ברכות לעובד | ברכות לעובדת

ברכות לעובד ולעובדת ליום הולדת ולהוקרת תודה

דף הבית » לכבוד מי הברכה? » ברכות לעובד | ברכות לעובדת

מסור וחרוץ

העובד שלכם הוא לא עובד רגיל. הוא עובד שעות נוספות, מגדיל ראש ותמיד רוצה בטובת העסק שלכם. הוא מעוניין תמיד להתפתח ובמהלך התקופה שלו אצלכם ראיתם איך הוא משתפר בעבודה וצובר יותר ויותר ביטחון. בנסיבות משמחות הוא עוזב את העבודה ואתם רוצים לומד לו תודה על התבונה והמסירות בה מילא את העסק שלכם. 

הוא עשה את כל מה שצריך והרבה מעבר וזה מאוד לא מובן מאליו. בשביל לעזור לכם בכתיבת הברכה ריכזנו עבורכם ברכות יפות לעובד שכתבנו – מוזמנים להיעזר בהן בתהליך הכתיבה או לקחת מהן השראה. שיהיה לכם בהצלחה!

ברכה לעובד

ברכה לעזיבת עובדת

עובדת יקרה עם סיומה של תקופה רצינו לומר לך תודה על עבודה איכותית מושלמת עד התכלית על אהבה למקצוע על כך שבעת לחץ השרת רוגע מאחלים לך בהצלחה בדרך החדשה בטוחים שתדעי לתת מכישוריך שתהיי אהובה על חברייך ואנו בטוחים כי זכו המנהלים.

ברכה לפרידה מעובדת

את עוזבת אותנו ולוקחת את דרכך המיוחדת אתך, הבאת למחוזנו הרבה אור והלוואי עוד תשקלי לחזור. נאחל שתצליחי ותכבשי יעדים חדשים ושתזכרי תמיד את חלומותייך להגשים. בלב ישנו עצב אך עבורך הרבה שמחה, מכולנו – ברכה לדרך ושק של אהבה.

ברכה ליום הולדת לקולגה בעבודה

חברי לעבודה חוגג יום הולדת אאחל לך שתגדל כארז לתפארת שתדע להבין ולהכיל את האחר שתדע לראות את האדם גם מעבר שאף פעם לא תאמר אני לא יכול אלא שאפשר גם אחרת שאת הגשרים תצליח לעבור בדרך שלך המיוחדת מאחלים לך עוד שנים עד מאה ועשרים.

ברכה לחג הפסח לעובדים

לעובדים היקרים והמסורים! חג פסח כשר ושמח לכם ולמשפחתכם. שתרגישו את החירות זורמת כל יום בעורקיכם ולא תדעו שביב צער שיפגע באיכות חייכם. הלוואי וזה החג יתן לכם ברכה גדולה, בריאות, פרנסה, אהבה ואחדות במשפחה.

ברכה לעובד שעוזב

לחבר היקר שעוזב אותנו היום הלוואי שגם בהמשך תלך בדרכים ישרות שהפרנסה תהיה בשפע ובקלי קלות בלי לחץ ועם הרבה בריאות שתקח את החיים קדימה בכל יום וגם אם מורכב – תדע כיצד אותם לאהוב.

ברכה לעובד ליום הולדת

מזל טוב ליום הולדתך, הזדמנות נהדרת לומר לך תודה, תודה על עבודה מקצועית ומסורה ועל אדיבות מעוררת השראה. שתזכה לשפע פרנסה והצלחה, שימיך יהיו מלאי צחוק ואהבה. שתכבוש פסגות, תזכה להגשמה עצמית ושתהייה תמיד באנרגיה חיובית.

ברכות לעובד ותיק

כבר שנים רבות שאתה עובד אתנו ועושה את עבודתך נאמנה ועל כך רצינו לומר לך תודה ולהביע הערכה. שתמשיך במסירותך, בהשקעה ללא פשרות, ביכולת למצוא פתרון, אפילו בשניות. מאחלים לך שתמשיך בדרכך הנהדרת ותאגור כוחות להמשך דרכינו המשותפת.

ברכה לעובד לנסיעה לחו״ל

בליינים יקרים שלנו, איזה כיף שלקחתם הפסקה קצרה מהעבודה עכשיו הגיע הזמן לארוז מזוודה ולנסוע להנות מכל רגע בחופשה מאחלים לכם שתראו מקומות חדשים ושתחוו חוויות שתאכלו הרבה ושתחזרו בשלום אנחנו כאן בארץ מחכים לשמוע סיפורים שולחים לכם אהבה והרבה נשיקות וחיבוקים!

ברכה לעובד מסור

לא כל יום פוגשים אדם נדיר כמוך, על עבודה מקצועית ומסורה הייתי חייב לומר לך תודה, על השעות המרובות, על עבודה ללא הפסקה, על כך שכל דבר בו אתה נוגע הופך להצלחה. תמשיך בדרכך, תמשיך להסב גאווה, לי ולכל המחלקה.

ברכה לרגל פרישה מהעבודה

את עוזבת אותנו כעת וזה את הלב צובט. גיל פרישה זהו זמן לנפישה, צאי אל הדרך בלי חששות, גלי שמצפות לך אין סוף הפתעות. הטבעת חותמך בדרכך המיוחדת ובמחשבתך המחודדת, את בליבנו לעולמים, מכל ליבנו ברכות ואיחולים.

ברכה לצוות

לצוות המדהים שעושה עבודה נהדרת! מי יתן ואף פעם לא תרגישו לבד שתמשיכו לעבוד כל כך יפה ביחד שראשכם יזכה לשפע מקוריות ויצירתיות ותפרו זה את זה מתוך אהבה ואחווה ללא צרות עיין וקנאה.

ברכה לעובדת ליום הולדת

עדי יקרה ואהובה שלנו יום הולדת שמח מכל הלב, מכולנו שמחים ונהנים מהעבודה המשותפת ויש לנו היום הזדמנות לומר לך כמה שאת נהדרת ברכות ואיחולים לבריאות ואושר ושמחה מהצוות שלנו כולו שהוא בעצם משפחה.

שאלות נפוצות על ברכות לעובד | ברכות לעובדת

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון ברכות לעובד | ברכות לעובדת לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בברכות לעובד | ברכות לעובדת שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם ברכות לעובד | ברכות לעובדת שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

ברכות לבן זוג

ברכה לבן זוג

ברכות לחמותי | ברכות לחמי

ברכה לחמותי ברכה לחמי

ברכות לגיס | ברכות לגיסה

ברכה לגיס ברכה לגיסתי

ברכות למטפל | ברכות למטפלת

ברכה למטפלת

ברכות לאבא

ברכה לאבא

ברכות לבת זוג

ברכה לבת זוג

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן נדב :)
מחפש כתיבת ברכה בתשלום?
אני זמין לעזור לך בתשלום שלח לי הודעה ונדבר :)