דף הבית » חידות » חידות לגיל 5

חידות לגיל 5

הילדים שלכם בני 5 וכבר עולים לכיתה א'? אל תשכחו שיש מספר דברים שעליהם ללמוד ולדעת עוד קודם בואם לכיתה א' ישנם דברים שאם הם ידעו אותם הם יעזרו להם לצלוח את כיתה א' בהצלחה יתרה, ואנחנו מדברים על מגוון רחב של נושאים, החל מאיות האותיות, וכלה בידע רחב בנושאים חברתיים, כמו התנהגות חברתית והיגיינה ועוד… אין ספק שאחת הדרכים הטובות להקנות לילד את הידע הזה הוא באמצעות חידות, החידות מאתגרות את הילד ומחייבות אותו להפעיל את התאים בראש שלו, כך שהידע שנכנס לו לראש, לא יוצא כל כך מהר. הבאנו לפניכם 10 חידות בשלל תחומים שיעזרו לכם להעניק את הידע הבסיסי לילד שלכם, ואם כבר הצלחתם להעניק לו את הידע, אין ספק שהוא יענה על החידות האלה במהירות רבה, אתם יכולים גם לבצע את החידות האלה בצורת תחרות בין מספר ילדים, וכמובן שאל תשכחו לכתוב לנו בתגובות, כמה זמן לקח לענות על החידות.
בדיחות למה

איך אני צריך להגיב

אתה מציע ליורם החבר שלך לטעום מהכריך הטעים שאמא שלך הכינה לך, יורם שואל אותך, 'מה אמא מרחה לך בכריך'?, ואתה עונה לו, היא מרחה לי שוקולד, יורם לא אוהב שוקולד, ולכן הוא מסרב לאכול מהכריך, איך אתה תגלה סובלנות כלפי יורם? פתרון: אתה תגיד לו, 'יורם אני מבין אותך שאתה לא אוהב את הכריך'.....

מה היה בבית?

אתה חוזר הביתה ואתה רואה שאין אור, אז מה יש בבית??? פתרון: חושך.

מה הוא היה?

יום אחד אתה רואה את יצחק לא שמח.... מה הוא היה...? פתרון: עצוב.

היגיינה

מה זה היגיינה? פתרון: שמירה על הניקיון במובן הבריאותי והנפשי.

מה אני צריכה לעשות

יעלי מבקשת עזרה מאמא שלה, אבל אמא שלה מאוד עסוקה בהכנת ארוחת צהריים, מה יעלי צריכה לעשות? פתרון: להתאזר בסבלנות ולחכות עד שאמא תסיים להכין את האוכל.

איזה עיר אני

אני העיר הגדולה ביותר בישראל, מי שמגיע אלי יכול לראות גם את הכנסת, גם את בית הנשיא וגם את מעון ראש הממשלה, מי אני? פתרון: ירושלים.

מי אני

אני נמצא במרכז גוש דן, אני מהווה את מרכז הכלכלה והתרבות של מדינת ישראל, אם תרצו לבקר בבית ביאליק אתם מוזמנים להגיע אליי, מי אני? פתרון: תל אביב.

האם עלי לקבל את ההתנהגות של רמי

רמי מציק ומרביץ לילדים בגן במהלך ההפסקה, אבל אני החלטתי להיות סובלני, האם עלי לקבל את ההתנהגות של רמי? פתרון: לא, בגלל שרמי מתנהג התנהגות לא הולמת כי אסור להרביץ, לכן אסור לי לקבל את ההתנהגות שלו.

למה לשמור על ההיגיינה

מדוע חשוב לנו לשמור על ההיגיינה? פתרון: השמירה על ההיגיינה מונעת מאיתנו מחלות, ושומרת עלינו בריאים.

סבלנות וסובלנות

מה ההבדל בין סבלנות לסובלנות? פתרון: סבלנות היא שמירה על קור רוח גם במצבים מתוחים וקשים, וסובלנו היא היכולת לכבד ולקבל בהבנה אדם אחר, גם אם דעותיו או התנהגותו שונים משלנו!

שאלות נפוצות על חידות לגיל 5

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון חידות לגיל 5 לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בחידות לגיל 5 שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם חידות לגיל 5 שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

חידות לגיל 5 - פספסת משהו?

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

חידות כן ולא

משפטים חיוביים

חידות לילדים מי אני

בדיחות למה

חידות בחשבון לכיתה ג'

10 חידות בחשבון

חידות חשיבה מחוץ לקופסא

חידות חשיבה מחוץ לקופסא

חידות המירוץ למיליון לילדים

חידות המירוץ למיליון

חידות ל"ג בעומר

בדיחות לג בעומר