ברכות לעובד | ברכות לעובדת

ברכות לעובד ולעובדת ליום הולדת ולהוקרת תודה

דף הבית » לכבוד מי הברכה? » ברכות לעובד | ברכות לעובדת

מסור וחרוץ

העובד שלכם הוא לא עובד רגיל. הוא עובד שעות נוספות, מגדיל ראש ותמיד רוצה בטובת העסק שלכם. הוא מעוניין תמיד להתפתח ובמהלך התקופה שלו אצלכם ראיתם איך הוא משתפר בעבודה וצובר יותר ויותר ביטחון. בנסיבות משמחות הוא עוזב את העבודה ואתם רוצים לומד לו תודה על התבונה והמסירות בה מילא את העסק שלכם. 

הוא עשה את כל מה שצריך והרבה מעבר וזה מאוד לא מובן מאליו. בשביל לעזור לכם בכתיבת הברכה ריכזנו עבורכם ברכות יפות לעובד שכתבנו – מוזמנים להיעזר בהן בתהליך הכתיבה או לקחת מהן השראה. שיהיה לכם בהצלחה!

ברכה לעובד

ברכה לפרידה מהעבודה

תקופה יפה חלפה והנה את המסך סוגרים אתה עוזב את העבודה ומשאיר אותנו, קצת עצובים… תחסר לנו מאוד בכל בקר בפינת הקפה גרמת לנו אושר אינשאללה תצליח בענק בהמשך ובמה שתתעסק – מזלך הטוב ישחק.

ברכה לעובד שפורש

ברכות רבות שולחים לך אני בטוח שאתה עסוק יתר על המידה זכית בפרס זה חשוב פרס מספר על הגעה לעבודה שוב ושוב תשובה לכל שאלה מרכז חיי החברה הגדלת את הלקוחות התייחסת יפה למנהלי אחרים תמיד חיוך על הפנים מהו הפרס לא מגלים.

ברכה לעובדת שעוזבת

את עוזבת אותנו ומשאירה חור גדול בליבנו, הגעגוע כבר עכשיו אין סופי, את יקרה לנו מאוד, רצינו שתדעי. עובדת כמוך תגיע רחוק, את תכבשי כל פסגה ותשיגי כל עבודה, כל הצוות מאחל לך הרבה הצלחה ושפע פרנסה בדרכך החדשה.

ברכה לעזיבת עובדת

עובדת יקרה עם סיומה של תקופה רצינו לומר לך תודה על עבודה איכותית מושלמת עד התכלית על אהבה למקצוע על כך שבעת לחץ השרת רוגע מאחלים לך בהצלחה בדרך החדשה בטוחים שתדעי לתת מכישוריך שתהיי אהובה על חברייך ואנו בטוחים כי זכו המנהלים.

ברכה לעובד שעוזב עבודה ומתחיל חדשה

בעובד שכמוך זכינו כל-כך ועכשיו למקום אחר אתה נלקח, זה את הלב צובט, אולי תתחרט? ובכל זאת, עם כל הבאסה, ישנה שמחה על היותך מתחיל דרך חדשה, לדרך זו קח אתך, כל הישג וכל ברכה, קח אתך את הרוח הטובה והשלווה ואין לנו ספק שזו תהייה הצלחה.

ברכה ליום הולדת לעמיתה לעבודה

חבר יקר! עבודתך היא יוצאת מן הכלל, את זה לפני הכל צריך לומר לפני שנאחל לך שכל חייך יהיו מתוקים שלא תדע טעם מר שתתפרנס יפה ובכל אשר תלך תמצא אותך הברכה ולא פחות חשוב – הבריאות שלך, שתהיה תמיד איתנה.

ברכה ליום הולדת לעמיתה לעבודה

לחברתי לעבודה! לרגל יום ההולדת אאחל לך שתמשיכי להיות מלאת מוטיבציה להצליח. שכל רואיך יאהבו אותך ושכל השערים שתצלצלי בפעמונם – יפתחו בפניך. שמשמים תקבלי גם בריאות ואהבה, פרנסה וכלכלה טובה. ושתמיד, אבל תמיד תהיי אשה שמחה.

ברכה לכניסה לתפקיד חדש

עמית/ה יקר/ה, סיימת בהצלחה רבה תפקיד חשוב וחיוני, ואנו, חברייך, מקווים שדרכך החדשה תהיה סוגה בשושנים, ניפרד מחבר/ה טוב/ה, יעיל/ה ואחראי/ת בהמון הערכה, נאחל לך השתלבות מהירה בתפקידך החדש בנחישות ובשמחה, ואם תתגעגע/י נשמור על קשר. מאחלים מכל הלב המון הצלחה!

ברכה לכניסה לתפקיד חדש

עמית/ה יקר/ה, סיימת בהצלחה רבה תפקיד חשוב וחיוני, ואנו, חברייך, מקווים שדרכך החדשה תהיה סוגה בשושנים, ניפרד מחבר/ה טוב/ה, יעיל/ה ואחראי/ת בהמון הערכה, נאחל לך השתלבות מהירה בתפקידך החדש בנחישות ובשמחה, ואם תתגעגע/י נשמור על קשר. מאחלים מכל הלב המון הצלחה!

ברכה לרגל פרישה מהעבודה

את עוזבת אותנו כעת וזה את הלב צובט. גיל פרישה זהו זמן לנפישה, צאי אל הדרך בלי חששות, גלי שמצפות לך אין סוף הפתעות. הטבעת חותמך בדרכך המיוחדת ובמחשבתך המחודדת, את בליבנו לעולמים, מכל ליבנו ברכות ואיחולים.

ברכה לגיל הפרישה מהמנהל

עובד יקר, עבדת במסירות ומילאת כל משימה על הצד הטוב ביותר, תפקדת כעובד יעיל, אחראי, ועל כל קושי בנחישות מתגבר. והנה הגעת לגיל הפרישה, השנים חלפו מהר… נאחל לך שתיפתח בפניך דרך חדשה, שתגשים חלומות ששאפת להגשים, שתמצה את יכולותיך בבריאות, ובנחת עם אתגרים חדשים.

ברכה למזכירה בבית ספר

לזאת שדואגת שהכל יתקתק לזאת שבלעדיה בית הספר יתפרק לא יודעים איך היינו מסתדרים בלעדייך אנחנו סומכים במאה אחוז עלייך רצינו לומר לך שאת הלב הפועם של המקום ושבזכותך נעים לנו להגיע לכאן כל יום תודה על המסירות ועל טוב הלב מאחל כל הצוות האוהב.

שאלות נפוצות על ברכות לעובד | ברכות לעובדת

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון ברכות לעובד | ברכות לעובדת לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בברכות לעובד | ברכות לעובדת שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם ברכות לעובד | ברכות לעובדת שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

ברכות למתגייס | ברכות למתגייסת

ברכה לחייל

ברכות לחבר

ברכה לחברים

ברכות למפקד | ברכות למפקדת

ברכה לסמל

ברכות לאבא

ברכה לאבא

ברכות לילדים

ברכה לילדים

ברכות לרב | ברכות לרבנית

ברכה לרב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן נדב :)
מחפש כתיבת ברכה בתשלום?
אני זמין לעזור לך בתשלום שלח לי הודעה ונדבר :)