ברכות לבר מצווה

ברכות לבר מצווה - ברכה מרגשת לבר מצווה דתית ועוד

דף הבית » לכבוד מה הברכה? » ברכות לבר מצווה

הוא גדל כל כך מהר!

את זוכרת את היום הראשון שבו הוא הגיע לעולם. את החששות שליוו אותך בדרך לבית חולים, את הכאב בלידה ואת הפעם הראשונה שזכית לראות את המבט שלו. הוא היה נראה נינוח למדיי וכל מה שרצה היה להתנחם בזרועותייך וליפול לשינה עמוקה. 

 

עברו מאז כבר כמעט שלוש עשרה שנים והגיע היום המיוחד שלא חשבת שיגיע אף פעם – בר המצווה שלו. בחגיגת בר המצווה אתם לא רק תחגגו את עלייתו לתורה אלא בעיקר את המעבר שלו מהילדות לבגרות. מדובר בציון דרך משמעותי בדרך שלו לעולם הגדול שם בחוץ ובנקודה מרגשת במיוחד. מוזמנת בתהליך כתיבת הברכה להיעזר בברכות שכתבנו עבורכם, מאחלים לך המון בהצלחה!

ברכה לבר מצווה

ברכה מאימא לבן 13

בני היקר אני מתרגשת בני הנחמד אני קצת חוששת עברו כבר שלוש עשרה שנים מאז היום ששינה את חיי מה אאחל לך בן מחמדים אולי אשיר לך שיר אחד ודי מאחלת לך שתצעד בדרך הישרה ואל תשכח לזכור להוקיר תודה שתמיד תדע ללכת בשבילים הנכונים ולזכור גם לעזור ולהיעזר באחרים.

ברכה לגיל 13 לבן

לרגע הגיעך לגיל מצוות נברך אותך שלא תפסיק לקטוף מצוות, לעזור לזולת ולבחור כל פעם מחדש ביושר ובטוב. שתבנה את אישיותך הנהדרת לבניין יצוק ובוגר ותצמח לגבר חזק ומהפנט. אוהבים אותך מאוד!

ברכה ליום הולדת 13 לבן

בנינו היקר, הגעת למצוות – כמה מהר הזמן עבר, מילד קטן ברגע הפכת לגברבר. מי ייתן וחייך יהיו מלאים הצלחות ושמחות ואמן ותזכה לשפע ברכות. בר המצווה הוא רגע מיוחד בחיים, תנצור בליבך את אלו הרגעים. מחבקים ואוהבים, ההורים.

ברכה בת מצווה

לבת המצווה המהממת! מי יתן ושנותיך ינועו להן על מי מנוחות תמיד תהיי הנהדרת שבבנות מוכשרת, מצחיקה, חכמה ויפה תמשיכי להיות כל כך שלווה תנצלי את כישורייך המקוריים לטובה ותהיי גאווה להוריך ומוריך, כל שנה

ברכה לבר מצווה מדודה

לאחיין היקר שלי! כמה יפה צמחת עם השנים אני זוכרת שהיית ילד מתוק עמוס בתפנוקים לרגל בר המצווה אאחל לך אחלה חיים בוגרים שתלמד היטב את החיים ולא תתקל ביותר מדי מכשולים ושתהיה מוצף ברגשות טובים וחברים.

ברכה מרגשת לבר מצווה

לילד המופלא שהנה, הוא כבר הופך לגבר כמה יפה להביט בתמונות האלבום הישנות ולהיזכר שהכל התחיל מתינוק בעל לחיים מתוקות שבהתמדה התקדם והתפתח למה שעומד כאן היום: קסם בריאה, יותר יפה מפרפר בשקיעה שתמשיך לזרוח כי יש בך אינסוף כוח.

ברכות מאימא לבר מצווה

בני היקר אתה בשבילי אוצר שלוש עשרה שנה עברו ואתה כבר ילד בגן שלוש עשרה שנה חלפו ואתה גדל כמו פרח רענן אתה נכנס עתה לעולם המבוגרים מאחלת לך דרך סוגה בשושנים שתדע להיעזר ולעזור שיהיו לך חברים לרוב הצלחה וברכה ממני שלוחה.

ברכה לבר מצווה מסבתא

נכד יפה ויקר שלי! לרגל הגיעך לגיל מצוות מי יתן וכל משאלותיך הטובות יתגשמו ויהפכו ממחשבות לרעיונות מוחשיים כאלה שרואים – ותמיד נזכרים שבחיים הכל תלוי בך ולא באחרים תמשיך להיות חרוץ וחכם אוהבת אותך, סבתא שלך לעד.

ברכה לבר מצווה

היום בר מצווה אתה חוגג וכבר יכול לצעוק לכל עבר שאתה לא ילד, אלא גבר. אתה עושה את צעדיך הראשונים בחיים של הבוגרים, לפניך דרך של חוויות טובות ולפעמים קצת מכשולים, אנו יודעים שתעמוד בכל בגבורה ונאחל שבליבך תמיד תשרה שמחה.

ברכה לבר מצווה לחבר

חבר יקר ואהוב אני נרגש כי הגעת ליום הכי חשוב צעדים ראשונים בעולם המבוגרים אאחל לך שדרכך תהא סוגה בשושנים שתפגוש בדרך אנשים טובים שתדע עדיין להנות כמו ילד ולדעת להתאים צבעים של בגד שתדע לצעוד בדרך באיטיות להחזיק בגשר וללכת בזהירות רוב הצלחה ומזל טוב עד מאה עשרים שנה.

ברכה לבר מצווה מהמשפחה

לילד המקסים שלנו שהגיע למצוות כל המשפחה רוצה לאחל לך המון מזל טוב וים של הצלחות שתגדל להיות נער משכיל, חכם, מוצלח ואהוב שתקח בקלות את גיל ההתבגרות, גם אם יהיו רגעים שתרגיש כאוב אתה הולך להיות גדול מהחיים, אז תחייה באהבה! אוהבים אותך מכל הלב, המשפחה.

ברכה לגיל 13

לרגל הגיעך לגיל מצוות, יהי רצון שכל משאלות לבך הכמוסות יתקיימו בבוא העת. תמשיך להשרות אווירה קסומה לכל מי שנמצא בסביבה. הרי זה ידוע, שאין כמוך. 13 שנים כבר עברו, קשה להאמין. כי ככה זה שנהנים. הזמן חולף ביעף, ללא מעצורים. ובשנים הבאות, נפגש בשמחות. אתה כבר תהיה גבר, מוקף בחברים והצלחות.

שאלות נפוצות על ברכות לבר מצווה

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון ברכות לבר מצווה לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בברכות לבר מצווה שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם ברכות לבר מצווה שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

ברכות לדרך חדשה

ברכה לדרך חדשה

ברכות לשבוע טוב

ברכה לשבוע טוב

ברכות לעסק חדש

ברכה לעסק חדש

ברכות ליום המשפחה

ברכה ליום המשפחה

ברכה לגיל 80 – 89

ברכה לגיל 80 עד 89

ברכה לגיל 60 – 69

ברכה לגיל 60 עד גיל 69

One thought on “ברכות לבר מצווה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן נדב :)
מחפש כתיבת ברכה בתשלום?
אני זמין לעזור לך בתשלום שלח לי הודעה ונדבר :)