ברכה לגיל 11 – 15

ברכה לגיל 11 - 15 - ברכות ליום הולדת 11 עד 15

דף הבית » לכבוד מה הברכה? » ברכה לגיל 11 – 15

תקופת הנעורים הגיעה

בשנים האחרונות הבת שלכם עברה תהליך מיוחד. היא פיתחה חוש הומור מופלא, אג'נדה אישית ומוסר עבודה. הלחץ בבית הספר לימד אותה לקחת את עצמה קצת יותר ברצינות וגרם לה להתבגר ולהתפתח בתור בן אדם. אתם גאים בתהליך שהבת שלכם עברה ועכשיו כשהגיע סוף סוף היום הולדת שלה, אתם רוצים להביע את תחושת ההערכה שאתם רוחשים לה.

 כתיבת ברכה היא לא תמיד קלה, במיוחד כשמדובר בברכה לבת המתבגרת שלכם, שנמצאת בשלב סבוך במיוחד בחיים שלה. תרצו לומר לה שאתם תמיד שם בשבילה ושאתם אוהבים אותה ללא תנאים. בשביל לעזור לכם בכתיבת הברכה כתבנו עבורכם כמה דוגמאות לברכות יפות לגיל ההתבגרות. תהנו!

ברכה לגיל 11 עד גיל 15

ברכה ליום הולדת 13 לחברה

חברה שלנו את חוגגת היום יום הולדת 13, ובשבילך חגיגה גדולה נעשה. תקבלי מתנות ופינוקים ואהבה מכל החברים. אנחנו מאחלות לך שתמשיכי להצליח בלימודים, שתצחקי ותיהני כל החיים! שתהיי בריאה ואמיצה, יפה וחרוצה. מזל טוב, איחולים וברכות מכל החברות.

יום הולדת לילדה בת 11

בת יקרה, חלפו כה מהר אחת עשרה שנים מאז שהגעת אלינו, היפה בשושנים. כמה גדלת להיות נעימה, אחראית, ונבונה, את ילדה כה משמחת, ממש קיבלנו מתנה. תבורכי בכל הטוב שיש כל שנייה בשנה!

יום הולדת לילדה בת 12

תריסר שנים עברו חלפו במהירות מדהימה, ולא להאמין – הפכת מילדה לנערה מקסימה, בוגרת, רגישה, נבונה ומלאת אהבה, עוזרת, אכפתית, נחושת מטרה ולכל מיטיבה, גדלת וכה יפית מבפנים ומבחוץ, בחיוך ובשמחה, נאחל לך בת חיל אושר, בריאות והמון הצלחה!

ברכה לילדה בת 12

לא שמנו לב וגדלת לנו כל כך מהר לפני רגע היית תינוקת, איך שהזמן עובר… היום את בת 12, חוגגת בת מצווה וזאת ההזדמנות שלנו להזכיר לך כמה שאת אהובה היום את הופכת מילדה לנערה ואנחנו מאחלים לך את כל הטוב שיש – מהירח ובחזרה יום הולדת שמח אהובה שלנו תמשיכי להאיר את החיים של כולנו.

ברכה ליום הולדת לילדה בת 11

11 שנים שאת איתנו 11 שנים שאת מסיבה אושר גדול לכולנו כל יום איתך הוא אושר גדול את פשוט נהדרת ומוצלחת, ממש בהכל מאחלים לך שתמיד תהיי מוקפת בחום ואהבה ויאללה, עוד שנה לבת המצווה.

ברכה ליום הולדת 13

היום את בת 13, גיל כה יפה, תיהני ממנו ותמצי כל רגע עד תום, והכי חשוב – אף פעם אל תפסיקי לחלום. נאחל לך הרבה בריאות, חברים טובים והצלחה בלימודים, שיהיה לך מזל ושתזכי לאהבה יוצאת מן הכלל.

ברכה ליום הולדת לילדה בת 14

ילדה שלנו אהובה, איך את גודלת ככה במהרה מבלי לשים לב את כבר בת 14, ממש בחורה. מאחלים לך שתמשיכי להתבגר בצורה כזאת מעורררת השראה ושתמשיכי להיות החכמה של הכיתה אנחנו אוהבים אותך מכל הלב והנשמה ושיתגשמו כל משאלותייך, אנחנו כאן תמיד בשבילך לכל עזרה.

ברכה ליום הולדת 13 לבת

הנה מלאו לך שלושה עשר אביבים, ילדתנו היקרה, נדמה שרק אתמול נולדת, ופתאום הפכת לנערה. נאחל לך שתמיד תצליחי ותשיגי כל מטרה, שתהיי בת טובה, אחות אוהבת ולכולם חברה. המשיכי לפרוח ולשגשג בכל התחומים, ודעי שאנו תמיד לצידך תומכים ואוהבים לעולמים.

ברכה לגיל 15

מה אפשר לאחל לנער מקסים שיש לו כבר הכל? שפע של אהבה, אושר, אור ובילויים עם חברים שימשיכו לאהוב אותך המורים ושתמשיך להיות הילד הכי אהוב על ההורים שתגדל ותהנה מגיל ההתבגרות ושתמיד תישאר ילד כזה שמח עם רוח שטות.

ברכה ליום הולדת לילדה בת 13

שלוש עשרה שנים מלאו לנערה מקסימה זוהי ממש סיבה לכתוב לך ברכה על אחווה ורעות להבין את המסר והחשיבות אינך כבר ילדה קטנה את כבר ממש נערה מותר לך לפנות זמן לתחביבים חדשים ובבד בבד להמשיך להשקיע בלימודים לתת את כולך גם לחברים וגם לעצמך.

ברכת יום הולדת לנכדה – גיל 13

13 שנים שאני סבא גאה, 13 שנים שיש לי את כל מה שאני רוצה. נכדה יקרה שלי – את האושר בשבילי! אני מאחל לך מזל טוב ושתזכרי תמיד לאהוב, אני מאחל לך הצלחה ושתשמרי תמיד על השמחה. שתגשימי את כל החלומות ותמשיכי הנכדה הטובה שלי תמיד להיות.

ברכה לגיל 12

שתים עשרה שנים את מרכז העניינים לך שלוחה הברכה בהתרגשות גדולה שתמיד תקבלי ציונים טובים במבחנים שתעשי רק מעשים טובים שתהני מרגעים מתוקים כמו למשל צחוק של ילדים שתביני מה מותר ומה אסור שתדעי לוותר זה מאד חשוב שתדעי שעכשיו מתחילה תקופה חדשה בהצלחה.

שאלות נפוצות על ברכה לגיל 11 – 15

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון ברכה לגיל 11 – 15 לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בברכה לגיל 11 – 15 שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם ברכה לגיל 11 – 15 שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

ברכות להחלמה מהירה

ברכה להחלמה מהירה

ברכות להולדת הבת

ברכה להולדת בת

ברכות לחנוכת בית | ברכות לבית חדש

ברכה לחנוכת בית

ברכות להצלחה בטסט

ברכה לפני טסט

ברכות ליום המורה

ברכה ליום המורים

ברכות ליום נישואין

ברכה ליום השנה

2 thoughts on “ברכה לגיל 11 – 15

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן נדב :)
מחפש כתיבת ברכה בתשלום?
אני זמין לעזור לך בתשלום שלח לי הודעה ונדבר :)