ברכות לשנה החדשה

ברכות לשנה החדשה בלימודים לתלמידים - בהצלחה בשנת הלימודים

דף הבית » לכבוד מה הברכה? » ברכות לשנה החדשה

אז איך השנה שלכם תיראה?

השנה האחרונה הייתה מלאה בחוויות, אירועים מרגשים, דילמות משמעותיות ושינויים בגישה שלכם לחיים. לכבוד השנה החדשה החלטתם על כמה מטרות משמעותיות שתציבו לעצמכם ועל חברים שחשוב שתעריכו יותר.

השנה החדשה היא הזדמנות נהדרת להגיד תודה לקרובים אלינו על הדרך שעברו ביחד איתנו בשנה האחרונה ועל החוויות שעוד תעברו איתם יחד בשנה הקרובה.

 בברכה תוכלו לכתוב על החשיבות שלהם בחיים שלכם, על הדברים שהם לימדו אתכם ואפילו על חוויות מצחיקות שעברתם. בשביל לעזור לכם בכתיבה, כתבנו בעצמנו ברכות יפות לשנה החדשה. מאחלים לכם שנה טובה ובהצלחה בכתיבת הברכה!

ברכה לראש השנה

ברכה למורה לכיתה א׳

למורה הכי צעירה ומגניבה בבית הספר! מאחלים לך הצלחה רבה בדרך החדשה, עם המורים ועם התלמידים שאיתך בכיתה אנחנו בטוחים ללא ספק שכולם שם יתאהבו בך בשניה ומבלי שתשימי לב את תהפכי להיות המורה האהובה מאחלים לך נחת וסבלנות רבה שהזמן יעבור בכיף עד החופשה הגדולה.

ברכה לגן

______ הקטן, אתה גדל כל-כך מהר והנה חלפה עוד שנה ואתה נכנס לגן חובה, שם תכיר חברים חדשים ותשחק בגן המשחקים, תקשיב לסיפורים, תשיר שירים ותעשה כיף חיים. אני מאחלת לך שתהנה מכל רגע, תצחק ותשמח ותלמד דברים מרתקים כל-כך.

ברכה לשנה החדשה לילד

חמוד ומתוק כל כך! לכבוד השנה החדשה, קבל ברכה; שתהיה לך שנה מהממת ביופיה. שכל בקר תקום עם חשק ללכת לגן, ללמוד היטב, לשחק וגם להקשיב להורים – ואת הצעצועים לסדר… תמשיך להיות הממתק הכי מתוק בעולם!

ברכה לתחילת שנה בגן

לילד המתוק שהולך למסגרת חדשה קצת מוזר לא להיות בבית, אבל סומכים עליך שתסתגל במהרה מאחלים לך שתכיר חברים חדשים ושתשחק במלא משחקים שתהיה קשוב לגננות ושתתרגש לפגוש בסוף היום את ההורים שיהיה לך המון הצלחה בהתחלה החדשה אנחנו כאן מאוד מתרגשים בשבילך.

ברכה לכיתה ב

לרגל העליה לכיתה השניה, אברך אותך שתצליח גם בזו השנה – בכל המקצועות וגם בחיי החברה. שתרווה נחת את ההורים והמורים, ושתזכה לנצח תמיד בכל המשחקים. אוהבים אותך ומאמינים בך בכל הלב!

איחולי שנה טובה

שנה טובה ומלאת ברכה בכל מה שזז בחיים ובכל מה שיזוז שכל תקלה שתצוץ – תפתר במהירות וכל הקשיים – יעלמו בקלות שתהיה זאת השנה מהממת שלא נרצה שתגמר לעולם נתעקש עליה – רק היא ולא אחרת.

ברכה לשנה החדשה בגן

אתם מגיעים חוששים לעיתים בוכים אנו אותכם מבינים ועליכם לא לוחצים יחד נכיר חברים וחברות חדשים נשחק במשחקים מעניינים ומחכימים נלמד נושאים שונים ומשונים וניצור יצירות שיעלו לכם חיוך על הפנים אז שיהיה בהצלחה לכולם שנת לימודים חדשה הגיעה לעולם.

ברכה לבן זוג לשנה החדשה

"שנה הלכה, שנה באה…" לבן הזוג היקר עוד שנה נפלאה מאחורינו, והיום ארצה לאחל לנו, שנזכה לשנה נוספת, לא פחות מדהימה, גם בשנה הבאה. זו הייתה שנה שמחה, מרגשת, מאתגרת, ובעיקר אני מודה שזכיתי לצעוד במהלכה לצידך. אוהבת אותך, ומאחלת לנו עוד שנים רבות ומאושרות.

ברכה לחזרה ללימודים

ילדים יקרים – איך הזמן טס כשנהנים?! נדמה שרק אתמול הסתיימה לה השנה, ועכשיו כבר חוזרים לספסל הלימודים. אז רצינו לאחל לכם שיהיה המון בהצלחה, שתאהבו את המורים החדשים, ושתצליחו ללמוד קצת בשיעורים : ) שתהנו עם החברים הוותיקים, ושתכירו גם כמה חדשים. אוהבים, אמא אבא והאחים.

ברכה לתחילת שנה לתלמידים

לתלמידים היקרים שמתחילים את השנה מי יתן וכל ההתחלות בחייכם יהיו בימין שתצליחו להביא את הציונים הגבוהים ותהנו מכל רגע של למידה בכל המקצועות והתחומים ובמלאות הימים, תהפכו להיות גאוות בית הספר וההורים.

ברכה לשנת הלימודים

בתחילתה של שנה שהעולם כולו חדש והחוויה מרנינה ילקוט חדש ספרים חדשים עפרונות מחודדים וספרים עטופים נאחל לכם שהשנה החדשה בפתח תהיה רצופה ברננה ובשבח שתהיה לכם שנת לימודים מוצלחת שמחה ונחת מאחלים לכם באהבה רבה ברכה ואחווה שלום ושלווה.

ברכה לשנת לימודים חדשה

עוד שנה בפתח דלת נסגרת שער נפתח ילדים מגיעים לבית הספר עם בגדים חדשים תלמידי כיתה א' אמרו שלום לגן הילדים לכולכם שתלמדו להיעזר ולעזור להנות ממעופה של ציפור להקשיב למורה וללמוד בהנאה ושהצלצול ישמיע את קולו לרוץ להפסקה מאחלים לכם שנת לימודים פורייה.

שאלות נפוצות על ברכות לשנה החדשה

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון ברכות לשנה החדשה לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בברכות לשנה החדשה שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם ברכות לשנה החדשה שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

ברכות לגיוס

ברכה לחייל

ברכות לסיום בעבודה

ברכה לסיום עבודה

ברכות ליום האהבה

ברכה ליום האהבה

ברכה לגיל 18

ברכה לגיל 18

ברכות לברית | ברכות לבריתה

ברכה לברית מילה

ברכות לטו בשבט

ברכה לטו בשבט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן נדב :)
מחפש כתיבת ברכה בתשלום?
אני זמין לעזור לך בתשלום שלח לי הודעה ונדבר :)