ברכות ליום נישואין

ברכות ליום נישואין לבעל, לאישה, לזוג ולהורים

דף הבית » לכבוד מה הברכה? » ברכות ליום נישואין

היום המיוחד שלכם

ביום הנישואים אתם לא חוגגים רק את יום החתונה המיוחד שלכם, אלא את התהליך המקסים שהקשר שלכם עבר עם השנים. הזוגיות שלכם שעם הזמן פרחה ופרחה, הפכה לשגרת החיים שלכם ומכאן – למשהו שלפעמים אתם לוקחים כמובן מאליו. מדובר בהזדמנות מצוינת להזכיר לבן או בת הזוג שלכם עד כמה הם חשובים לכם ואפילו, לכתוב ברכה מרגשת שתיגע להם בלב. 

 

את הברכה תוכלו לתת עם מתנה, להקריא בעל פה או להשאיר כמכתב מסתורי ולהשאיר אותו בחדר השינה לפני שתתחילו בחגיגות המשותפות שלכם. מוזמנים בתהליך הכתיבה להיעזר בברכות המיוחדות שכתבנו עבורכם. תהנו!

ברכה ליום השנה

ברכה ליום הנישואין

ליום הנישואין אאחל לכם אהבת עולמים שנהרות האהבה יעטפו את הבית וימלאו אותו בריגושים ותענוגים שהפרנסה תהיה בשפע ללא שום סיכון ויחד תשלימו זה את זו מתוך נחת ובריאות.

ברכה ליום נישואין לאישה

ליום הנישואים שלך אאחל שפע מזל בהמשך החיים, אבל גם עכשיו. כי זה יום מיוחד ובו הברכה מסוגלת – להגשים את המאווים בכל מה שאת לעצמך מאחלת. הלוואי ויום הנישואים הזה יביא בכנפיו אהבה גדולה שתעטוף אותך בטוב לב וחמלה.

ברכה ליום הנישואים

יום הנישואים, יום שהוא תזכורת על איך התחלתם את החיים, גדלתם וצמחתם, למדתם והשכלתם, יחד התרחבתם ופרחתם. אתם זוג מדהים, נותנים השראה ומלמדים איך כשאוהבים מתנהגים. אנו מאחלים לכם עוד שנים רבות של יד ביד והרבה מזל טוב על היום המיוחד.

ברכה לבעלי ליום נישואין

יום הנישואין, אנו חוגגים באהבה X שנים, אתה הבעל הכי טוב שיכולתי לבקש, אדם מדהים ובעל חיוך כובש. תודה על שנים נפלאות, על אין סוף חוויות, על פשרות והקשבה, על החברות הכי טובה. אוהבת בערמות, לעוד הרבה שנים יפות.

ברכה ליום נישואים

זהו יום מרגש אתם נשואים מספר שנים אני קופץ מאושר אאחל לכם שתהיו ביחד וגם לא לבד שתבינו אחד את השני גם כאשר יש שתיקה בליבי שתזכו להנות מהילדים והילדות מהנכדים והנכדות אחווה ואחווה שלום ושלווה ומזל טוב לכם אוהבים אתכם.

ברכה ליום נישואים להורים

להורים שלנו, שאנחנו מוקירים, מעריכים והכי אוהבים! יום נישואים נהדר שיהיה לכם. אתם השראה לכולנו; ממכם למדנו איך להסתדר בזוג. לאהוב, וגם לוותר ולסלוח. שתמשיכו להיות הזוג הכי מדהים שאנחנו מכירים, ולא פחות מכך – שני הורים פשוט מופלאים.

ברכה ליום נישואין מאישה לבעל

לבן הזוג האהוב שלי! אולי לא תמיד אני זוכרת עד כמה אתה עושה אותי מאושרת יום נישואין זו הזדמנות לברך מהלב שתמשיך להיות חזק ומפתיע רגיש, תומך ומלאך ששומר ששום דבר לי לא יפריע אוהבת מאוד!

ברכה ליום נישואין 25

לשותפתי / שותפי לדרך מי היה מאמין שכבר עברו להם 25 שנים? נדמה שרק לפני רגע חלקנו את הנשיקה הראשונה כזוג נשוי מתחת לחופה. 25 שנים בהן עברנו אתגרים, חגגנו הצלחות והקמנו משפחה לתפארת. מאחל / ת לך ולי עוד הרבה שנים יפות של שמחה ועשייה, ומחכה כבר לחגוג איתך את 25 השנים הבאות.

ברכה ליום נישואים לבעל

בעלי היקר אתה בשבילי אוצר לא להאמין אנחנו חוגגים יום נישואים תודה לך על מה שאתה בשבילי תודה לך שאתה תמיד איתי שתמיד נוכל להיות ביחד שאף פעם לא נהיה לבד שנהנה מחילופי עונות ונקשיב לקולן של מנגינות ועד מאה ועשרים ביחד לחיות.

ברכה לבעל ליום נישואים

לבעלי היקר שאין כמוהו בעולם! יום נישואין שמח לשנינו הלוואי שנאהב את הרגעים והימים שחולפים ונזכור שבסופו של דבר – שנינו מלאכים שגדלים שנתפתח יחד ולחוד ונצליח, לגדל משפחה שמחה, מלאה בצחוקים ופרגון.

ברכה ליום נישואין לחברים

יום נישואין שמח חברים שלי, שתמשיכו לזכות האחת בשני והאחד בשנייה בכל יום מחדש, שתדעו הכלה, סבלנות וסובלנות כי זה שם המשחק. אני מאחלת לכם שתמשיכו יחד בטוב, שתזכרו תמיד לפרגן ולאהוב, שתגדלו משפחה לתפארת ותהיו יחד המשפחה הכי מאושרת.

ברכה ליום נישואין של ההורים

היום אתם מציינים את יום הנישואין שלכם ואנחנו מתרגשים ביחד אתכם מספיק להסתכל עליכם כדי לקבל השראה ולהבין איך באמת נראית אהבה מאחלים לכם עוד הרבה שנים של שותפות ושתמשיכו ללמד את כולנו מה זאת זוגיות אתם המודל לחיקוי של כולנו מזל טוב, אהובים שלנו.

שאלות נפוצות על ברכות ליום נישואין

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון ברכות ליום נישואין לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בברכות ליום נישואין שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם ברכות ליום נישואין שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

ברכות ליום האישה

ברכה ליום האישה

ברכות לחתונה

כתיבת ברכה לחתונה

ברכות לשנה החדשה

ברכה לראש השנה

ברכות לשבוע טוב

ברכה לשבוע טוב

ברכה לגיל 60 – 69

ברכה לגיל 60 עד גיל 69

ברכות לחנוכה

ברכה לחנוכה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן נדב :)
מחפש כתיבת ברכה בתשלום?
אני זמין לעזור לך בתשלום שלח לי הודעה ונדבר :)