ברכות לסוף שנה

ברכות לסוף שנה לילדים, לגננת, להורים, לתלמידים ועוד

דף הבית » לכבוד מה הברכה? » ברכות לסוף שנה

סיומה של תקופה

סוף השנה מגיע אלינו עם חג החנוכה המשפחתי והחורף הסגרירי הקריר. את סוף השנה ניתן לחגוג עם המשפחה בסעודה מיוחדת, עם החברים בבר כייפי מחוץ לשכונה או ביחד עם בת הזוג עם סרט כייפי בסלון הבית. 

ברכה לכבוד סוף השנה תתנו לאדם שליווה אתכם בשנה האחרונה והפך אותה למיוחדת במינה – אדם שתמך בכם ברגעים קשים, הצחיק אתכם וגרם לימים לעבור באופן יותר נעים. בברכה תוכלו להתייחס לרגעים מיוחדים שעברתם השנה או לתוכניות שיש לכם לשנה הבאה. בשביל לעזור לכם בכתיבה צירפנו עבורכם ברכות יפות לכבוד המאורע המיוחד. שיהיה לכם בהצלחה!

ברכה ללוח שנה

ברכה לסייעת לסוף שנה

______ היקרה, היית הסייעת הכי מסייעת, ידעת איך בבנינו לגעת, מה לומר ומתי, ואצלך די זה די. את קסומה ומלטפת, קשוחה אך מגוננת, כולנו הרגשנו שאת הלב את נותנת. מאחלים לך הרבה הצלחה בשנה הבאה, שתהיי תמיד שמחה ובריאה.

ברכה למורה לסיום כיתה ו'

עם הפנים לחטיבת הביניים, ורגע לפני שאנחנו עוזבים חשוב לנו להודות לך על כמה דברים תודה שחינכת, שחיבקת, שהיית שם תמיד תודה שאמרת בדיוק את מה שצריך להגיד תודה על הערכים שהקנית לנו ועל המידות הטובות נזכור אותך גם כשנגיע לכיתות הגבוהות אוהבים וכבר מתגעגעים, התלמידים

ברכה לועד הורים לסוף שנה

לוועד ההורים המדהים שליווה אותנו לאורך השנה אנחנו רוצים להגיד לכם המון תודה שפיניתם מזמנכם והגדלתם ראש לעשות דברים נפלאים עבור הילדים של כולנו אנחנו זכינו בוועד הורים שכזה שתמיד דואג לטוב ביותר ולא מתפשר על פחות מזה תודה רבה על מי שאתם ועל מה שהבאתם לילדים שלנו השנה מאחלים לנו שתישארו הוועד גם בשנה הבאה.

ברכה לילדים בגן – סוף שנה

ילדי הגן האהובים שלי, זמן הגן נגמר ואתם פורשים כנפיים כמו נחליאלי, זה קצת עצוב אבל בלב הרבה שמחה כי זוהי דרך טובה וחדשה. רציתי שתדעו שכל יום איתכם היה מושלם, הייתם הילדים הכי מקסימים שבעולם. אני מאחלת לכם הרבה הצלחה ושולחת איתכם לדרך חיבוק ונשיקה.

הברכה לגננת סוף שנה

לגננת שאת השנה כעת מסיימת צרור איחולים ותודות מלאות בדמע ורגש אין ספק, עבודתך החינוכית מהממת תודה רבה שעשית את ילדינו מאושרים והאמת, גם אותנו ההורים שתצליחי להגשים את כל משאלות ליבך ותביאי לידי ביטוי תמיד את כל כישרונך.

ברכה לסוף שנה לילדי הגן

לילדי הגן היקרים! הנה באה סוף שנה ואיתה הסיכום הייתם ילדים נהדרים, אלופי הייקום למדתם ושיחקתם כמו גדולים כמעט שכחנו שאתם ילדים שגם השנה הבאה תהיה מהממת ממני הגננת שאתכם הכי אוהבת.

ברכה לילדים לסוף שנה

ילדים חמודים! הנה עוד שנה מסתיימת, זמן מושלם להיזכר עד כמה היא היתה נהדרת. עשיתם כל כך הרבה דברים יפים – שגרמו לנו להיות בכם גאים. הלוואי ותמשיכו להתקדם בלי מעצורים ותכבשו את העולם אחרי שתהפכו מילדים לבוגרים.

ברכה למורה לסוף שנה כיתה יבה

למורה היקרה והאהובה של הכיתה המהממת שלנו! לרגל סיום הלימודים, נודה לך על שעות על העשרה וחכמה על עצות טובות ודרך חיים נכונה וברוכה מי יתן ותמשיכי להעמיד תלמידות ותלמידים ולתת להם ממעיינות לבך ודעתך המפכים.

ברכה למורה לסוף שנה מההורים

שנה חלפה ביעף ועכשיו מגיע הרגע בו כדאי לסכם. לומר תודה על החינוך הטוב שחינכת את ילדינו. תודה רבה על לימוד וחיוך, על תמיכה וטיול, סבלנות וסובלנות היית מורה נהדר והלוואי ותלמידיך החדשים יזכו גם הם – להצליח בזכותך בחוק הלימודים. מוקירים ומעריכים אותך מאוד, הורי התלמידים.

ברכה לגננת ולסייעת לסוף שנה

לגננת הכי כייפית, האכפתית והמסורה, ולסייעת הלבבית שנכונה תמיד להגיש עזרה. רוב תודות לכן מכל הלב והנשמה, ילדינו בגן העבירו בזכותכן תקופה מדהימה בשיחות, בלימוד, במשחקים, סיפורים ושירים. חווינו כהורים לא מעט ימים נהדרים, איחולי הצלחה בהמשך, רוב בריאות וחיים מאושרים!

ברכה למנהלת המעון לסוף שנה

למנהלת המעון היקרה, חיש עברה חלפה שנה, בה חינכת את ילדינו הרכים באהבה וביד נאמנה. בסבלנות וברוגע, כשאוזנך לכל בכי וצחוק קשבת, עם חיוך, חיבוק וליטוף, רגישה, חמה ואוהבת. מודים מכל הלב, ומאחלים כל טוב – ההורים והצוות.

ברכה למורה לסוף שנה מההורים

שנה חלפה ביעף ועכשיו מגיע הרגע בו כדאי לסכם. לומר תודה על החינוך הטוב שחינכת את ילדינו. תודה רבה על לימוד וחיוך, על תמיכה וטיול, סבלנות וסובלנות היית מורה נהדר והלוואי ותלמידיך החדשים יזכו גם הם – להצליח בזכותך בחוק הלימודים. מוקירים ומעריכים אותך מאוד, הורי התלמידים.

שאלות נפוצות על ברכות לסוף שנה

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון ברכות לסוף שנה לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בברכות לסוף שנה שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם ברכות לסוף שנה שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

ברכות לשבוע טוב

ברכה לשבוע טוב

ברכות מזל טוב

ברכות מזל טוב

ברכות לקידום בעבודה

ברכה לקידום בעבודה

ברכות ליום רביעי

ברכה ליום רביעי

ברכות לבת מצווה

ברכה לעליה לתורה

ברכות להצלחה במבחן | ברכות לפני מבחן

ברכה למבחן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן נדב :)
מחפש כתיבת ברכה בתשלום?
אני זמין לעזור לך בתשלום שלח לי הודעה ונדבר :)