ברכות לנובי גוד | ברכות לסילבסטר

ברכות לנובי גוד | ברכות לסילבסטר

דף הבית » לכבוד מה הברכה? » ברכות לנובי גוד | ברכות לסילבסטר

תחילתה של תקופה

בנובי גוד נחגוג את סיומה של השנה האחרונה ותחילתה של השנה החדשה. את החגיגות נעשה עם המשפחה או החברים על שולחן חגיגי מלא באוכל עשיר ושתייה חריפה. המחשבה על תחילת השנה הבאה היא חגיגית ומרגשת ומכניסה בנו תקווה לעתיד טוב ונעים יותר.

 חשוב להציב מטרות חדשות ולסייע לקרובים אלינו במטרות שלהם. דרך מצוינת לתמוך את האנשים האהובים אלינו אל מול השאיפות הגדולות שלהם היא לכתוב להם ברכה יפה לכבוד הנובי גוד ובה להביע את ההערכה הרבה שאנחנו רוחשים כלפיהם. מוזמנים להיעזר בתהליך הכתיבה בברכות שכתבנו עבורכם. בהצלחה!

ברכה לנובי גוד וסילבסטר

ברכה לשנה אזרחית באנגלית

Through this new year. And fill your life with Comfort, Love and Cheer. May this day and the days ahead, Hold many blessings

ברכה לחנוכה לילד שלי

בני המתוק! לרגל חג האורים אברך אותך בים איחולים שנרות החנוכה יאירו לך את הלב, כל השנים שתזכה גם אתה להאיר את העולם באורך. אתה ילד מיוחד שיש לו מה לתת לכולם – מי יתן ותבעיר בטוב את נשמות בני האדם.

ברכה לסילבסטר

שנה חדשה בפתח ואתה ממש במתח אאחל לך שנה מקסימה שבה תגשים כל משאלה שתמצא חברים חדשים שתשמור קשר עם הישנים שתהנה מהדברים הקטנים תצפה מהמרפסת מציפורים נודדות תאמר שלום לנמלים חרוצות תנשום אל קרבך ריח של חלות טריות ותהנה מריחם של זרי חבצלות.

ברכה לנובי גוד

לרגל חג הנובי גוד, אברך אותך בהתחדשות עד בלי די. מי יתן ותמיד תהיה מאושר במה שיש, אך גם לעולם לא תתבאס על מה שאין. שתרגיש בכל רגע נתון את הבורא המחיה את העולם בחסדיו ושיעזור לך להגשים משאלות טובות ולהבין בעצמך – מה טוב בשבילך.

ברכה לחג החנוכה

חג אורים שמח ומלא בשלהבות אור שאינשאללה יאירו את ליבנו, ויעיפו את הרוחות והקור שיכפיל זה החג את השמחה בחיים ויזכיר לנו גם כשיחלוף, עד כמה הם יפים שליבנו יבער לתרום לעולם את אורנו לעשות את הטוב, ולא רק לחיות בשבילנו.

ברכה לילד לחנוכה

חג אורים שמח, ילד הלוואי והחג הזה ישרה בלבך שמחה שתלווה אותך כל יום ויום בשנה שתרגיש כמו נר בוער ודולק שלא ישעמם לך לרגע ותמיד תמצא במה לשחק תזכור תמיד שאותך כולם אוהבים החברים, המשפחה ולפני הכל – ההורים.

ברכה לשנה אזרחית חדשה

שנה חדשה עומדת בפתח אתה מתרגש ושמח שתהא זו השנה שנה של ברכות שיתגשמו לך כל המשאלות שתצליח להתקדם בעבודה להיות עזר לכל חבר וחברה מאחלים לך אינספור איחולים העיקר שכולנו נהיה מאושרים שביחד נביט בירח שנדע לפתוח את הבית לכל אורח ונזכה לשנים רבות של התחלות חדשות.

ברכה לשנה אזרחית

מחליפים ספרה בשעון ונדמה שהזמן נעצר שנה חדשה בפתח העולם הלוואי שתהיה השנה הזאת טובה לא פחות מהקודמת שתהיה ברכה בכל דבר, ושאהבה תהיה מינימום מהממת שהכסף יזרום כנהר, יותר ממה שצריך ושנהנה מהרגע ולא נרוץ כל הזמן 'להספיק'.

ברכה לחנוכה לילדים

חנוכה שמח לכם ילדים, מאחלת כי שמחתכם תהייה לנצח, הרבה יותר משמונה ימים, שתהיו חזקים ובלתי מנוצחים בדיוק כמו החשמונאים, שתכבשו את כל המטרות והיעדים כפי שעשו המכבים. שבלבכם תמיד יידלק האור וזכרו כי בכל אחד מכם קיים גיבור.

ברכה לשנה אזרחית טובה

לרגל השנה החדשה, אאחל לך שמכאן רק תגיח לחייך בכל יום מחדש 'גברת הצלחה'.שתתן את לבך לדברים החשובים ותבחין בין עיקר לתפל וכן, שתדע לפעמים גם על מה לוותר. הלוואי ומשאלות הלב שלך יובילו אותך לדברים חיוביים ואף פעם לא תיפול ותתייאש מהעניינים ש'לא הולכים'.

שאלות נפוצות על ברכות לנובי גוד | ברכות לסילבסטר

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון ברכות לנובי גוד | ברכות לסילבסטר לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בברכות לנובי גוד | ברכות לסילבסטר שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם ברכות לנובי גוד | ברכות לסילבסטר שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

ברכות ליום האהבה

ברכה ליום האהבה

ברכות לשחרור

שחרור מהצבא

ברכות לרכב חדש

ברכה לרכב חדש

ברכות ליום כיפור

ברכה ליום כיפור

ברכה לגיל 20 – 29

ברכה לגיל 20 עד גיל 29

ברכות לחינה

ברכה נגד עין הרע

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן נדב :)
מחפש כתיבת ברכה בתשלום?
אני זמין לעזור לך בתשלום שלח לי הודעה ונדבר :)