ברכות לפני ניתוח

ברכות לפני ניתוח להצלחה בניתוח ולהחלמה מהירה

דף הבית » לכבוד מה הברכה? » ברכות לפני ניתוח

רק רפואה שלמה

ניתוח יכול להיות מפחיד – לפעמים התוצאות לא ברורות, לפעמים הוא נעשה בהרדמה מלאה ולפעמים עצם הכניסה לבית החולים מעוררת אווירה מעט עכורה. החבר שלכם אמיץ מאוד ויודע להתמודד עם הפחדים שלו כמו שצריך, אבל ברגעים קשים כמו אלה – חשוב שבני המשפחה והקרובים אליו יהיו שם לצידו. 

בשביל לעזור לו ברגעים הקשים האלה, חשוב שתכתבו לו ברכה לפני הניתוח שתעזור לו למצוא את הכוחות להתמודד עם הקושי ותזכיר לו דבר אחד חשוב – אתם תמיד פה בשבילו. תהליך הכתיבה הוא לעיתים סבוך, במיוחד כשמדובר בסיטואציה כמו זו ולכן כתבנו עבורכם ברכות יפות מהן תוכלו לקחת השראה. החלמה מהירה ורפואה שלמה!

ברכה לפני ניתוח

ברכה לפני ניתוח

יום הניתוח הגיע מהר, אל תדאגי – אלוקים עליך שומר! יש קצת פחד, יש חששות – זה הגיוני אך אנחנו כאן לציידך ונדאג שתתגברי. הניתוח יעבור במהירות ומההרדמה תאמרי הרבה דברי שטות, נסלח לך על הכל, נחבק ונכיל, לא ניתן לך ליפול. בהצלחה בניתוח – תצאי בריאה ושלמה – זה בטוח.

ברכה לחולה אחרי ניתוח

עברת ניתוח אנו בטוחים שהיית גיבור על בטוח אנחנו יודעים שהניתוח לא פשוט והוא גם לא עבר בקלות אאחל לך שהניתוח יצליח שתגיע הישועה שתוכל לחזור לשגרה אנו מאחלים לך בהמון אהבה בריאות איתנה המון הצלחה שתתגשם הברכה מאד במהרה מאחלים לך בהמון אהבה.

ברכה ללידה קלה ומהירה

הרגע המיוחל קרב ובא, יום הלידה, אאחל לך מכל ליבי לידה קלה ומהירה, אני בטוחה כי הלידה תעבור בהצלחה, הרי כולנו יודעים שמדובר בגיבורה. זכרי שבסוף המסע הלא פשוט תזכי לכינוי חדש, תהיי את אימא, אז היי רגועה וחפה מכל חשש.

ברכה לאמבולנס

זה היה יום אפור כשלפתע בעיניי ראיתי שחור ואז הגעתם והחזרתם אליי את האור. פעלתם בצורה יוצאת מן הכלל, מה שלא ברור מאליו בכלל. לחבריי מהאמבולנס אשר הצילו את חיי, אין מילים מספיקות בפי להודות לכם וגם מילים הן לא די. מליבי בהערכה, שולחת אני לכם אין סוף אהבה.

ברכה לאישה הרה

חיכית לרגע זה בהשתוקקות רבה והנה הוא בא, אין שמחה ממני עבורך על היותך הרה, הגיע תורך אישה יקרה. שתעברי את הדרך החדשה בצורה חלקה, ושתגיע לחיינו תינוקת בריאה וחזקה. תיהני מהאתגר, בכל יום וגם מחר, שתהייה לך חוויה מספקת ושמחה. ממני, בהתרגשות ואהבה.

ברכה למיילדת

תודה לך יקרה זכיתי בזכותך להביא את ילדי לעולם זו הרגשה מופלאה לראות שילדתי ממש אדם תודה לך על סבלנות והכלה על הרגעה בעת כאב וצעקה על הסוף שבתוצאה הטובה מאחלת לך שעוד שנים רבות תזכי לעזור ליולדות להביא אל העולם את פרי בטנן.

ברכה לרופא מנתח

תודה על מה שעשית למעני דאגת לכל הטוב שנטעת בי תודה על יחס טוב ומכבד תודה שלי אתה כל כך דואג גם בביקור הרופאים הרגשתי מלכת העולם תודה על שאחזת בסכין המנתחים אין ספק שאתה הרופא המנתח המושלם הערכתי נתונה לך כל הימים.

ברכה לניתוח

אתה עובר ניתוח אתה נרגש ומתוח תדע שאנחנו איתך זה חייב להיות מחזיקים לך אצבעות רוצים שהניתוח יעבור בהצלחה ושיהיה לך המון אושר ושלווה מאחלים לך שלעולם לא תפחד אנחנו מחזיקים לך את היד שלא יהיו לך כאבים שתהיה בריא לעולמים.

ברכה להצלחה בניתוח

לרגל הניתוח אאחל לך שתמיד תהיה בריא שהכל יילך בקלות ובלי שום כאב ועצב שיגמר מהר ותהיה מרוצה, וגם הרופא ואחר כך, לא פחות חשוב, שההתאוששות תהיה בכיף מלאה בעניין, אהבה, חברים ומשפחה בסופו של דבר, תזכור, הכל לטובה.

ברכה לרופא מסור

לרופא המסור שאותנו הפעים נאחל שתזכה להרים נפשות נדכאים שתחת ידיך יבריאו כל פצועים ובחייך תדע רק ימים מאושרים שלא תקח ללב – את המראות הקשים ולבך מלא החמלה יחייך בתקווה גם כשכל הסיכויים קלושים בהוקרה והערכה רבה על טיפולך!

ברכה לפני הלידה

יולדת יקרה, רגע לפני הרחבת המשפחה / המעבר מזוג למשפחה נאחל לך לידה קלה. אנחנו יודעים שתעברי את זה, כמו לביאה. אל תשכחי לנצל את הזמן שנותר לשינה טובה, ואם קצת קשה, תזכרי שהסושי וכוס היין עליהם את חולמת עליו כבר 9 חודשים נמצאים כבר ממש מעבר לפינה ; ) אוהבים, תומכים ומצפים כבר לפגוש אותך עם התוספת החדשה.

ברכה לחולה לפני ניתוח

ניתוח זה רגע לא פשוט שצריך בו להחזיק ידיים ולהתפלל להחזיק ידיים חזק, לקוות ולאחל שיהיה זה הניתוח מושלם מכל בחינה שהרופא יעשה את עבודתו נאמנה והכאבים יעברו חיש קל במהרה והבריאות תשוב בין רגע לאיתנה.

שאלות נפוצות על ברכות לפני ניתוח

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון ברכות לפני ניתוח לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בברכות לפני ניתוח שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם ברכות לפני ניתוח שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

ברכות לכיתה א

ברכה לכיתה א

ברכות לסיום לימודים

ברכה לתלמידה

ברכות לסיום קורס

ברכה לסיום קורס

ברכה לגיל 50 – 59

ברכה לגיל 50 עד גיל 59

ברכות ליום כיפור

ברכה ליום כיפור

ברכות ליום חמישי

ברכה ליום חמישי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן נדב :)
מחפש כתיבת ברכה בתשלום?
אני זמין לעזור לך בתשלום שלח לי הודעה ונדבר :)