ברכה לגיל 30 – 39

ברכה לגיל 30 - 39 - ברכות ליום הולדת 30 עד 39

דף הבית » לכבוד מה הברכה? » ברכה לגיל 30 – 39

גיל משמעותי ומיוחד

בשנות השלושים של החיים שלנו העניינים מתחילים להרגע. יש לנו עבודה קבועה, מצאנו את הנפש התאומה שלנו ואולי אפילו התחלנו בחיי הורות מרגשים ומלמדים במיוחד. בגיל שלושים אנחנו לא רק מחפשים את הדברים שהעולם יכול לתת לנו, אלא מתחילים לתרום לו חזרה.

 בשנות השלושים של אדם הקרוב לליבנו, חשוב לומר תודה על הדברים שהוא נותן לנו ולהעריך את היומיום הפשוט שלנו שהוא משפר. בשביל לעזור לכם בכתיבת ברכה מיוחדת, ריכזנו עבורכם ברכות יפות שיתנו לכם השראה. עכשיו רק נשאר לפנות קצת זמן, ולתכנן את החגיגות.

ברכה לגיל 30 עד גיל 39

ברכות ליום הולדת לאח בן 30

אחי היקר והמדהים, ממש היום אתה כבר בן 30, גיל עגול וזה הזמן מאושר לצהול. על שינוי הקידומת רשמתי לך ברכונת קטנטונת: שתהייה בריא, מאושר ושמח, שתצליח בחיים גם על הרע להתבדח, שתגיש כל חלום, ושתהייה גאה על שהגעת עד הלום. באהבה גדולה, אחותך.

ברכה לגיל 30 לבעל

ביום הזה שבו מלאו לך שלושים חשוב לי לומר לך עוד יותר מימים אחרים כמה אתה נהדר ונפלא ואוהב ומקסים ואיזה אבא נהדר אתה לילדים נרגשת לברך אותך הערב אהבה שלי שתמיד תהיה שמח, מאושר ובריא!

ברכה לגיל 30 לחברה טובה

לחברה הטובה שלי! חיים, כמה יפה לראות אותך חוגגת ונכנסת לעשור הרביעי שתדעי רק אושר, שמחות וחיוכים שכל משאלה טובה שלך תוגשם במרומים ושאף פעם לא תקחי קשה – את הקשיים זו זכות להיות חברה שלך, חברתך הטובה 🙂

ברכה לאימא ליום הולדת 39

אימא יקרה עוד שנה את בת ארבעים ואנחנו כל כך מתרגשים וכותבים לך ברכה אימא אהובה שתדעי לחלום ולהגשים שתהני מענן ששט במרומים שתדעי לרקוד בין הטיפות להנות מיהלום זיו יקרות שתגדלי בנחת את הילדים עד מאה ועשרים בטוב ובנעימים.

ברכה ליום הולדת גיל 30

לא להאמין איך עברו שלושה עשורים איך ביעף חלפו להם השנים אתה כבר בחור לא נער צעיר אוהב לערוך קניות בעיר יש לך ילדים וקריירה מפוארת ולאשתך קוראים ברחוב גברת ברכה לך שלוחה היום שתצליח להגשים כל חלום ואם אפשר עוד ברכה קטנה מזל טוב עד מאה עשרים שנה.

ברכה לבעל ליום הולדת 30

בן זוגי היקר, בהגיעך לגיל שלושים. המון מזל טוב! מקווה שתגשים יעדים, ואל תשכח גם ליהנות ולאהוב. בגיל זה העגול, הבשל והצעיר, כל מה שתחליט, כך או אחרת, תתקדם ותתפתח, וביחד נעבור דרך מעניינת ומאתגרת, מרעייתך האוהבת – בריאות, אושר, וכמובן הצלחה מסחררת!

ברכה לגיסה ליום הולדת 30

גיסה יקרה מודים שהצטרפת למשפחתנו והנה יש חגיגה שמחה היא בשבילנו מה נאחל ליום ההולדת לגיסה שגידלה ילדים לתפארת שתמיד תכיני לאהובים לאכול שתוכלי לשמוע סיפורים של אחרים שתדעי לפרוח ולא לנבול זר של שושנים וברכות עד מאה ועשרים תזכי להיות.

ברכה לגיל 30 לחברה

לחברתי האהובה! גיל שלושים הגיע ואיתו הרגע בו אני עוצרת את הכל עוטה על פניי את מסכת הרצינות כדי לברך אותך מכל הלב שלי: שתהיה לך שנה מבורכת ומלאה בכל מה שאת מבקשת שתדעי תמיד מה טוב לך ומה עושה לך רע ולא תפחדי אף פעם מקולות הלב העושים מהומה.

ברכה ליום הולדת 30 לבן

מה, אתה כבר בן 30? לא להאמין… אתה יודע שזה לא הגיל אלא התרגיל, ושעדיין ימשיכו לבקש ממך תעודת זהות כשאתה קונה בירה בסופר. מאחלים לך שתמשיך להיות גבר גבר ושהעשור החדש יהיה מסעיר ומדהים לא פחות מהקודמים. מזל טוב!

ברכה לגיל 30 לחברה טובה

לחברתי היקרה לרגל כניסתך לעשור הרביעי של החיים, אאחל לך שקסם חייך לא יפוג לעולמים. שתרגישי אהבה גדולה לכל יום מן הימים, ותקטפי את פירות הצלחותייך מכל עצי החיים היפים.

ברכה לגיל 35

שלושים וחמש שנים זה בול באמצע כבר למדת המון אבל נשאר עוד ללמוד גיל מושלם לברך שתמשיך לנוע קדימה ושיהיה לך הכוח כל יום מחדש להתניע לכבוש את העולם אל תפסיק אותנו להפתיע ברכה לחבר הכי טוב ליום הולדת.

ברכה לגיל 30

לרגל הכניסה היפה לעשור הרביעי אאחל לך שתהיה פורה ורענן כמו בעשור השלישי שההצלחה תרדוף אחריך כמו שוטר סמוי ותשיג אותך בקלי קלות, בשלי שום עינוי שכולם יאהבו אותך, לא יעמדו בפיתוי כי גם הם יודעים… לעמוד מולך מבואס – אין לאיש סיכוי.

שאלות נפוצות על ברכה לגיל 30 – 39

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון ברכה לגיל 30 – 39 לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בברכה לגיל 30 – 39 שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם ברכה לגיל 30 – 39 שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

ברכות ליום שלישי

ברכה ליום שלישי

ברכות למסיבת רווקות

ברכה למסיבת רווקות

ברכות לסוכות

ברכה לסוכות

ברכות ליום האישה

ברכה ליום האישה

ברכות לרכב חדש

ברכה לרכב חדש

ברכות להולדת הבת

ברכה להולדת בת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן נדב :)
מחפש כתיבת ברכה בתשלום?
אני זמין לעזור לך בתשלום שלח לי הודעה ונדבר :)