ברכות למתגייס | ברכות למתגייסת

ברכות למתגייס ולמתגייסת - ברכה לחייל המתגייס לצבא

דף הבית » לכבוד מי הברכה? » ברכות למתגייס | ברכות למתגייסת

יום מרגש במיוחד!

יום הגיוס הוא יום מרגש וטעון ברגשות רבים בשביל המתגייס ובשביל המשפחה. בתור החבר הטוב של המתגייס חשוב שתתמוך אותו בתקופה שקודמת לגיוס ותעזור לו להגיע לבקו"ם מוכן נפשית ומצויד בדברים שהוא צריך. אחרי שהוא ארז את הקיטבג וכבר התייעץ עם כל החברים על בסיס הטירונות שלו נשאר לכם ערב אחרון לבלות איתו.

 בשביל להרגיע אותו קצת החלטתם להכין לו ברכה אישית מהלב ומצאתם את עצמכם מסתבכים קצת במציאת המילים. בדיוק בשביל זה ריכזנו עבורכם ברכות יפות לכבוד הגיוס שיוכלו לעזור לחבר שלכם להגיע קצת יותר מוכן למסגרת הצבאית. מאחלים לכם המון בהצלחה וגיוס נעים!

ברכה לחייל

ברכה למתגייס לצהל

ברכות לרגל גיוסך לצבא אנחנו רוצים לאחל לך המון בהצלחה שתהנה מהתקופה המיוחדת הזאת של השירות הצבאי שתעריך את האוכל ואת הבית השני שתקבל תפקיד שימצה את הפוטנציאל שלך שתזכור תמיד להיות נאמן לעצמך אוהבים אותך ויודעים שתהיה גדול! תשמור על עצמך אנחנו אוהבים אותך יותר מהכל.

ברכה לגיוס חיילת

לחיילת שלנו שהיא הכי מהממת ברכות לרגל הגיוס לצבא הגנה לישראל שתצליחי להגשים את משאלות הלב ולא תזכרי שלפעמים הוא גם כואב שכל תפקיד אליו תגיעי יהפוך אותך לטובה יותר ובכל אשר תפני – תצליחי מאמינים בך מאוד!

ברכה לאח שמתגייס

לאח היקר ברכות לרגל גיוסך! רצת, התאמנת והתכוננת, והנה עכשיו זה בא. מאחלים לך המון בהצלחה, שתכיר חברים חדשים, שתעמוד בכל המשימות ובכל האתגרים – דע שזוהי תקופה חשובה ומשמעותית שתשפיע עליך לכל החיים. אל תשכח לשמור על עצמך – אנחנו כבר מכינים לך חבילה : ) אוהבים ומתגעגעים – אמא, אבא והאחים.

ברכת הצלחה למתגייסת

את היום מתגייסת, מהבית הולכת ולדרך חדשה יוצאת, הגעת לעוד שלב בחיים שכולם עוברים, אנחנו מאחלים לך שיהיה לך בעיקר נעים. בימים שקשה תהייה חזקה ותדעי שבסוף זה שווה, שיהיה בהצלחה חיילת יפיפייה, איתך תמיד כל המשפחה.

ברכה לחיילת מתגייסת

לחיילת היפה שלנו! ברכות על הגיוס! שתהיי החיילת הכי מצטיינת ושכל תקופת החיול תרגישי משוחררת שחייך יהיו יציבים כמו בסיס ושתשיגי את מה שאת רוצה כאילו כבר הכל מונח אצלך בכיס אוהבים אותך!

ברכה לחייל המתגייס

לחייל החדש של צה"ל! לרגל הגיוס אברך אותך שהכל יילך 'קלללל' אתה גיבור וחזק, את זה כל חבריך יודעים הלוואי ותמשיך לפתח את גופך ונשמתך היפים תצליח להשיג את יעדיך החשובים אין ספק, אתה אחלה גבר בקרוב תהיה גם גאוות המפקדים.

ברכה למתגייסת

למתגייסת החדש של צה"ל! לרגל הגיוס – מברכים אותך מכל הלב שהשירות הצבאי יהיה משמעותי. שתקחי ממנו את כל מה שתרצי. תלמדי ותתפתחי וגם תקבלי – כלים חדשים לחיים. וכשתצאי לאזרחות – לא יהיה אפשר להכיר אותך – מרוב שפע התפתחות ובגרות.

ברכה למתגייסת לצהל

לחיילת החדשה של צבא הגנה! ברכות לרגל גיוסך מאהבה מי יתן וכל יום מחדש תשיגי את המטרה להעניק לא רק לעצמך, לתת גם תרומה לחברה להיות גדולה מהחיים ולעשות את הכל בשמחה הגשימי כישוריך המיוחדים בלי פחד ומועקה.

ברכה לגיוס חייל

אנו מאחלים לך הצלחה פניך מועדות לדרך חדשה אנו שולחים לך רוב איחולים שתמיד תהיה עם חיוך על הפנים שתלמד להנות ממשמרות לילה ארוכות שתדע מהקשיים לפעמים להרפות שתמלא את כל הפקודות ושיתגשמו לב כל המשאלות שתהיה לך הזדמנות להכיר חברים חדשים בהצלחה בכל המעשים.

ברכה למתגייסת לצבא

הגעת לרגע המרגש ללבוש מדים של זית את לא צריכה להתבייש להיות רחוקה מהבית אימא ואבא ארזו לך אהבה בתיק ואת מילאת את הלב שלך שלא ייזרק לריק תצרכי חיבוק בלילות ובימים כאשר תבצעי תפקידים חשובים מאחלים לך רוב הצלחה שקט והנאה.

ברכות לגיוס חיילת

הגעת לרגע המרגש אין לך מה להתבייש את נותנת שירות לאומה באהבה וללא תמורה תזכרי להקשיב ולא רק לדבר שתלמדי להכיר בחבר צד אחר שתקשיבי להוראות של מפקדייך ולמדי הייטב הוראותייך שתדעי לפעמים לחשוב מחוץ לקופסא לשרת בצבא זוהי זכות גדולה.

שאלות נפוצות על ברכות למתגייס | ברכות למתגייסת

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון ברכות למתגייס | ברכות למתגייסת לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בברכות למתגייס | ברכות למתגייסת שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם ברכות למתגייס | ברכות למתגייסת שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

ברכות לבת זוג

ברכה לבת זוג

ברכות לרב | ברכות לרבנית

ברכה לרב

ברכות לסבתא

ברכה לסבתא

ברכות לגיס | ברכות לגיסה

ברכה לגיס ברכה לגיסתי

ברכות לגננת

ברכה לגננת

ברכות לידיד | ברכות לידידה

ברכה לידיד ברכה לידידה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן נדב :)
מחפש כתיבת ברכה בתשלום?
אני זמין לעזור לך בתשלום שלח לי הודעה ונדבר :)