ברכה לגיל 30 – 39

ברכה לגיל 30 - 39 - ברכות ליום הולדת 30 עד 39

דף הבית » לכבוד מה הברכה? » ברכה לגיל 30 – 39

גיל משמעותי ומיוחד

בשנות השלושים של החיים שלנו העניינים מתחילים להרגע. יש לנו עבודה קבועה, מצאנו את הנפש התאומה שלנו ואולי אפילו התחלנו בחיי הורות מרגשים ומלמדים במיוחד. בגיל שלושים אנחנו לא רק מחפשים את הדברים שהעולם יכול לתת לנו, אלא מתחילים לתרום לו חזרה.

 בשנות השלושים של אדם הקרוב לליבנו, חשוב לומר תודה על הדברים שהוא נותן לנו ולהעריך את היומיום הפשוט שלנו שהוא משפר. בשביל לעזור לכם בכתיבת ברכה מיוחדת, ריכזנו עבורכם ברכות יפות שיתנו לכם השראה. עכשיו רק נשאר לפנות קצת זמן, ולתכנן את החגיגות.

ברכה לגיל 30 עד גיל 39

ברכה לגיל 30

לרגל הכניסה היפה לעשור הרביעי אאחל לך שתהיה פורה ורענן כמו בעשור השלישי שההצלחה תרדוף אחריך כמו שוטר סמוי ותשיג אותך בקלי קלות, בשלי שום עינוי שכולם יאהבו אותך, לא יעמדו בפיתוי כי גם הם יודעים… לעמוד מולך מבואס – אין לאיש סיכוי.

ברכה ליום הולדת לבן 38

עוד שנתיים אתה בן ארבעים תתחיל לספור את מניין השנים כבר שלושים ושמונה שנים עברו ואתה יכול להביט בגאווה על משאלות שהתגשמו על הצלחה בעבודה ועל ילדה שנולדה וחיבוק של אהבה נאחל לך צרור ברכות המשך כמו אתה להיות חיוך על הפנים עד מאה ועשרים.

ברכה ליום הולדת 31

שלושים ואחת שנים עברו מאז שהעולם לא יכול היה בלעדיך אהובה את על כולנו וילדיך הולכים אחריך יום הולדת שלושים ואחת הוא גיל שבו אפשר להתחיל לחיות את יכולה את הכל לרצות התקדמי בעבודה ותמשכי לתת את כולך למשפחה מזל טוב יקרה עד מאה ועשרים שנה.

ברכה לגיל 37

יום הולדת הגיע והשמחה רבה את כבר בת 37 ועדיין נראת כמו ילדה אני כל כך שמחה שאנחנו מכירות כבר מילדות שאנחנו עוברות את כל החיים יחד והכל עדיין נשאר קליל ועם רוח שטות מאחלת לך שתמיד תהיי מאושרת ומסופקת ממה שיש לך בחיים ומאחלת לי שנישאר חברות לנצח נצחים!

ברכה לבעל ליום הולדת 30

בעלי שלי, היום אתה בן שלושים, עברת כבר רבע מהחיים, לפניך עוד שלושה מקטעים ומאחלת שיהיו הם שמחים ומאושרים. תודה על שאתה העוגן שלי ועומד זקוף ובטוח למעני. מאחלת שתגשים כל משאלה, שתהייה בריא וחזק, מסופק ומוצלח. אשתך אוהבת חזק!

ברכה לגיל 30 לחברה טובה

לחברתי היקרה לרגל כניסתך לעשור הרביעי של החיים, אאחל לך שקסם חייך לא יפוג לעולמים. שתרגישי אהבה גדולה לכל יום מן הימים, ותקטפי את פירות הצלחותייך מכל עצי החיים היפים.

ברכה לגיל 30 לחברה

לחברתי האהובה! גיל שלושים הגיע ואיתו הרגע בו אני עוצרת את הכל עוטה על פניי את מסכת הרצינות כדי לברך אותך מכל הלב שלי: שתהיה לך שנה מבורכת ומלאה בכל מה שאת מבקשת שתדעי תמיד מה טוב לך ומה עושה לך רע ולא תפחדי אף פעם מקולות הלב העושים מהומה.

ברכה לאימא ליום הולדת 39

אימא יקרה עוד שנה את בת ארבעים ואנחנו כל כך מתרגשים וכותבים לך ברכה אימא אהובה שתדעי לחלום ולהגשים שתהני מענן ששט במרומים שתדעי לרקוד בין הטיפות להנות מיהלום זיו יקרות שתגדלי בנחת את הילדים עד מאה ועשרים בטוב ובנעימים.

ברכה ליום הולדת 30 לאח

אח יקר שלושה עשורים עברו זה מכבר ואתה חוגג יום הולדת עגול ואת כל החלומות להגשים אתה יכול מותר לך להמשיך להשתולל וביחד עם זאת לא יותר מידי להתבלבל רציתי לאחל לך מספר מילים המשך להיות מוקף חברים לתת את הנשמה שלך לאחרים עד מאה ועשרים.

ברכה ליום הולדת 35

שלושים וחמש שנה עברו מאז שהגעת לעולם הזמן חלף השנים עברו חלפו מאז שהפכת את העולם נשלח לך ברכה תודה על מי שאתה ומה שאתה המשך להיות מוקף חברים להנות מהחיים להיות מרכז העניינים המשך לעבור רגעים קשים וצחק לחיים בפנים.

ברכה לבעל – לגיל 30

בעלי המקסים, אתה חוגג 30, זאתי סיבה למסיבה ולריקודים. אני מודה לך על הבעל שאתה, שנמשיך כך יחד באהבה ובשמחה. מאחלת לך חיים ארוכים וממצים, שתצליח את כל החלומות להגשים, שתגיע גבוה בסולם החיים ושתהייה שלם בכל החלטה מבפנים. שלך ובשבילך, אשתך.

ברכה לגיל 39

לאיש הכי מדהים שאנחנו מכירים אתה הכי חכם בעולם, את זה כולם יודעים מאחלים לך מכל הלב והנשמה שתצליח ותגדל עם העסק שלך שתגשים כל חלום שרק תרצה שתכבוש את העולם ושתחייה על הקצה שיהיה לך יום הולדת שמח ומלא באהבה ושלא תשכח לבקש גם משאלה.

שאלות נפוצות על ברכה לגיל 30 – 39

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון ברכה לגיל 30 – 39 לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בברכה לגיל 30 – 39 שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם ברכה לגיל 30 – 39 שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

ברכות מזל טוב לאנשים שונים

ברכות מזל טוב לאנשים שונים

ברכות לקידום בעבודה

ברכה לקידום בעבודה

ברכות ליום המורה

ברכה ליום המורים

ברכות לתפקיד חדש

ברכה לעבודה חדשה

ברכה לגיל 3 – 10

ברכה לגיל 3 עד גיל 10

ברכות להולדת הבת

ברכה להולדת בת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן נדב :)
מחפש כתיבת ברכה בתשלום?
אני זמין לעזור לך בתשלום שלח לי הודעה ונדבר :)