ברכות לעובד | ברכות לעובדת

ברכות לעובד ולעובדת ליום הולדת ולהוקרת תודה

דף הבית » לכבוד מי הברכה? » ברכות לעובד | ברכות לעובדת

מסור וחרוץ

העובד שלכם הוא לא עובד רגיל. הוא עובד שעות נוספות, מגדיל ראש ותמיד רוצה בטובת העסק שלכם. הוא מעוניין תמיד להתפתח ובמהלך התקופה שלו אצלכם ראיתם איך הוא משתפר בעבודה וצובר יותר ויותר ביטחון. בנסיבות משמחות הוא עוזב את העבודה ואתם רוצים לומד לו תודה על התבונה והמסירות בה מילא את העסק שלכם. 

הוא עשה את כל מה שצריך והרבה מעבר וזה מאוד לא מובן מאליו. בשביל לעזור לכם בכתיבת הברכה ריכזנו עבורכם ברכות יפות לעובד שכתבנו – מוזמנים להיעזר בהן בתהליך הכתיבה או לקחת מהן השראה. שיהיה לכם בהצלחה!

ברכה לעובד

ברכה לצוות

לצוות המדהים שעושה עבודה נהדרת! מי יתן ואף פעם לא תרגישו לבד שתמשיכו לעבוד כל כך יפה ביחד שראשכם יזכה לשפע מקוריות ויצירתיות ותפרו זה את זה מתוך אהבה ואחווה ללא צרות עיין וקנאה.

ברכה לפרידה מהעבודה

תקופה יפה חלפה והנה את המסך סוגרים אתה עוזב את העבודה ומשאיר אותנו, קצת עצובים… תחסר לנו מאוד בכל בקר בפינת הקפה גרמת לנו אושר אינשאללה תצליח בענק בהמשך ובמה שתתעסק – מזלך הטוב ישחק.

ברכה ליום הולדת לעובד

לפעמים בלהט השגרה והחיים קצת נשכחים ונדמה אולי שלא מספיק אותך מעריכים יום הולדת זו אחלה הזדמנות להניח ענייני עבודה מאחורה ולומר בפרצוף – שאין כמוך! עובד מסור, רציני וחרוץ שתמשיך להיות תותח ונחוץ.

ברכה לעובדים לראש השנה

לעובדים היקרים, שיהיה חג ראש השנה שמח, שכל יום בשנה זאת יהיה זורח, שתהייה שנה מתוקה, שנה של הגשמה, הרבה שפע, אור ואהבה ושכל שתרצו יעבור בהצלחה. שנה כ-תפוח בדבש, שתהייה היא קסומה ממש !

ברכה לעובד שעוזב ומתחיל עבודה חדשה

היום אתה מסיים את התפקיד ופניך מועדות אל העתיד המקום החדש כבר מצפה לך ואנחנו בצער נפרדים ממך גם אם בהתחלה יהיה קשה – אל תוותר תזכור שזה זמני ובסוף הכל משתפר בטוחים שהכל לטובה ומאחלים לך בהצלחה ומודים על הזמן שזכינו לעבוד איתך.

ברכה לעובדים לפסח

עובדים יקרים ומסורים! לכבוד חג הפסח הנפלא אברך אתכם שיביא על גבי כנפיו ברכה שכל השנה כולה תרגישו כמו באביב ובתוך ליבם תחושו את החירות הפנימית, כאילו יצאתם ממצרים, מבית עבדים.

ברכה לפרישה מהעבודה

האיש של אנשים, האיש עם הערכים הכי טובים, האיש בעל הלב הטוב והאכפתי, האיש הכי כריזמטי, אנחנו לא מאמינים שהגיע רגע הפרישה ושלא נראה אותך כל בוקר בעבודה, נתגעגע אליך רבות אך נאחל לך שפע של איחולים וברכות. תודה על תקופה יפה והרבה בהצלחה.

ברכה לעורך דין

רצינו לך להודות על היותך מוכשר ברמות על כך שהצלחת לסגור עסקה שהייתה מסובכת וקשה אנו מעריכה אותך על כל שלא ויתרת לעצמך וחתרת לעבר המטרה גם כאשר הדרך הייתה קשה תודה וניפגש בפעם הבאה בשמחה גדולה וברגשות כנים של הערכה.

ברכה לעובד מסור

לא כל יום פוגשים אדם נדיר כמוך, על עבודה מקצועית ומסורה הייתי חייב לומר לך תודה, על השעות המרובות, על עבודה ללא הפסקה, על כך שכל דבר בו אתה נוגע הופך להצלחה. תמשיך בדרכך, תמשיך להסב גאווה, לי ולכל המחלקה.

ברכה לסיום עבודה

עם סיומה של תקופה לך מגיעות מילות הערכה על הגעה בזמן התנהגות למופת כמובן עבדת בשלימות ולנו לעבוד איתך הייתה זכות כעת עם סיום העבודה נשאר לנו לומר לך תודה מאחלים לך שתדע לתת לעצמך ולא רק לחברים שתמצא זמן לתחביבים חדשים ותזכור אותנו לעולמים.

ברכה לעובדת מצטיינת

אחרי שנתת את כל הנשמה מגיע לך לקבל מאיתנו משהו בקטנה שמחים להעניק לך תעודת עובדת מצטיינת בחברה כי את עושה עבודה כל כך טובה את חרוצה ומשקיעה ונותנת המון מעצמך יש לכולנו מה ללמוד ממך שמחים וגאים שאת איתנו יישר כוח, תותחית שלנו!

ברכה לעובד לנסיעה לחו״ל

בליינים יקרים שלנו, איזה כיף שלקחתם הפסקה קצרה מהעבודה עכשיו הגיע הזמן לארוז מזוודה ולנסוע להנות מכל רגע בחופשה מאחלים לכם שתראו מקומות חדשים ושתחוו חוויות שתאכלו הרבה ושתחזרו בשלום אנחנו כאן בארץ מחכים לשמוע סיפורים שולחים לכם אהבה והרבה נשיקות וחיבוקים!

שאלות נפוצות על ברכות לעובד | ברכות לעובדת

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון ברכות לעובד | ברכות לעובדת לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בברכות לעובד | ברכות לעובדת שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם ברכות לעובד | ברכות לעובדת שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

ברכות לאמא

ברכה לאמא

ברכות למורה

ברכה למורה

ברכות לאחיין | ברכות לאחיינית

ברכה לאחיין

ברכות לרב | ברכות לרבנית

ברכה לרב

ברכות לסייעת

ברכה לסייעת

ברכות לבעלי | ברכות לאשתי

ברכה לבעלי ברכה לאשתי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן נדב :)
מחפש כתיבת ברכה בתשלום?
אני זמין לעזור לך בתשלום שלח לי הודעה ונדבר :)