ברכות לחתונת הזהב | ברכות לחתונת הכסף

ברכות לחתונת הזהב | ברכות לחתונת הכסף ל-25 ו-50 שנות נישואין

דף הבית » לכבוד מה הברכה? » ברכות לחתונת הזהב | ברכות לחתונת הכסף

הם עברו חתיכת כברת דרך!

לחיות עם בן אדם שנה אחת זה נחמד, לחיות איתו עשר שנים זה אפילו קצת מרשים. אבל להגיע למעמד של חתונת זהב או כסף זה כבר מעורר הערכה. בני זוג שמצליחים לשמור על זוגיות טובה ובריאה לאורך עשורים ארוכים מצליחים לעשות את מה שאנחנו לפעמים שוכחים – להעריך את היומיום השגרתי.

 

 הם נהנים זה מנוכחותו של זה ולא מפסיקים להעריך את הדברים הקטנים. בברכה לזוג האהוב עליכם – הסב והסבתא, זוג ההורים ואפילו השכנים האהובים עליכם, חשוב שתתייחסו לחוויות המשותפות שעברתם איתם ולדרך שהם עברו בלעדיכם. מוזמנים להיעזר בברכות שכתבנו בנושא, בהצלחה!

ברכה ליום נישואין

ברכה ל50 שנות נישואין

וואוו. חמישים שנות נישואין זה אירוע נדיר יהי רצון שתמשיכו להיות אוהבים תמיד שביתכם לא ידע ריב ומדון ולעד תהיו זוג, הגברת והאדון לכל אחד ממכם נאחל גם בריאות, אריכות ימים ושובע שמחות. נחת רוח מהבנים ומהבנות.

ברכה לנישואין 50 לסבא וסבתא

סבא וסבתא היקרים, הדוגמא שלי כל החיים, היום אתם חוגגים 50 שנות נישואים וזה ממש לא להאמין. אני מברכת אתכם שתהיו בריאים ותחיו יחדיו לעולמים, שתמשיכו לגלות סבלנות מוערצת ודאגה בלתי נגמרת. אני נהנית להסתכל עליכם ונהנית לשמוע סיפוריכם. אוהבת חזק ומעריצה אתכם בענק!

ברכה לחתונת הזהב

במלאות חמישים שנים לנישואיכם אנחנו מתרגשים מאוד לברך אתכם אבל לפני הכל, תרשו לנו להתפעל בלי מילים, מספיק לנו עליכם להסתכל זוג למופת, דוגמה לאומה הלוואי ותמיד תאהבו כמו בחתונה לחיי עוד חמישים שנים יפות עם הרבה בריאות ונחת מהבנים והבנות.

ברכה ליום נישואין 25

לשותפתי / שותפי לדרך מי היה מאמין שכבר עברו להם 25 שנים? נדמה שרק לפני רגע חלקנו את הנשיקה הראשונה כזוג נשוי מתחת לחופה. 25 שנים בהן עברנו אתגרים, חגגנו הצלחות והקמנו משפחה לתפארת. מאחל / ת לך ולי עוד הרבה שנים יפות של שמחה ועשייה, ומחכה כבר לחגוג איתך את 25 השנים הבאות.

ברכה ליום נישואין 25

ליום הנישואין הבהחלט מכובד שיהיה לכם אושר בשפע, כמו ים סוער ושקט, מהמם ומפעים הלוואי שתמיד תהיו אוהבים וגם בעת כעסים – לא יעבור זמן רב ותשובו להיות חברים

ברכה לחתונת הכסף

נכון שכסף זה לא הכל בחיים אבל 25 שנים יחד זה פשוט מדהים, חתונת הכסף שלכם היא הוכחה לאהבה, קבלה, סבלנות וסובלנות, הוכחה לכך שבינכם יש קודם כל חברות. מאחלים לכם להגיע לחתונת הזהב ושתמשיכו לצעוד באושר יחדיו.

ברכה ליום נישואין 50

להתחתן ואז להחזיק מעמד ועוד לאהוב… כמה מופלא לראות אתכם כזוג נדיר שכל יום מחדש, כאילו נהיה יותר צעיר שתזכו לעוד שנים רבות מלאות בטוב מתוק שתאהבו זה את זו כל החיים עוד ועוד ושבלבכם תמיד יהיה פרח אחד וצוף שתמשיכו יחד לעוף.

שאלות נפוצות על ברכות לחתונת הזהב | ברכות לחתונת הכסף

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון ברכות לחתונת הזהב | ברכות לחתונת הכסף לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בברכות לחתונת הזהב | ברכות לחתונת הכסף שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם ברכות לחתונת הזהב | ברכות לחתונת הכסף שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

ברכות לנובי גוד | ברכות לסילבסטר

ברכה לנובי גוד וסילבסטר

ברכות לחג הקורבן

ברכה לחג הקורבן

ברכה לגיל 50 – 59

ברכה לגיל 50 עד גיל 59

ברכות להצלחה בטסט

ברכה לפני טסט

ברכות לסיום לימודים

ברכה לתלמידה

ברכות לכיתה א

ברכה לכיתה א

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן נדב :)
מחפש כתיבת ברכה בתשלום?
אני זמין לעזור לך בתשלום שלח לי הודעה ונדבר :)