ברכה לגיל שנה | ברכה לגיל שנתיים

ברכה לגיל שנה - שנתיים - ברכות ליום הולדת שנה עד שנתיים

דף הבית » לכבוד מה הברכה? » ברכה לגיל שנה | ברכה לגיל שנתיים

הוא גדל כל כך מהר!

כבר עברו כמה חודשים ויום ההולדת של החמוד שלכם סוף סוף הגיע. בתקופה הקצרה שלו בעולם הוא הספיק ללמוד לחייך, לצחוק, ללכת ואפילו להתחיל לדבר. עכשיו כשעברה שנה נוספת, זאת הזדמנות מצוינת להגיד לו עד כמה אתם אוהבים אותו. 

אז אולי הוא לא יבין את כל מה שתגידו לו ויגיב בהברות מצחיקות וחסרות משמעות אבל הברכה לשנים תהפוך לזיכרון מרגש מרגע מתוק במיוחד. בשביל לעזור לכם בכתיבת הברכה לעולל הקטן שלכם, ריכזנו עבורכם ברכות יפות לכבוד גיל שנה או שנתיים. מאחלים לכם יום הולדת שמח!

ברכה לגיל שנה ברכה לגיל שנתיים

ברכה לילדה בת שנה

שנה חלפה מרגע יציאתך אל העולם ואת צומחת בצורה קסומה ומלאת פלא נברך אותך שתגדלי להיות גאווה לאומה שתהיה תמיד יפה, חכמה ובריאה שאת כישורייך המקוריים תגלי במהרה ותאירי את העולם באהבה, יצירה וחמלה.

ברכה לתינוק בן שנה

למתוק, היפה שבתינוקות! מזל טוב, אתה כבר שנה נמצא בעולם וכל יום מחדש אנחנו מגלים עד כמה אתה מיוחד – אי אפשר להשוות אותך לאף אחד, אינך כמו כולם. הלוואי וכל החיים תמצא חן בעיני כל רואיך. אוהבים אותך!

ברכה לנכדה בת שנתיים

שנתיים תמימות חלפו ביעף נכדתי היקרה, ולך אאחל שתמשיכי למלא את ליבנו באורה. שתמיד תהיי המתוקה בתבל, תחווי חוויות מרגשות ותגדלי להיות תפארת הבנות. אוהבת אותך מאוד מכל הלב ולא מפסיקה לחשוב על חיוך הקסום בכל יום, סבתא.

ברכה לגיל שנה לבן

מזל טוב לחמוד שסוגר שנה בעולם. מי יתן וירווה נחת את ההורים המדהימים. שיגדל להיות הכי טוב שיכול להיות. שיהיה בריא, חזק ומלא בכוחות ומוטיבציה להצליח. וששמו יגיע למרחקים בזכות המון מעשים טובים.

ברכה ליום הולדת בת שנה

יום הולדת ראשון הוא סיבה לחגיגה את לבושה שמלה יפה פנייך מתוקות וליבך שמח מקבלת בחיוך כל אורח מה נאחל לתינוקת מתוקה שתמיד תהיי אהובה מוקפת בחברים הצלחה בחיים עד מאה ועשרים ולא לשכוח מתנה עטופה באהבה מכל החברים המשפחה.

ברכה ליום הולדת לתינוק בן שנה

זר של פרחים ועוגה טעימה מתיקות בפנים חיוך של מלאכים יום הולדת ראשון הוא זמן לשמחה וששון לך אנו שולחים זר ברכות שתמיד תשמח כל החיים ותמשיך כמו שאתה מתוק וחכם להיות ועוד משהו קטן ולא ממש חשוב אתה עוד תיפול שוב ושוב החכמה לקום ולהמשיך ולא להיות כזה רגיש.

ברכה ליום הולדת – גיל שנתיים

שנתיים עברו כל-כך מהר ואין מה שמשמח אותנו יותר מלשמוע את צחוקך המתגלגל, ילד מקסים, מנומס ואהוב שלנו, מזל טוב ענק על כך ששנתיים כבר אתה אתנו. שתהייה בריא, מוצלח ושמח, שכל יום בחייך על שפתיך יהיה חיוך זורח, באהבה ובברכה, כל המשפחה.

ברכה לגיל שנתיים

גיל שנתיים זה גיל כל כך מתוק מצד אחד כבר ילד, מצד שני עדיין תינוק מאחלים לך מכל הלב והנשמה שתגדל להיות ילד חכם, מצחיק שאהוב על הסביבה שלא תשגע יותר מידי את ההורים ושלא תגזים עם הממתקים. יום הולדת שמח!

ברכה ליום הולדת לגיל שנה מסבתא

נכד יקר וחדש שלי! שמחה רבה יש בליבי על כך שנולדת – שרק הולכת ומתעצמת עם כל יום שעובר ואתה כאן, גדל. אתה מתוק יותר מדבש וארטיק חלב. שתזכה להמשיך ולגדול לתפארת המשפחה ונרווה ממך נחת ללא הגבלה.

ברכה לגיל שנה

365 ימים אתה כבר נמצא בייקום והשמחה בלב עם כל יום שעובר – מתגברת לרגל גיל השנה העגול אברך אותך שתצמח להיות אדם גדול שמסביב יתמכו בך היטב ההורים ואתה תהפוך אותם כל חייך – למאושרים.

ברכת יום הולדת לילד בן שנתיים

יום הולדת שנתיים, השמחה בשמיים, ______ אתה ילד מקסים, חייכן וחברותי שאת כולם מרשים. אנו מאחלים לך שמחה ומלא צחוק, שחייך יהיו מסע מתוק, ימים טובים ונהדרים עם המשפחה והחברים. שתזכה לשנים יפות, אוהבים עד השמים וללא גבולות.

ברכה ליום הולדת גיל שנה

מזל טוב לילד המקסים שהיום הוא בן שנה זה מרגיש כאילו רק אתמול היינו עם אמא שלך בחדר לידה איך יצאת בשקט, אחרי שחשבנו שתצא בסערה ועד היום נשארת ככה, רגוע ושלו בעגלה מאחלים לך שתמיד תהיה ילד טוב שאת כל הסובבים שלך תלמד לאהוב שתמשיך להסב אושר להורים ושתדע שאותך אנחנו הכי הכי אוהבים.

שאלות נפוצות על ברכה לגיל שנה | ברכה לגיל שנתיים

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון ברכה לגיל שנה | ברכה לגיל שנתיים לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בברכה לגיל שנה | ברכה לגיל שנתיים שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם ברכה לגיל שנה | ברכה לגיל שנתיים שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

ברכות לסיום לימודים

ברכה לתלמידה

ברכה לגיל 50 – 59

ברכה לגיל 50 עד גיל 59

ברכות לפרידה

ברכה לפרידה

ברכות למסיבת רווקות

ברכה למסיבת רווקות

ברכות לרכב חדש

ברכה לרכב חדש

ברכות ליום האהבה

ברכה ליום האהבה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן נדב :)
מחפש כתיבת ברכה בתשלום?
אני זמין לעזור לך בתשלום שלח לי הודעה ונדבר :)