דף הבית » בדיחות » בדיחות על אתיופים

בדיחות על אתיופים

על פי המסורת, התפתחה אתיופיה ממלכות שבא אשר קמה בשנת 1978 לפנה"ס. הנצרות הוכרזה כדת המדינה בשנת 325 לספירה, וכך הפכה אתיופיה למדינה השנייה ולאימפריה הראשונה שקיבלה את הנצרות. אתיופיה מנהלת מדיניות עצמאית השונה מיבשת אפריקה וממדינות המזרח התיכון, אך מאידך היא מובילה במספר תחומים ביבשת. בשנת 1923 היא הפכה לחברה בחבר הלאומים, ובשנת 1942 היא חתמה על הצהרת האומות המאוחדות, והייתה אחת מ-51 המדינות המייסדות של הארגון. בעקבות כך היא קיבלה עמדת בכורה ביבשת וזכתה לארח את מרכז האו"ם באפריקה. אתיופיה היא גם אחת ממייסדות האיחוד האפריקאי, ומזכירות הארגון שוכנת בבירתה, אדיס אבבה.
בדיחות על אתיופים

מעליות

מעלית בעולם: 8 אנשים, 540 ק"ג מעלית באתיופיה: 540 אנשים, 8 ק"ג

תקופלת

שאלה: איך קוראים לזקנה אתיופית? תשובה: מקופלת

מבצע

שאלה: למה אתיופים הולכים תמיד בזוגות? תשובה: כי הם באו במבצע

שוקו

אמא אשכנזייה ואמא אתיופית יושבות בתחנת אוטובוס ומניקות את התינוקות שלהן. לפתע התינוק האשכנזי פורץ בבכי “ מה קרה ממי?”, שואלת אותו אימו, “למה אתה בוכה מתוק שלי???” בנה הקטנטן והאשכנזי מסתכל עליה בעיניים דומעות, מצביע על התינוק האתיופי שי

למה זה מגיע לי?

בחור מתקשר אל אמו הפולניה אחרי הרבה זמן שלא התקשר. “מה שלומך בן שלי, לאן נעלמת לי?”, שואלת האמא. “אני מצטער,הייתי עסוק אמא, ויש לי משהו לבשר לך.” “נו, מה בן שלי?” “אני מתחתן… עם אתיופית.” “אההה, נו, יופי ילד שלי, אתה הבן שלי ואני אוהבת אותך תמיד ובכל מצב, אז מילא!” “רגע אמא, אבל יש עוד משהו.” “מה עכשיו?” שואלת אותו האם בדאגה “ההורים שלה רוצים לבוא אלינו לשישי שבת, להכיר אתכם.” אומר הבן עונה האמא:“נו טוב, שיבואו, מה לעשות. אתה הבן שלי ואני אוהבת אותך. יהיה בסדר.” שואל הבן:“אבל איפה הם יישנו, אמא?” עונה לו:“אהה, אתה והכלה האתיופית שלך תישנו בחדר שלך. ההורים שלה יישנו בחדר שלי ושל אבא ואבא יישן בסלון.” “רגע אמא, אבל איפה את תישני?” “אני? נאנחת האמא, עד יום שישי אני כבר אמות…”

לבן או שחור

כשאשכנזי מת ומקבל כנפיים הוא הופך למלאך כשאתיופי מת ומקבל כנפיים הוא הופך לעטלף

פררו רושה

שאלה: מה זה אתיופי עם פצעי בגרות? תשובה: פררו רושה

טיפקס

שאלה: איך אתיופיות מתאפרות? תשובה: עם טיפקס

יצחק לבד

אתיופי אחד, קוראים לו יצחק הולך לצבא.האיש בלשכת גיוס אומר לו:איך תתגייס לצבא, אתה לא יודע להילחם?יצחק אומר שהוא יודע.אז האיש אומר לו : בו נראה, אם יש לך ערבי מלפניך מה אתה עושה?יצחק: יצחק לוקח רובה עושה בום והורג את הערבי.איש בלשכה: יפה, אבל אם יש לך שני ערבים מלפניך מה אתה עושה?יצחק: יצחק לוקח את הרובה עושה בום בום והורג את הערבים.איש בלשכה: ואם יש לך שני ערבים מקדימה ושניים מאחורה?יצחק: יצחק לוקח את הרובה ועושה בום, בום, בום, בום והורג את הערבים.האיש בלשכה: ואם יש לך שני ערבים מקדימה שניים מאחורה שבע טנקים מקדימה מטוס מימין ומטוס משמאל???יצחק: "אאאה, יצחק לבד בצבא?!"

איך קוראים?

שאלה: איך קוראים לארבעה אתיופים בשק שינה? תשובה: כיף כפ

שאלות נפוצות על בדיחות על אתיופים

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון בדיחות על אתיופים לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בבדיחות על אתיופים שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם בדיחות על אתיופים שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

בדיחות על אתיופים - פספסת משהו?

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

בדיחות על פנסיה

בדיחות על פנסיה

בדיחות לכיתה ב

בדיחות לילדים כיתה ב

בדיחות קרש

בדיחות קרש

בדיחות על טיסות

בדיחות על טיסות

בדיחות ליום המשפחה

בדיחות ליום המשפחה

בדיחות דוסים

בדיחות דוסים