ברכה לגיל 40 – 49

ברכה לגיל 40 - 49 - ברכות ליום הולדת 40 עד 49

דף הבית » לכבוד מה הברכה? » ברכה לגיל 40 – 49

שנים משמעותיות ואינטנסיביות

בשנות הארבעים של החיים שלנו אנחנו מתמודדים עם גיל ההתבגרות של הילדים שלנו והעבודה האינטנסיבית ונהנים מזוגיות מעט יותר רגועה ונעימה. מדובר בעשור שליו, נינוח ומלא באירועים מיוחדים – בר המצווה של הגדול, חתונות של האחיינים וכניסה לעולם של קרובי משפחה נוספים.

 אמנם בשנות הארבעים לחיינו אנחנו ממשיכים בחיים שלנו כרגיל, אבל לרוב מדובר בתקופה מלאה בהתחלות חדשות. בשביל לעזור לכם בכתיבת ברכה לאדם האהוב עליכם בשנות הארבעים לחייו, ריכזנו עבורכם ברכות יפות שיעזרו לכם בתהליך הכתיבה הסבוך. מאחלים לכם המון מזל טוב ושיהיה בהצלחה!

ברכה לגיל 40 עד גיל 49

ברכה ליום הולדת 40 לאחות

אחותי היקרה עברו להם ארבעה עשורים בשמחה וצהלה יום הולדת עגול הוא שמחה גדולה מותר לך לפנות אל תחביבים אחרים לתת גם לעצמך ולא רק לאחרים מה מאחלים לאחות אהובה אושר ועושר ורוב הצלחה שתמשיכי כך עד מאה ועשרים שנה.

ברכה ליום הולדת 40 לגבר

אתה בן ארבעים וזו שמחה בשבילנו בשמחה ובצהלולים יום זה מאושר עבורנו נשלח לך זר ברכות שתמיד תהיה במקום המתאים בגינתך ריח החבצלות יזכיר לי את הריח המפעים של חלות טריות תן לנו יד ונצעד אתך לאורך השדרה מאחלים לך שתדע להנות תמיד מאורה של הזריחה מאחלים לך שנים ארוכות עד מאה ועשרים שנה לבלות.

ברכה ליום הולדת 45 לגבר

יום הולדת 45, איזה גיל מרגש מזל טוב גדול לגבר שנותן את הנשמה ואת הכל. שתמשיך בדרכך הנעימה לצעוד, ותזכה בחייך לברכות ועוד. בריאות ופרנסה ידפקו על דלתך, שפע והצלחה, יהיו לרגלך. לימים מאושרים, חיים שמחים ואנשים טובים.

ברכה לגיל 40

לרגל הגיעך לגיל ארבעים אאחל לך שלעד תחוש צעיר שהילד שבך לא יעלם לעולם ותראה את החיים בצבע – אף פעם לא בשחור לבן. שלא תתרגש משטויות של אנשים, ותמצא את עצמך מחייך בסתם יום של חול – גם אם מסביבך אין ריגושים.

ברכה לבעלי לגיל 40

לבעלי האהוב, הגבר של חיי! אני אוהבת אותך, אהבה שאינה תלויה בדבר. מי יתן וכל חייך – תרגיש מאושר. שיום הולדתך הארבעים יגרום לך לפרוח עוד יותר. אתה מדהים ויצוק כסלע איתן וחיוכך מפיק זמירות. הלוואי ותקבל כוחות להגשים את כל המשאלות והחלומות.

ברכה ליום הולדת 40 לאשתי

אשתי היקרה והאהובה יום הולדת ארבעה עשורים יום זה הוא בשבילי סיבה למסיבה שתדעי לעבור את כל המכשולים שתזכי להנות מריח של פרח בגינה להביט על כל הקשיים בעין טובה להתקדם בתפקידים ולהצליח בעבודה ונשאר לי עוד לאחל ברכה קטנה שתחיי עד מאה עשרים שנה.

ברכה ליום הולדת לאבא בן 40

לאבא שלנו שהוא הכי הכי בעולם רק רצינו לומר שאתה פשוט אבא מושלם מאחלים יום הולדת ארבעים שמח אבא יקר ורוצים לומר שאתה פשוט אבא נהדר תמשיך להיות אבא בדיוק כמו שאתה ותזכור תמיד שאנחנו אוהבים אותך.

ברכה לגבר בן 40

גיל 40 הוא גיל מושלם בו אתה יכול להבין את העולם ההחלטות מתבצעות בשיקול אינך איטי כשבלול בשיא קריירה בעבודה וכבר אינך חושב עוד לבצע תעלול ומה עוד לך יש לאחל הן את הכל כבר השגת שתמשיך לתת ולא לקבל ושנה לחייך הוספת.

ברכה מצחיקה לגיל 40

יום הולדת 40 זה לא צחוק למרות שמבלי לשים לב, הזמן עובר כל כך מהר, אני בשוק! רק לפני יומיים שיחקנו בגינה ורדפנו אחרי האוטו גלידה מי היה מאמין שהיום את כבר סו-פר אמא מאחלת לך את כל האהבה שבעולם שתהיי מאושרת ושתמשיכי להיות טובה לכולם.

ברכה לבעל לגיל 40

בעל יקר אומרים שגיל הוא רק מספר אך ליבי היום מתרונן ושר כי אתה חוגג יום הולדת עגול ויש לך כבר הכל ילדים ואישה פרנסה טובה צרור איחולים בזר פרחים לך שלוחים לך אנו מאחלים בריאות והצלחה עד מאה ועשרים.

ברכה לחברה ליום הולדת 40

ארבעה עשורים עברו ומגיעה לך ברכה מרגשת השנים כה מהר חלפו אני כה נרגשת אני קוראת לך להגשים חלום שבביתכם תשרור שלווה ושלום שתמשכי להיות אהובה ואוהבת גידלת ילדים לתפארת ואם אפשר להוסיף עוד ברכה קטנה מזל טוב ועד מאה ועשרים שנה.

ברכה ליום הולדת 40 לאישה

גיל ארבעים הוא בדיוק הזמן לפתח תחביבים חדשים לתת לעצמך זמן יותר מלאחרים להתחיל ללמוד נושאים חדשים חשוב גם ללכת בין הטיפות להבדיל בין הלבן והשחור לעבור בהצלחה את כל המשוכות לתת לאחרים לשטוף את הכלים בכיור מאחלים לך אושר ועושר כל החיים עד מאה ועשרים.

שאלות נפוצות על ברכה לגיל 40 – 49

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון ברכה לגיל 40 – 49 לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בברכה לגיל 40 – 49 שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם ברכה לגיל 40 – 49 שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

ברכות לפרידה

ברכה לפרידה

ברכות ליום שישי

ברכה ליום שישי

ברכות ליום המשפחה

ברכה ליום המשפחה

ברכות לעסק חדש

ברכה לעסק חדש

ברכות לקידום בעבודה

ברכה לקידום בעבודה

ברכות להצלחה במבחן | ברכות לפני מבחן

ברכה למבחן

One thought on “ברכה לגיל 40 – 49

  1. מרינה אומר:

    פעם הראשונה נכנסתי לאתר ,פשוט מדהים ,ברכות כתובות כל כך מרשים .מבקשת אם אפשר ליצור איתי קשר
    אני זקוקה לעזרה כתיבה של נאום ליום גיבוש של צוות אשמח מאוד אם תיצרו איתי קשר,תודה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן נדב :)
מחפש כתיבת ברכה בתשלום?
אני זמין לעזור לך בתשלום שלח לי הודעה ונדבר :)