ברכה לגיל 16

ברכה לגיל 16 - ברכות ליום הולדת 16

דף הבית » לכבוד מה הברכה? » ברכה לגיל 16

שנים מיוחדות במיוחד

תקופת הנעורים שלנו היא תקופה שמלאה ברגשות אינטנסיביים במיוחד. בגיל ההתבגרות אנחנו לומדים על עצמנו ועל הסובבים אותנו ומפתחים את האישיות שלנו וההומור שלנו ומבינים קצת יותר את הדברים שאנחנו רוצים להשיג. ב-16 השנים האחרונות הבן שלכם פיתח אישיות מיוחדת והצליח לכבוש את ליבכם בכל יום מחדש ולעשות לכם שמח על הלב.

 לכבוד יום ההולדת ה-16 שלו חשוב שתאמרו לו עד כמה הוא חשוב לכם ולהזכיר לו כמה אור הוא מכניס לחייכם הפשוטים. בשביל לעזור לכם לכתוב ברכה, ריכזנו עבורכם ברכות יפות מהן תוכלו לקחת השראה. בהצלחה!

ברכה לגיל 16

ברכה לגיל 16 – לבן

יום הולדת 16, הגיל הכי מתוק, מאמינים בך ילד, שתגיע רחוק. מזל טוב גדול ואמן שבחייך תשיג הכל ! שתגשים חלומות ושתהייה הצלחה רבה עם הבנות. הרבה בריאות ואהבה ושבלבך תשרה תמיד שמחה. מאחלים מכל הלב שיום זה ממש יהיה מתוק כדבש.

ברכה לגיל 16 מאמא לבן

איך לפני רגע רק נולדת והחזקתי אותך והיום פתאום תראו איך אתה מביט עלי מלמעלה, גבר יפה וצעיר בן שש עשרה, ממש לא יכולה להסביר אוהבת אותך המון ילד שלי ותזכור שתמיד תהיה בשבילי בכל מקום בכל גיל ובכל זמן ילד של אמא, כמובן.

ברכה מאמא לבן 16

שש עשרה שנה מלאו לך נער אני מאושרת ושמחה מאז שלקחתי אותך לגן עברו ימים כבר לך אני מכינה חגיגה נפלאה מה אאחל לך ילד מחמדים שתמיד תהיה מוקף חברים שתמצא לעצמך תחביבים חדשים שתהנה מרגע של שקיעה שתכיר את טעם לימודי הנהיגה.

ברכה לגיל 16 מאמא לבת

מהר מדיי חלפו השנים והנה אני חוגגת לך 16 אביבים, ילדתי המיוחדת, מזל טוב ויום הולדת שמח, שיהיו חייך תמיד ככוכב זורח. שהימים יתמלאו בחוויות טובות ונעימות ושתגשימי את כל המשאלות. אמא תמיד כאן, אוהבת ומחזקת, קשובה ומחבקת.

ברכה ליום הולדת 16

יום הולדת 16, הגיל הכי מתוק, תעבירי שנה זאת באהבה ובצחוק. הכל קטן עלייך והכל שטויות, תשמחי גם כשיש בעיות. תגשימי את כל המשאלות, ותרוויחי בחייך אין סוף חוויות. מאחלים הרבה בריאות והצלחה, אושר ושלווה.

ברכה לגיל 16

המון מזל טוב לכבוד יום הולדתך השש עשרה אתה בשיא של גיל ההתבגרות לפעמים זה מרגיש קשה אבל ללא ספק שאתה רק בהתפתחות מאחלים לך שתנצל כל רגע וכל דקה שתהיה מוקף בחברים ושתמצא חברה יום הולדת שמח ומאושר ועד 120 שנה!

ברכה ליום הולדת מאימא לבת 16

שש עשרה שנים מלאו לך ביתי היקרה שש עשרה שנה מהיום שליבי הוצף באושר מה אאחל לך איזו ברכה שתזכי לחיות בעושר שתדעי להבחין בין שחור ללבן שתוכלי להקשיב גם לגדול וגם לקטן שיהיה לך זמן להביט על ענן לבן שתצליחי בלימודים ותהיי מוקפת בהמון חברים אבל הכי חשוב ביתי וזה העניין שנוספה לך עוד שנה למניין.

ברכה לגיל 16 מאמא לבת

ילדה שלי נפלאה ויפה לפעמים עדיין לא מאמינה שזכיתי ויש לי כזו ילדה נהדרת שכל מה שהיא נוגעת בו היא עושה בצורה מושלמת יום הולדת שש עשרה שמח אהובה אוהבת אותך, מחבקת וכל כך גאה בילדה שלי שהיא כבר בעצם נערה נפלאה.

ברכה ליום הולדת לבן 16

גיל שש עשרה הוא גיל חשוב בו אתה כבר הופך לבחור בו ההורים רק יכולים ללוות לך בכל נושא יש דעות אתה אוהב לבלות עם חברים טובים ולטייל במקומות נפלאים תבלע את העולם בגיל שש עשרה המושלם הצלחה לך שלוחה עד מאה ועשרים שנה.

ברכה ליום הולדת מאמא – לבת 16

ביתי היקרה, יום הולדתך ה- 16 הגיע ובא, איך מתינוקת קטנה ומתוקה הפכת כל-כך מהר לנערה. נערה מתבגרת, מנומסת, קשובה ובוגרת. המשיכי בדרכך להיות כה מוכשרת וילדה שלכולם את היד מושיטה ועוזרת. בריאות, הצלחה, אהבה ושמחה, מכל ליבי – אמא.

ברכה לגיל 16 לבן

שש עשרה זה כבר שלב אחר בחיים מהיום אתה כבר גדול ולא מהילדים גאים בך כל כך, בכמה שאתה מקסים אוהבים מכל הלב ומאד מתרגשים לאחל לך ביום ההולדת הזה ורק רוצים לבקש שתמשיך להיות הבן הכי טוב שיש.

ברכה לבת 16

מילדה מתוקה ונהדרת הפכת כבר לנערה מתבגרת, גיל 16 זהו גיל מיוחד ומתוק, זמן לצבור אין סוף חוויות. מאחלים לך שתמשיכי להיות מקסימה כפי שאת, שתצליחי בכל מעשייך ואם נתקלת בקשיים, דעי כולנו אחרייך. איחולי מזל טוב ענקיים לעוד הרבה ימים מאושרים.

שאלות נפוצות על ברכה לגיל 16

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון ברכה לגיל 16 לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בברכה לגיל 16 שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם ברכה לגיל 16 שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

ברכות להצלחה במבחן | ברכות לפני מבחן

ברכה למבחן

ברכה לגיל 70 – 79

ברכה לגיל 70 עד גיל 79

ברכה לגיל 17

ברכה לגיל 17

ברכות להחלמה מהירה

ברכה להחלמה מהירה

ברכות מזל טוב

ברכות מזל טוב

ברכות לפרידה

ברכה לפרידה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן נדב :)
מחפש כתיבת ברכה בתשלום?
אני זמין לעזור לך בתשלום שלח לי הודעה ונדבר :)