ברכות לשנה החדשה

ברכות לשנה החדשה בלימודים לתלמידים - בהצלחה בשנת הלימודים

דף הבית » לכבוד מה הברכה? » ברכות לשנה החדשה

אז איך השנה שלכם תיראה?

השנה האחרונה הייתה מלאה בחוויות, אירועים מרגשים, דילמות משמעותיות ושינויים בגישה שלכם לחיים. לכבוד השנה החדשה החלטתם על כמה מטרות משמעותיות שתציבו לעצמכם ועל חברים שחשוב שתעריכו יותר.

השנה החדשה היא הזדמנות נהדרת להגיד תודה לקרובים אלינו על הדרך שעברו ביחד איתנו בשנה האחרונה ועל החוויות שעוד תעברו איתם יחד בשנה הקרובה.

 בברכה תוכלו לכתוב על החשיבות שלהם בחיים שלכם, על הדברים שהם לימדו אתכם ואפילו על חוויות מצחיקות שעברתם. בשביל לעזור לכם בכתיבה, כתבנו בעצמנו ברכות יפות לשנה החדשה. מאחלים לכם שנה טובה ובהצלחה בכתיבת הברכה!

ברכה לראש השנה

ברכה לתלמידים לתחילת שנה

לרגל השנה שכבר נוכחת בפתח, נאחל לתלמידים היקרים שיצליחו מאוד, אך בלי מתח. שבמבחנים יקבלו ציונים מעולים, ולא פחות חשוב – יהיו חברים טובים ואוהבים. שישכון השלום ותשרה הברכה בכל העניינים.

ברכה לכיתה ב

לרגל העליה לכיתה השניה, אברך אותך שתצליח גם בזו השנה – בכל המקצועות וגם בחיי החברה. שתרווה נחת את ההורים והמורים, ושתזכה לנצח תמיד בכל המשחקים. אוהבים אותך ומאמינים בך בכל הלב!

איחולי שנה טובה

שנה טובה ומלאת ברכה בכל מה שזז בחיים ובכל מה שיזוז שכל תקלה שתצוץ – תפתר במהירות וכל הקשיים – יעלמו בקלות שתהיה זאת השנה מהממת שלא נרצה שתגמר לעולם נתעקש עליה – רק היא ולא אחרת.

ברכה לשנת לימודים מוצלחת

שתהיה שנת לימודים מוצלחת עד בלי די הלוואי שכל השיעורים יהיו מובנים, ואם אפשר – גם קלים ופשוטים. שנקצור כולנו ציונים מעולים, בכל המקצועות, המגמות והתחומים. החכמה היא בשבילנו, אך על הדרך – נעשה גם נחת להורים.

ברכה לתחילת הלימודים

בתחילת השנה מתחילים אותה בשמחה תיקים נקיים ומחברות חדשות שנה של התחלות חדשות תזכרו שלא תמיד קל להקשיב אפשר גם ללמוד מהפרחים מסביב תזכרו שהזורעים בדמעה יקצרו ברינה וייגעת ומצאת תאמין זה פשוט להבין בהצלחה שתהיה התחלה חדשה נעימה וקלה.

ברכה לפתיחת שנת הלימודים

הגיע הזמן הזה בשנה שכולם חוזרים לבית הספר כולם קצת מתרגשים, יש כאלה שגם חוששים כי אף פעם אי אפשר לדעת מה הולך להיות בשנה הקרובה ליד מי אני אשב בכיתה? ואיך תיראה המורה? ועוד כל מיני שאלות מלאות בציפייה מאחלים לך המון בהצלחה בשנה החדשה שתהנה מהחברים ושתסתגל במהרה.

ברכה לילדה בגן

גן הילדים, מקום נפלא ומקסים, תרכשי חברים, תשחקי במשחקים ותלמדי הרבה דברים חדשים. שתיהני כל הזמן ובחיוך תצעדי בכל בוקר לגן. ממני אלייך, ברכות ואיחולים על הגעתך לגיל הכי כיף בחיים, שיהיו לך ימים שמחים ומאושרים.

ברכה לשנה טובה לילד

ילדנו היקר, שנה חלפה והנה מתחילה שנה חדשה, נברך אותך שבשנה זו תתמלא למענך כל בקשה: שתהיה בריא, חזק ומאושר, תצליח יפה בלימודיך, ותבלה בשמחה בתחביבים, בטיולים ובמשחק עם חבריך. שנה טובה ומתוקה מכל הלב, באהבה ענקית מהוריך.

ברכה לתלמידים

בתחילתה של שנה שלוחה לכם ברכה מאחלים לכם שתהנו מלימודכם שתדעו להגשים חלומות במחברות החדשות שתכירו חברים חדשים שתשמרו על קשר עם הוותיקים מאחלים לכם המון הצלחה שלווה וברכה שתזכרו את המשפט שכל הזורע בדמעה קוצר ברינה בסיומה של שנה.

ברכה לתחילת שנה לתלמידים

לתלמידים היקרים שמתחילים את השנה מי יתן וכל ההתחלות בחייכם יהיו בימין שתצליחו להביא את הציונים הגבוהים ותהנו מכל רגע של למידה בכל המקצועות והתחומים ובמלאות הימים, תהפכו להיות גאוות בית הספר וההורים.

ברכה למורה לתחילת שנה

שנה חדשה בפתח ואני רק רוצה לברך אותך בקטנה שתהיה כמו שאת, מורה נפלאה שיילך בקלות עם המשמעת והמבחנים ושכל התלמידים יהיו תמיד טובים מי יתן והשנה תהיה מחכימה ומעשירה לא פחות ואף יותר מזאת שלה קדמה.

ברכה לשנה טובה

שנה חדשה בפתח, תהייה היא טובה לבטח! שנה טובה מגיעה, תהייה היא מלאה בהפתעה! שנה של שגשוג והצלחה, שנה של זוגיות ואהבה, שתהייה שנה מלאה בכל הברכות ובה תגשים את כל החלומות. מליבי באהבה – שנה טובה ♥

שאלות נפוצות על ברכות לשנה החדשה

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון ברכות לשנה החדשה לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בברכות לשנה החדשה שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם ברכות לשנה החדשה שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

ברכות לגיוס

ברכה לחייל

ברכות ליום חמישי

ברכה ליום חמישי

ברכות לעסק חדש

ברכה לעסק חדש

ברכות להולדת הבת

ברכה להולדת בת

ברכות לפסח

ברכה לפסח

ברכות לבר מצווה

ברכה לבר מצווה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן נדב :)
מחפש כתיבת ברכה בתשלום?
אני זמין לעזור לך בתשלום שלח לי הודעה ונדבר :)