולצה שלך הפוכה?" "הפוכה?", הרשלה ענה, "הרי הפכתי אותה!", הוא תוהה, "אם את הפכת אותה ואני הפכתי אותה – איך היא עדיין הפוכה?!"

טיול במדבר עם הרשלה

הרשלה יצא עם שני חברים לטיול במדבר הרחוק. דני הביא אוכל בשביל שיהיה להם מה לאכול כשיהיו צמאים, משה הביא בקבוקי מים בשביל שלא יתייבשו ורק הרשלה, הביא דלת של אוטו. "הרשלה, למה שתביא דלת של אוטו?!", חבריו שאלו אותו. "אה, זה פשוט", הרשלה השיב, "בשביל שאם יהיה חם – נוכל לפתוח חלון!"

שאלות נפוצות על בדיחות על הרשלה

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון בדיחות על הרשלה לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בבדיחות על הרשלה שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם בדיחות על הרשלה שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

בדיחות על הרשלה - פספסת משהו?

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

בדיחות לחג הסוכות

בדיחות לחג הסוכות

בדיחות על בחירות

בדיחות על בחירות

בדיחות על גירושים

בדיחות על גירושים

בדיחות על רזים

בדיחות על רזים

בדיחות על אשכנזים

בדיחות על אשכנזים

בדיחות על טילים ורקטות

בדיחות על טילים ורקטות