ברכות לסיום לימודים

ברכות לסיום לימודים, לסיום יב 12 שנות לימוד ויסודי

דף הבית » לכבוד מה הברכה? » ברכות לסיום לימודים

מעמד מרגש ומיוחד

אחרי שתיים עשרה שנות לימוד מעשירות ומיוחדות בהן הבן שלכם למד לא רק מתמטיקה והיסטוריה אלא גם על החיים עצמם, תקופת הלימודים באה לקיצה. אמנם סיום התיכון מסמל את סיום תקופת הלימודים, אבל הבן שלכם ימשיך וילמד על העולם ועל עצמו במשך כל החיים שלו. 

ברכה מקסימה יכולה לרגש את הבן שלכם מאוד במעמד המיוחד בו הוא נמצא ולמלא אותו בכוחות לקראת הגיוס הקרב ובא. תגידו לו עד כמה אתם אוהבים ומעריכים אותו ותסבירו לו על התהליך המיוחד שעבר. בשביל למלא אתכם בקצת השראה כתבנו עבורכם ברכות לסיום לימודים. מאחלים לכם בהצלחה ומזל טוב!

ברכה לתלמידה

ברכות לסיום כיתה יב'

שכבת המוכשרים, את השנה ממש עכשיו אתם מסיימים, זה קצת עצוב כי הסוף אף פעם לא נעים, אך אנחנו מאחלים לך שתיהנו מהחיים. לפניכם דרך חדשה, לא מוכרת ולפעמים לא נעימה, תהיו חזקים מול כל האתגרים, אנו שולחים אתכם לדרך עם כל האמצעים. מאחלים ואוהבים – צוות המורים.

ברכה למצטיין

סיימת לימודיך, כל זה ויותר עכשיו מאחוריך, כל היופי בך שבמועט אתה לא מסתפק ודואג את הסחורה תמיד לספק. מזל טוב על תעודת ההצטיינות, כל זה הצלחת בשנינות וברצינות. תמשיך בדרכך, זאת רק ההתחלה, לפניך דרך ארוכה וטובה.

ברכה לסיום יב

תמה לה תקופה מיוחדת במינה, תקופה של חוויות, לימודים, אכזבות, התעצבות ואהבות עם סיומה של זאת, זה הזמן להתחלות חדשות. נאחל שתגלה בגרות, תיקח אחריות, שתישאר בריא, שמח ואהוב, שתגשים חלומותיך ותלמד בתבונה לפרוש כנפיך. בהצלחה ובברכה, כל המשפחה.

ברכה לסיום מחצית

אומרים שיגעת ומצאת תאמין ואנו מגישים לך את החיטה שקצרת נאחל לך שתוכל להבין שלא התוצאה חשובה כך הבנת הדרך חשובה יותר מהתוצאה אנו רוחשים הערכה על עמל והשקעה תעודת מחצית אתה מקבל לך תלמיד בהצלחה נאחל שלא תפסיק להשתדל.

ברכה לסוף שנה לילדים

בעוד רגע אתם יוצאים לחופש הגדול אחרי שנה משמעותית בה נתתם את הכל למדתם, השקעתם והקשבתם בשיעורים ועכשיו הזמן לשים את המחברות בצד – ולעשות חיים שתהיה לכם חופשה מלאה בחוויות וניפגש שוב בשנה הבאה – להתראות!

ברכה למורה לסוף שנה כיתה ו

מאז שהגענו לכאן עברו שש שנים ואנחנו את בית הספר היסודי עוזבים במעמד המרגש הזה נרצה לומר תודה למי שהייתה איתנו בישורת האחרונה דאגת שנגיע לקו הסיום בהצלחה וגם לסל כלים עבורנו בחטיבה אז רצינו להודות לך על הכל עכשיו מעריכים ומתרגשים שלך, בוגרי ו'.

ברכה לספר מחזור

בסיומה של שנה אנחנו נפרדים ובספר את רשמינו אנו כותבים על כל אחד נכתוב מחמאה ומעשה טוב על כל תלמיד ותלמידה תמונות יפות למזכרת נצח מילים מרגשות שמעידות על שבח בעוד מספר שנים תהיה זו מזכרת להסתכל על התמונות יהיה נעים.

ברכה למורה לסיום כיתה ו'

שש שנים חלפו כל-כך מהר ואת תמיד תישארי המורה שאני הכי זוכר. זה צובט בלב וקצת כואב אבל שתדעי שאת המורה שאני הכי אוהב. כל שנותר הוא לאחל לך הרבה הצלחה, שתישארי בריאה וחזקה ועם כל הקושי – שתשמרי תמיד על השמחה.

ברכה לילד שסיים כיתה ו

שש שנים זה לא צחוק אמנם עדין לא סיימת את הלימודים שבחוק אבל חצי מאחוריך אז תתעודד יא מתוק 🙂 גדלת יפה והחכמת ואנחנו גאים בך מאוד בשבילנו אתה כמו שיר תמידי בלב, זה לא סוד.

ברכה לתלמיד מצטיין

לתלמיד הכי טוב בכיתה אנחנו שולחים לך שפע של ברכות לרגל הצטיינותך אתה תמיד משקיע בלימודים ולא שוכח לפנות זמן גם לחברים לוקח את עצמך ברצינות ומביא תוצאות מדהימות מאחלים לך שתמשיך בדרככך המוצלחת ושתביא להורים שלך הרבה מאוד נחת.

ברכה לתלמידה מצטיינת

למצטיינת האלופה שלנו! עם ההשקעה – מגיעה ההצלחה, ובכל שנה את כובשת לך בנחישות עוד פסגה. על עצמך התעלת שוב גם השנה – עם קבלת התעודה המכובדת והיפה. תלמידה מצטיינת שכמוך כל מורה ישמח להכיר, ואין ספק שעוד צפוי לך עתיד מזהיר. אוהבים אותך וגאים בך מאד – כל המשפחה.

ברכה למורה לספר מחזור

למורה המעולה שליוותה אותנו כל השנה כמה שנודה לך – לא נספיק לעשות את זה מספיק לכן במקום להודות, נברך אותך – שכל חייך תלמדי כל כך טוב תלמידות ותלמידים שתפיקי הנאה מכל שיעור שאת מעבירה, תמיד ונפגש אי שם, כשנצליח בזכותך בעתיד.

שאלות נפוצות על ברכות לסיום לימודים

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון ברכות לסיום לימודים לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בברכות לסיום לימודים שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם ברכות לסיום לימודים שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

ברכות ליום שישי

ברכה ליום שישי

ברכות להצלחה בטסט

ברכה לפני טסט

ברכות לגיוס

ברכה לחייל

ברכות לסיום קורס

ברכה לסיום קורס

ברכות ליום נישואין

ברכה ליום השנה

ברכות לחתונת הזהב | ברכות לחתונת הכסף

ברכה ליום נישואין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן נדב :)
מחפש כתיבת ברכה בתשלום?
אני זמין לעזור לך בתשלום שלח לי הודעה ונדבר :)