ברכות לסיום לימודים

ברכות לסיום לימודים, לסיום יב 12 שנות לימוד ויסודי

דף הבית » לכבוד מה הברכה? » ברכות לסיום לימודים

מעמד מרגש ומיוחד

אחרי שתיים עשרה שנות לימוד מעשירות ומיוחדות בהן הבן שלכם למד לא רק מתמטיקה והיסטוריה אלא גם על החיים עצמם, תקופת הלימודים באה לקיצה. אמנם סיום התיכון מסמל את סיום תקופת הלימודים, אבל הבן שלכם ימשיך וילמד על העולם ועל עצמו במשך כל החיים שלו. 

ברכה מקסימה יכולה לרגש את הבן שלכם מאוד במעמד המיוחד בו הוא נמצא ולמלא אותו בכוחות לקראת הגיוס הקרב ובא. תגידו לו עד כמה אתם אוהבים ומעריכים אותו ותסבירו לו על התהליך המיוחד שעבר. בשביל למלא אתכם בקצת השראה כתבנו עבורכם ברכות לסיום לימודים. מאחלים לכם בהצלחה ומזל טוב!

ברכה לתלמידה

ברכה לסיום יב

תמה לה תקופה מיוחדת במינה, תקופה של חוויות, לימודים, אכזבות, התעצבות ואהבות עם סיומה של זאת, זה הזמן להתחלות חדשות. נאחל שתגלה בגרות, תיקח אחריות, שתישאר בריא, שמח ואהוב, שתגשים חלומותיך ותלמד בתבונה לפרוש כנפיך. בהצלחה ובברכה, כל המשפחה.

ברכה לסייעת בבית הספר

אנו יודעים שבננו מעט מתקשה אבל לו עזרת להוביל מחשבה למעשה תיווכת בין החברים לבינו דאגת שבהפסקה לא יהיה לבדו הסברת בלשון פשוטה למה בננו צריך עזרה תודה לך שנתת את כולך למענו והיית שם בשבילו אנו מודים לך כהורים ואותך מעריכים.

ברכה למורה לסוף שנה – כיתה ו'

לכיתה ו' הגענו כל-כך מהר, השנה כבר הסתיימה, הזמן דוהר. את היית לנו מורה נהדרת וטובה, מקשיבה ומכילה, מעניקה מנשמתה, על כך רצינו לך לומר – תודה רבה ! מאחלים לך שתמשיכי בדרכך, שיהיה הטוב שבעולם נר לרגלך. הרבה הצלחה, מאתנו – באהבה.

ברכה לסיום תיכון

בסיומה של תקופה אתם בוודאי מאושרים להיפתר מעול הלימודים להיות בסוג של חופשה בלי לקום לקול צלצול של שעון מעורר בלי לרוץ באיחור ובכביש לא להיזהר מאחלים לכם שכל אחד ימצא את דרכו וידע את מסלולו שתשתדלו לשמור על קשר ותדעו לחיות באהבה וביושר.

ברכה לילד שסיים כיתה ו

שש שנים זה לא צחוק אמנם עדין לא סיימת את הלימודים שבחוק אבל חצי מאחוריך אז תתעודד יא מתוק 🙂 גדלת יפה והחכמת ואנחנו גאים בך מאוד בשבילנו אתה כמו שיר תמידי בלב, זה לא סוד.

ברכה לסיום גן

עוד תקופה נגמרה והייתה היא קסומה ויפיפייה, הגן הסתיים ולכיתה א' אפשר להתחיל להתכונן. שבדרך החדשה אליה אתה צועד, תלמד ותחווה אין סוף, שדרכך תהייה מוארת וטובה ושיהיה לך הרבה בהצלחה. ברכות רבות לסיום הגן, חיבוקים ואהבה להתחלה החדשה.

ברכה לסיום כיתה ו

בלי ששמת לב סיימת חצי מחוק הלימודים מי יתן וגם שש השנים הבאות יהיו מוצלחות שתלמד היטב את החומר הדרוש לבגרויות כן כן, תכף הם הולכות להיות… שתמשיך להיות חרוץ ונחוש אל תוותר לעצמך כי אתה יכול הכל דברים ידועים, אתה ילד גיבור.

ברכה לצוות המורים לסוף השנה

לצוות המורים היקר, זה לא ייאמן ששנה עברה והגענו לרגע הפרידה. אנו נפרדים עכשיו מכם ורוצים מכל ליבנו להודות על עזרתכם. תודה על התמיכה ברגעים הקשים, תודה שהייתם עבורנו הרבה יותר מסתם מורים. המשיכו להיות מורים נפלאים, באהבה והערכה, מאתנו התלמידים.

ברכה למסיימי כיתה ו

הנה הגיע הרגע בו מסיימים שנה, והפעם זאת כיתה ו', עניין רציני, אז הבה נניח את הצחוק והציניות בצד. זאת היתה שנה מלאת עשיה והלוואי ותהיה כך גם השנה הבאה. אמנם הסיום הגיע אבל הזכרונות מפכים, לא נשכח את מה שלמדתם ושהיה כל כך מדהים.

ברכה לסיום שנת הלימודים

עוד שנה עברה, הגעתם לסופה בהצלחה, אין לי ספק שתלמידים מיוחדים כמוכם יגיעו רחוק, ויהפכו את חייהם למסע מתוק. קחו עמכם לדרך החדשה – סל מלא כלים שאספתם במהלך כל השנה וצאו אתו לדרך משמעותית ומהנה. אנו נפרדים מכם היום, אך כולנו תומכים מאחור. מאתנו המורים, באהבה ובחום.

ברכה לסיום הלימודים יב

כבוד גדול מגיע למי שסיים את בית הספר – 12 שנים של שיעורים – זה לא פשוט, אבל בסדר. עכשיו אתה צועד לדרך חדשה בחיים והלוואי שכל יום תתענג על זכרונות הנעורים. שתתבגר יפה ותהפוך לאיש משמעותי ומיוחד ותבנה לעצמך חיים שלווים, כך שתמיד תהיה מאושר.ה

ברכה לקבלת תעודה

לתלמיד / תלמידה התותחים שלנו! ברכות לקבלת התעודה. הציונים המצויינים בהחלט מעידים שהשנה הייתה שנה של הישגים! מאחלים לך הצלחה גדולה גם בשנים הבאות, שתשקיעי בלימודים וגם אל תשכחי את החברות… גאים בך מאד, ההורים.

שאלות נפוצות על ברכות לסיום לימודים

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון ברכות לסיום לימודים לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בברכות לסיום לימודים שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם ברכות לסיום לימודים שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

ברכות לפסח

ברכה לפסח

ברכות לאירוסין

ברכה לחתונת הזהב

ברכות לרכב חדש

ברכה לרכב חדש

ברכות מזל טוב לאירועים מיוחדים

ברכות מזל טוב לאירועים מיוחדים

ברכות לבר מצווה

ברכה לבר מצווה

ברכות ליום שישי

ברכה ליום שישי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן נדב :)
מחפש כתיבת ברכה בתשלום?
אני זמין לעזור לך בתשלום שלח לי הודעה ונדבר :)