ברכות לגיס | ברכות לגיסה

ברכות לגיס ולגיסה מושלמת כמו אחות ליום הולדת

דף הבית » לכבוד מי הברכה? » ברכות לגיס | ברכות לגיסה

אנשים מיוחדים במינם

הגיסים שלנו הם חלק משמעותי מהחוג המשפחתי המורחב בו אנחנו נמצאים. גיסים בעלי מזג בעייתי יכולים בקלות להעכיר את האווירה אבל כשזה נוגע לגיסים שלך – הם מוסיפים תמיד לארוחות המון שמחה ואור. הם צוחקים מאותם הדברים כמוך ויודעים להביע ביקורת על דברים שלפעמים בעלך לא מבין.

 

 הם אנשי שיחה מיוחדים ומסקרנים וכשאת פוגשת אותם את תמיד לומדת משהו חדש. לכבוד יום ההולדת או מאורע מיוחד אחר של אחד הגיסים שלך החלטת לכתוב ברכה אבל הבעיה היא שאת לא ממש מצליחה למצוא את המילים. בשביל לעזור לך בתהליך הכתיבה ריכזנו עבורך ברכות יפהפיות מהן תוכלי לקבל קצת השראה. שיהיה לך בהצלחה והמון מזל טוב!

ברכה לגיס ברכה לגיסתי

ברכה לגיסי היקר

לגיסי היקר! קבל נא את ברכתי שתהיה חזק ובריא כל חייך שהימים יעברו עלייך בטוב ובשפע ולא תדע לעולם שום צער ופגע שתרגיש אהוב בלבך ותשרה אהבה על הסובבים אותך ואיך שכחתי גיס אהוב? תודה-תודה על מי שאתה!

ברכה לגיסתי האהובה

לגיסה היקרה שלי! לברך אותך אני חפצה שכל חייך תהיי מרוצה שתקבלי לתוך חייך מזור ושמחה ושלעולם לא תדעי ולו רגע של מועקה שתרווי נחת מכל מה שיש לך בחיים ומה שתבקשי – יגשימו לך במרומים.

ברכה לגיל 50 לגיסה

גיסתי כ-אחותי, אחת משלי, יש לך היום יום הולדת וזוהי חגיגה נהדרת. גיל 50 – זהו גיל מדהים, תחגגי אותו כעת ותמשיכי לחגוג כל החיים. שתהיי בריאה, חזקה ומיושבת, בטוחה ומחויכת. תצליחי אמן בכל שתרצי, ותשיגי כל דבר בו תחפצי.

ברכה לגיסה היקרה

גיסתי היקרה, איזה כיף שאת חלק מהמשפחה! נכנסת לחיינו לפני שנתיים, ועכשיו את כבר חלק בלתי נפרד מצוות האחים. רציתי שתדעי שבשבילי את ממש כמו עוד אחות קטנה. ואם בעלך לא התנהג אליך יפה, תגידי לו שיש לו עסק איתי!

ברכה לגיסי היקר ליום הולדת

גיסי היקר והאהוב אני שמח שהצטרפת למשפחתנו יום הולדתך הוא בשבילנו יום חשוב מאחלת לך אינספור איחולים שתצליח בעבודה שיהיה לך כסף לקנות כל מה שתרצה מאחלים לך בהרבה אהבה שתשמע קול זמיר יפיפה שתהנה מגידול הילדים ותחיה עד מאה ועשרים.

ברכה לגיסה ליום הולדת

לגיסתי הנהדרת, שיהיה לך אחלה יום הולדת. שתזכי לקבל את הטוב ממי שיצר אותו. שבורא עולם יעטוף אותך ברחמים ושפע בכל רגע. שתהפכי כל יום את חלומותיך למציאות ותאמיני בעצמך, כי אין ליכולותייך גבול.

ברכה לגיסתי ליום הולדת 40

גיסתי היקרה, היום את חוגגת 40 אביבים! מרגע שהצטרפתי למשפחה, תמיד נתת לי הרגשה כאילו לי את אמא שנייה! מאחל / ת לך מזל טוב ליום הולדתך – אושר, עושר, בריאות, שמחה, אהבה… מי ייתן וכל מה שתאחלי לעצמך, יתקיים במהרה!

ברכה לגיסתי

גיסה יקרה אנחנו מאושרים שהצטרפת למשפחה הוספת לנו נופך מיוחד כזה שאין לאף אחד מאחלים לך את הטוב שבעולם שתהפכי אותו למושלם מאחלים שתמיד תהיי עם חיוך על הפנים ויהיה לך זמן להביט בעננים ותוכלי להירגע אחרי עבודה ללא הפסקה.

ברכה לגיסה ליום הולדת 50

לגיסתי, שהיא כאחות לי! מזל טוב ליום הולדתך העגול. חמישים זה בקטנה, נשארו לך עוד שבעים שנים עד מאה ועשרים. מאחלך לך שבכל העשורים הבאים תזכי לכל הישועות. שתקטפי את פרחי החיים היפים ולא תחמיצי לעולם הזדמנויות בדרכים.

ברכה ליום הולדת לגיסתי

גיסתי היקרה לך אשלח ברכה אני כה שמחה שהצטרפת למשפחה לך יש יום הולדת המשפחה פה חוגגת נאחל לך המון בהצלחה שכל המשאלות תתגשמנה שתזכי להמון אהבה לגידול ילדים בשלווה אבל הכי חשוב כמובן שנוספה לך עוד שנה חדשה למניין.

ברכה לגיסה

לגיסתי היפה בנשים! מאחלת אני לך שכל תחושותייך יהיו נעימות שהחיים יאירו לך פנים ותדעי באיזה פניות לפנות שתצליחי להיות תמיד אופטימית ורוחנית וגם בענייני כספים – יהיו לך, מה שנקרא 'חיים יפים'.

ברכה לגיסה – גיל 50

גיסתי הפכת להיות כבר לפני הרבה שנים והנה הגענו ליום הולדתך ה-50, אישה נפלאה שאת, בליבי אלייך אין סוף ברכות ואיחולים. שתזכי למצוות, בריאות ואריכות ימים. שתמשיכי לחייך ולכבוש את כולם, ודעי כי מגיע לך כל הטוב שבעולם.

שאלות נפוצות על ברכות לגיס | ברכות לגיסה

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון ברכות לגיס | ברכות לגיסה לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בברכות לגיס | ברכות לגיסה שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם ברכות לגיס | ברכות לגיסה שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

ברכות לבעלי | ברכות לאשתי

ברכה לבעלי ברכה לאשתי

ברכות לקצין | ברכות לקצינה

ברכה למפקד

ברכות לנכד | ברכות לנכדה

ברכה לנכד ברכה לנכדה

ברכות למתגייס | ברכות למתגייסת

ברכה לחייל

ברכות לבוס | ברכות לבוסית

ברכה לבוס

ברכות לצוות הגן

ברכה לצוות הגן

One thought on “ברכות לגיס | ברכות לגיסה

  1. תותי אומר:

    יעקב גיס היקר
    מזל טוב הרבה הצלחה בעבודה תמשיך להיות חייל צבאות ה להיות חייל נאמן של הרבי אני אוהבת אותך תמשיך לשמוח לאוהב את הרבי שהיה לך מלאה גאווה אמיתי תמשיך להיות בחור בישבה תלמד הרבה תורה ה שומר אלייך אוהב אותך מעריך ומתגעגע אלייך ישר כוח ליום הולדת שלך גלדת בשנה מזל טוב הצלחה בריאות ושמחה בלב אוהב ממני גיסה שלך תותי ששון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן נדב :)
מחפש כתיבת ברכה בתשלום?
אני זמין לעזור לך בתשלום שלח לי הודעה ונדבר :)