ברכה לגיל 18

ברכה לגיל 18 - ברכות ליום הולדת 18

דף הבית » לכבוד מה הברכה? » ברכה לגיל 18

חגיגה של ממש!

גיל 18 הוא גיל מיוחד במינו ומסמל את המעבר החד בין הילדות והנעורים לבגרות. בגיל 18 אנחנו מסיימים תיכון, אורזים את הקיטבג שלנו ומתחילים להתכונן לתקופה משמעותית במיוחד – השירות הצבאי שלנו. חגיגת היום הולדת מרגשת מאוד הן לבעל השמחה והן להורים המחויכים, החברים הטובים וקרובי המשפחה.

 לכבוד יום ההולדת תוכלו לקחת את החייל לעתיד לצימר עם כל המשפחה, לארוחה משפחתית במסעדה האהובה עליו ואפילו לטיול נעים בחיק הטבע. בשביל לעזור לכם בכתיבת ברכה מרגשת במיוחד לאדם האהוב עליכם, ריכזנו עבורכם ברכות יפות. תהנו!

ברכה לגיל 18

ברכה לגיל 18 מהמקורות

לרגל גיל ההתבגרות והתחלת החיים – אברך אותך שתכבוש את העולם כמו כל הגדולים. שיתקיים בך מאמר הפסוק: "ואעשך לגוי גדול ואברכך ואגדלה שמך והיה ברכה". ששמך הטוב יילך לפניך ויתגדל מעצמו, ושבכל מקום אליו תלך – תרגיש גדול ומבורך.

ברכה לגיל 18

עכשיו שאתה בן 18, כבר אין לנו ברירה הגיעה העת ובה לך יש את הבחירה יש לך אחריות על מה שתעשה בחיים ועל הדרך שלך אפילו אלכוהול תוכל כבר לקנות לבדך מאחלים לך שתיכנס לעולם של הגדולים עם תשוקה גדולה ושלא תשכח להיות לפעמים קצת ילד שבליבו שמחה.

ברכה ליום הולדת 18 לבן

לכבוד יום הולדת שמונה עשרה אאחל לך שתמשיך לתת בראש לחיים להעיף את עצמך עליהם ולכבוש את היעדים אינשאללה אף פעם לא תרגיש בודד. תמיד תהיה מוקף בחברים, אבל לא סתם, רק כאלה מובחרים, שמוגדרים 'טובים'.

יום הולדת 18 לחברה טובה

חברה שלי, את בת 18 היום, איזה גיל חלום. מתנות ופינוקים הם נחוצים אך לא יצליחו לתאר את חשיבותך אצלי בחיים, למילים הכוח הכי גדול, ברכתי לך אומרת את הכל, מאחלת שתצליחי ותשמחי, שתרקדי ותאהבי ושתהיי בריאה וחזקה באהבתי אלייך, החברה הכי טובה.

ברכה לגיל 18 של חוקיות

לרגל הגיעך 'לגיל החוקי של הגדולים' אברך אותך שתקפוץ משמחה כל החיים הבוגרים. שתזכה לחברים אמיתיים שיעריכו אותך כמו שאתה – בלי שקרים ותירוצים. שתסתדר היטב עם המשפחה וההורים, ושתמיד תלך אחרי ליבך ותאמין.

ברכה ליום הולדת לגיל 18

שמונה עשרה שנים חלפו ביעף ואתה כאן, בוגר בנפשך ותמיד רוצה לדעת ברכות ועיגולי שמחה נשלח לך ליום הולדתך נאחל שתקבל את כל ההצלחה הראויה לכישוריך ותרווה נחת את הוריך.

ברכה ליום הולדת 18 לבת

הידד לך! הגעת לגיל הרישמי של הגדולים שמונה עשרה שנים עברו ואת כבר בוגרת אאחל לך שתמיד תהיה מאושרת שתדעי בדיוק, אבל בדיוק, מה לעשות בחיים שלא תהיה לך התלבטות קשה לגבי דברים ותמצאי אהבה גדולה שתמלא את חייך בחיוכים ופרחים.

ברכה לגיל 18 מאמא לבן

ילד שלי יקר, הגעת לגיל החוקיות! עכשיו אתה יכול לעשות כמעט הכל מבלי לשאול רשות כמובן שיש גבול לכל תעלול, ילד שובב שלי אבל הגיע הזמן שתקבל את העובדה שאתה כבר גדול יש לך את האמביציה, הכשרון והחוזק לעשות את הכל! מאחלת לך שתגיע לכל מקום שרק תרצה אמא כאן תמיד בשבילך להזכיר לך כמה אתה מוכשר ויפה.

ברכה ליום הולדת בת 18

את בת 18 היום וכבר חוקית, הזדמנות לברך בברכה אישית. את כבר לא ילדה ודרכך ממשיכה ומתחילה ונאחל לך שתהייה היא שרויה בצחוק ובשמחה. שתגיעי רחוק ושכל יום בחייך יהיה מלא צחוק, שתאהבי עד השמיים וללא גבולות, מזל טוב מאתנו – באהבה, החברות.

ברכה לגיל 18 לבן

גיל שמונה עשרה הגיע ואיתו הזמן להניע את החיים ואת ההרגשה, את השאיפות והתחושה הלוואי שתגשים את חייך כפי שאתה מאמין שתהיה שלם עם עצמך בכל יום מהימים ושתזכור תמיד שאותך אנחנו אוהבים.

ברכה ליום הולדת בת 18

יום הולדת שמונה עשרה שמח ילדה אהובה זהו זה מהיום את כבר בוגרת וגדולה ואני מסתכלת עליך ולא מאמינה איך בן רגע הפכת לאישה צעירה ומדהימה מתרגשת מאד ומאמינה מכל הלב שבכל מה שתעשי תצליחי אפילו בלי לשים לב.

ברכה ליום הולדת 18 לבת דודה

להיות בת דודה של מישהי כל כך מקסימה זו לא תמיד משימה קלה כי לא משנה מה את עושה או משתדלת היא עושה את זה טוב יותר ובכלל לא מתאמצת וברצינות עכשיו אוהבת אותך הכי שבעולם יום הולדת שמח ותמשיכי להיות מושלמת גם אם זה מעצבן את כולם…

שאלות נפוצות על ברכה לגיל 18

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון ברכה לגיל 18 לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בברכה לגיל 18 שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם ברכה לגיל 18 שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

ברכות למימונה

ברכה למימונה

ברכות מזל טוב לבני משפחה

ברכות מזל טוב לבני משפחה

ברכות לפסח

ברכה לפסח

ברכות ליום שלישי

ברכה ליום שלישי

ברכות לבר מצווה

ברכה לבר מצווה

ברכות ליום שישי

ברכה ליום שישי

One thought on “ברכה לגיל 18

  1. נחמד אומר:

    אשמח לקבל גם למיל עידכונים וברכות ליומולדת וכל מיני סוגים…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן נדב :)
מחפש כתיבת ברכה בתשלום?
אני זמין לעזור לך בתשלום שלח לי הודעה ונדבר :)