ברכות למטפל | ברכות למטפלת

ברכות למטפלת רגשית ומסורה לסוף שנה להוקרת תודה

דף הבית » לכבוד מי הברכה? » ברכות למטפל | ברכות למטפלת

אישה אהובה ומיוחדת

המטפלת של הבת שלכם היא מיוחדת במינה. היא טובת לב, אכפתית, בשלנית מצוינת ואהובה מאוד על הבת שלכם. היא אוספת כבר תקופה ארוכה את הילדה שלכם מבית הספר, מכינה לה אוכל, עוזרת לה בשיעורי הבית וממלאת את מקומכם כשאתם נמצאים בשגרה העמוסה שלכם בעבודה.

 היא עשתה עם הבת שלכם עבודה מופלאה ועזרה לה לגדול להיות בן אדם טוב ואדיב יותר. עכשיו כשהשנים עברו והילדה גדלה, הגיע הזמן להמשיך הלאה ואתם נאלצים להיפרד מהאישה המופלאה הזאת. בשביל לעזור לכם לכתוב ברכת פרידה מיוחדת, ריכזנו עבורכם ברכות יפות בנושא. שיהיה לכם המון בהצלחה!

ברכה למטפלת

ברכה למטפל

למטפל היקר! תודה על מסירות והקשבה. מי יתן וכל חייך תרגיש מלא באהבה. שהחיים יאירו לך פנים ולאן שתפנה – תצעד בשבילי הברכות וההצלחות ושהמזל יפגוש אותך בנקל, בלי בעיות. תודה גדולה ושפע ברכה לך ולמשפחה!

ברכה למטפלת לסוף שנה

למטפלת המסורה שאנחנו אוהבים! סוף השנה כבר מבצבץ מבעד ללוח זמן נהדר לעצור הכל, לברך ולנוח להזכיר לך שאת עבורנו מתנה גדולה כל יום שאת שומרת על הילדים עבורם ועבורנו – זו חגיגה שתהיה חזקה, בריאה ומאושרת לעולם לא היינו מחליפים אותך באחרת.

ברכה למטפלת רגשית

למטפלת שעושה לי טוב בנפש. תודה על טיפול מסור שיש בו הכל. הלוואי וכל חייך יתמלאו בכל טוב. שתצליחי להגשים משאלות ומאווי חלומות ושהכל יבוא לך 'בטוב', בלי צרות ובעיות משום כיוון.

ברכה למטפלות

למטפלות האהובות שלנו, תודה על הטיפול מסור הנפש שלכן. אומרים שמלאכים יש רק בשמיים, אבל כשפגשנו אתכם למדנו לחשוב פעמיים. אנו מאחלים לכן את כל הטוב שבעולם, ושכל הטוב שעשיתן לנו יחזור אליכן בחזרה.

ברכה למטפלת ליום הולדת

ליום ההולדת של המטפלת האהובה בתבל, נעמוד כולנו מלאי הערכה ונאחל – שתזכי לשנים מלאות בתוכן עשיר ואהבה. שיהיה לך מה שאתה צריכה, וקצת יותר. ותמיד תדעי איך את הרע לקבל. אוהבים ומוקירים את עבודתך מאוד.

ברכה למטפלת לפורים

למטפלת האהובה! פורים שמח ומלא באורה וברכה. הלוואי וכל השנה תהיה לך שמחה. שתדעי כיצד לעשות לעצמך טוב בכל רגע – ותשמחי בכל בקר מחדש על מה שמחכה לך. מוקירה את עבודתיך הנפלאה והמסורה!

שאלות נפוצות על ברכות למטפל | ברכות למטפלת

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון ברכות למטפל | ברכות למטפלת לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בברכות למטפל | ברכות למטפלת שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם ברכות למטפל | ברכות למטפלת שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

ברכות לאהוב | ברכות לאהובה

ברכה לאהוב ברכה לאהובה

ברכות לבת

ברכה לבת

ברכות לחולה

ברכה לחולה

ברכות לאבא

ברכה לאבא

ברכות לאחות

ברכה לאחות

ברכות לבת זוג

ברכה לבת זוג

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן נדב :)
מחפש כתיבת ברכה בתשלום?
אני זמין לעזור לך בתשלום שלח לי הודעה ונדבר :)