ברכות לבר מצווה

ברכות לבר מצווה - ברכה מרגשת לבר מצווה דתית ועוד

דף הבית » לכבוד מה הברכה? » ברכות לבר מצווה

הוא גדל כל כך מהר!

את זוכרת את היום הראשון שבו הוא הגיע לעולם. את החששות שליוו אותך בדרך לבית חולים, את הכאב בלידה ואת הפעם הראשונה שזכית לראות את המבט שלו. הוא היה נראה נינוח למדיי וכל מה שרצה היה להתנחם בזרועותייך וליפול לשינה עמוקה. 

 

עברו מאז כבר כמעט שלוש עשרה שנים והגיע היום המיוחד שלא חשבת שיגיע אף פעם – בר המצווה שלו. בחגיגת בר המצווה אתם לא רק תחגגו את עלייתו לתורה אלא בעיקר את המעבר שלו מהילדות לבגרות. מדובר בציון דרך משמעותי בדרך שלו לעולם הגדול שם בחוץ ובנקודה מרגשת במיוחד. מוזמנת בתהליך כתיבת הברכה להיעזר בברכות שכתבנו עבורכם, מאחלים לך המון בהצלחה!

ברכה לבר מצווה

ברכה דתית לבר מצווה

בן 13 למצוות נכתב ב'פרקי אבות' ולרגל המאורע נשלח לך צרור ענק של ברכות שתגדל, תפרח ותרווה את הוריך ומוריך נחת ושתדע כל חייך לקבל ולקחת שתהיה תמיד הטוב שבבנים מוקף ואהוב על ידי המשפחה והחברים.

ברכה לבר מצווה לתאומים

לפני 13 שנים, הגעתם שניים והבאתם לחיינו שמחה כפליים. תנצרו בליבכם את אלו הרגעים וקחו אותם איתכם כל החיים. הגעתם לגיל המצוות וזו הזדמנות לאחל לכם את כל הברכות. שתלכו תמיד בדרך ישירה והכל בחייכם תעשו בשמחה. ברגע הזה ובכל הרגעים, אנחנו איתכם מחבקים ואוהבים.

ברכה לבר מצווה מסבא וסבתא

בר מצווה אתה נכנס לעולם המבוגרים בשמחה אנחנו איתך שיר שרים מה נאחל לנכדנו היקר שהוא בשבילנו כמו אוצר נגמרו השטויות זה לא הזמן לשחק במכוניות שתצליח בלימודים בכל המעשים באהבה לך אנו מאחלים שתגדל ותפרח כמו פרח אנחנו אוהבים אותך לנצח.

ברכה מאמא לבן – בר מצווה

ילדי המדהים, היום בדיוק לפני 13 שנים יצאת אל העולם כה מושלם. תודה על זיכרונות קסומים ונעימים שהענקת לי! החיים הם רכבת הרים ענקית, אל תחשוש מגבהים ומעמקים, יש לך אותי לצידך – כל החיים. כבוש את הפסגות הכי גבוהות ותגשים את כל החלומות.

ברכה לבר מצווה מאחות

לאחי האהוב והיקר, לרגל בר המצווה אשלח לך כמוסות מתוקות של איחולים. הלוואי ותגדל להיות גאווה לאבא, אמא ולכל המשפחה. שתסתדר טוב עם החברים והמורים ותמיד תצליח בלימודים. אתה אח נפלא ותמשיך להיות מי שאתה, אחותך.

ברכה ליום הולדת 13 לבן

בנינו היקר, הגעת למצוות – כמה מהר הזמן עבר, מילד קטן ברגע הפכת לגברבר. מי ייתן וחייך יהיו מלאים הצלחות ושמחות ואמן ותזכה לשפע ברכות. בר המצווה הוא רגע מיוחד בחיים, תנצור בליבך את אלו הרגעים. מחבקים ואוהבים, ההורים.

ברכה לגיל 13

לרגל הגיעך לגיל מצוות, יהי רצון שכל משאלות לבך הכמוסות יתקיימו בבוא העת. תמשיך להשרות אווירה קסומה לכל מי שנמצא בסביבה. הרי זה ידוע, שאין כמוך. 13 שנים כבר עברו, קשה להאמין. כי ככה זה שנהנים. הזמן חולף ביעף, ללא מעצורים. ובשנים הבאות, נפגש בשמחות. אתה כבר תהיה גבר, מוקף בחברים והצלחות.

ברכה מרגשת מאמא לבן שחוגג בר מצווה

לבני היקר, מחמד נפשי! עיניים שלי, אני כל כך אוהבת אותך ומתרגשת מאוד לרגל בר המצווה שלך אני מביטה בך ורואה כיצד גדלת להיות נער יפה וחכם, שמח ומלא חמלה על העולם שתזכה להאיר את העולם במעשים טובים להיות גבר חזק ויצוק שדואג לזולת ולעצמו ושכל כישרונותיך המופלאים ימצאו את מקומם הראוי להם

ברכה לבר מצווה מאמא לבן

לבן היקר ואהוב שלי! אין כמוך בן שלי, יפה וחכם מוצלח ומלא אנרגיה טובה. עכשיו אתה מגיע לגיל מצוות ואותך אברך בצרורות של ברכות נפלאות. שתפרח כמו שרק אתה יודע ותקשיב לקולך הפנימי זה שרק לבך מכיר ויודע.

ברכה לבר מצווה – לאח

אחי הקטן גדול נהייה, בר מצווה חוגג, אני לא מאמינה! אתה גדל ולומד את החיים לקבל, לפעמים זה קצת מבלבל, אך לפניך תקופה של בגרות, תקופה של חרות. אני מאחלת לך שתהנה מכל רגע שתעבור הכל בגבורה וללא פגע. שתרכוש חברים טובים ושתמיד תהייה שמח בפנים.

ברכה לחתן בר מצווה

לחתן בר מצווה הכי חתיך במשפחה! רוצים לאחל לך ברכות שלגיל 13 הגעת עכשיו חובת ההוכחה היא עלייך להראות לנו שאתה בוגר כמו שאתה תמיד אומר מאחלים לך שתהנה מהגיל ומהתקופה שתמיד תהיה מוקף בחברים, או אולי בחברה שתצליח בכל מה שתרצה ושתמשיך להיות אהוב כזה.

ברכה מצחיקה לבר מצווה

אתה אמנם נראה ילד, אבל מה זה השפם הזה? ככל הנראה, יש השערה כזאת, שמדובר ב'שפם בר מצווה'. אויש, כמה מתוק אתה. לא ילד, לא גבר. משהו באמצע. הלוואי שתזכה להיות גדול בתחומים שאתה אוהב, כי פוטנציאל, ברוך השם, יש. נברך אותך שתצליח ותרוויח את כל מה שאתה רוצה ואינשאללה שתמיד תהיה מרוצה, לא משנה מה יוצא…

שאלות נפוצות על ברכות לבר מצווה

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון ברכות לבר מצווה לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בברכות לבר מצווה שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם ברכות לבר מצווה שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

ברכות לסיום בעבודה

ברכה לסיום עבודה

ברכות לקידום בעבודה

ברכה לקידום בעבודה

ברכה לגיל 20 – 29

ברכה לגיל 20 עד גיל 29

ברכה לגיל 3 – 10

ברכה לגיל 3 עד גיל 10

ברכה לגיל 30 – 39

ברכה לגיל 30 עד גיל 39

ברכות לסיום קורס

ברכה לסיום קורס

One thought on “ברכות לבר מצווה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן נדב :)
מחפש כתיבת ברכה בתשלום?
אני זמין לעזור לך בתשלום שלח לי הודעה ונדבר :)