ברכה לגיל 18

ברכה לגיל 18 - ברכות ליום הולדת 18

דף הבית » לכבוד מה הברכה? » ברכה לגיל 18

חגיגה של ממש!

גיל 18 הוא גיל מיוחד במינו ומסמל את המעבר החד בין הילדות והנעורים לבגרות. בגיל 18 אנחנו מסיימים תיכון, אורזים את הקיטבג שלנו ומתחילים להתכונן לתקופה משמעותית במיוחד – השירות הצבאי שלנו. חגיגת היום הולדת מרגשת מאוד הן לבעל השמחה והן להורים המחויכים, החברים הטובים וקרובי המשפחה.

 לכבוד יום ההולדת תוכלו לקחת את החייל לעתיד לצימר עם כל המשפחה, לארוחה משפחתית במסעדה האהובה עליו ואפילו לטיול נעים בחיק הטבע. בשביל לעזור לכם בכתיבת ברכה מרגשת במיוחד לאדם האהוב עליכם, ריכזנו עבורכם ברכות יפות. תהנו!

ברכה לגיל 18

ברכה לגיל 18 מהמקורות

לרגל גיל ההתבגרות והתחלת החיים – אברך אותך שתכבוש את העולם כמו כל הגדולים. שיתקיים בך מאמר הפסוק: "ואעשך לגוי גדול ואברכך ואגדלה שמך והיה ברכה". ששמך הטוב יילך לפניך ויתגדל מעצמו, ושבכל מקום אליו תלך – תרגיש גדול ומבורך.

ברכת יום הולדת 18 – לחברה הכי טובה

לחברה הכי טובה, מגיעה ברכה מכל הנשמה. את היום בת שמונה עשרה ומסיבה גדולה לך אעשה. את חוקית היום, זה ממש חלום, גדלת בעוד שנה והגעת עד הלום. אני מאחלת לך שתהיי בריאה ומאושרת ושתישארי כפי שאת – חברה לתפארת!

ברכה ליום הולדת לגיל 18

שמונה עשרה שנים חלפו ביעף ואתה כאן, בוגר בנפשך ותמיד רוצה לדעת ברכות ועיגולי שמחה נשלח לך ליום הולדתך נאחל שתקבל את כל ההצלחה הראויה לכישוריך ותרווה נחת את הוריך.

ברכה שוקקת חיים ליום הולדת 18

אח, איזה גיל מעולה לרגל יום הולדת שמונה עשרה – אאחל לך שבחיים תמיד תמצא את האקשן והחיות אבל שזה לא יבוא על חשבון הבריאות שתנצל כל רגע לדברים חשובים ותכבוש את העולם, תגיע למרחקים.

ברכה מרגשת ליום הולדת 18

יום הולדת שמח לילדה המהממת שהגיעה לגיל החוקיות הכל פרוס לפנייך, את הולכת לכבוש את העולם בקלות מאחלים לך שתכירי את עצמך ושתשיגי כל דבר שרק תרצי שלא תשכחי להשקיע בדבר הזה שנקרא ״עצמי״ מאחלים לך להנות מהגיל ומהתקופה ושחייך יהיו הרפתקאה גדולה!

ברכה ליום הולדת 18 לבת

יום הולדת 18 הגיע והיום את כבר חוקית! יכולה להזמין לך משקה אלכוהולי לבד את יכולה אפילו לוותר על הקשית כולם סביבך כבר גודלים ואת מתחילה לחשוב אחרת את כבר לא ילדה, אלא את ממש נהיית בוגרת מאחלים לך יום הולדת שמח ומאושר ושתזכרי שבשבילנו את ממש אוצר!

ברכה ליום הולדת 18 לחברה

לחברתי הנהדרת, היפה שבבנות! גיל שמונה עשרה זהו גיל המשאלות ולכן אותך אברך בצרורות של ברכות החיים הבוגרים מתחילים והלוואי ווודאי לי שתקטפי את כל הפרחים המוצלחים שהם מציעים.

ברכה לבן 18 מאמא

ילדי, יקירי, אתה חוגג יום הולדת היום, זה כבר 18 יובלים שאתה מגשים לי חלום. להיות אמא לילד מדהים כשאתה, זוהי גאווה גדולה. התקופה משתנה, אתה כבר חוקי וזוהי ברכה, מאחלת לך הרבה בריאות, זוגיות חלומית, הצלחה והגשמה עצמית.

ברכה לגיל 18 מאמא לבן

ילד שלי יקר, הגעת לגיל החוקיות! עכשיו אתה יכול לעשות כמעט הכל מבלי לשאול רשות כמובן שיש גבול לכל תעלול, ילד שובב שלי אבל הגיע הזמן שתקבל את העובדה שאתה כבר גדול יש לך את האמביציה, הכשרון והחוזק לעשות את הכל! מאחלת לך שתגיע לכל מקום שרק תרצה אמא כאן תמיד בשבילך להזכיר לך כמה אתה מוכשר ויפה.

ברכה ליום הולדת 18 לבן

לכבוד יום הולדת שמונה עשרה אאחל לך שתמשיך לתת בראש לחיים להעיף את עצמך עליהם ולכבוש את היעדים אינשאללה אף פעם לא תרגיש בודד. תמיד תהיה מוקף בחברים, אבל לא סתם, רק כאלה מובחרים, שמוגדרים 'טובים'.

ברכה ליום הולדת 18

לרגל שמונה עשרה שנים על הגלובוס, אאחל לך שתמשיך לחבק את מה שהעולם מציע לך. שתלך בדרכים ישרות וכל הצעדים שלך יהיו מחושבים. כי הפזיזות – מהשטן, ולך יש זוג הורים 😊 תעניק להם רק נחת, ותזכה לחיים מאושרים.

ברכות יום הולדת 18 לבת דודה

יום הולדת שמח לבת דודה שלי, האחת והיחידה, זאת שהיא הכי הכי, אאחל לך ראשית, מזל טוב ענקי – על זה שאת חוקית. את כבר בת 18, גיל מדהים, תנצלי כל רגע ותיהני מהחיים! תלמדי ותאספי אין סוף חוויות, מאחלת לך את הכי טוב שיכול להיות.

שאלות נפוצות על ברכה לגיל 18

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון ברכה לגיל 18 לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בברכה לגיל 18 שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם ברכה לגיל 18 שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

ברכות לראש השנה

ברכה לשנה החדשה

ברכות למימונה

ברכה למימונה

ברכה לגיל 80 – 89

ברכה לגיל 80 עד 89

ברכות ליום ראשון

ברכה ליום ראשון

ברכות ליציאה לפנסיה

ברכה לפנסיה

ברכות לטו בשבט

ברכה לטו בשבט

One thought on “ברכה לגיל 18

  1. נחמד אומר:

    אשמח לקבל גם למיל עידכונים וברכות ליומולדת וכל מיני סוגים…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן נדב :)
מחפש כתיבת ברכה בתשלום?
אני זמין לעזור לך בתשלום שלח לי הודעה ונדבר :)