ברכות ליום האהבה

ברכות ליום האהבה שמח לגבר, לאישה, לבן הזוג ולבת הזוג

דף הבית » לכבוד מה הברכה? » ברכות ליום האהבה

חגיגה של אהבה

ביום האהבה תחגגו את הזוגיות האהובה והיקרה שלכם – את התהליך שעברתם שהפך אתכם לזוג שאתם כיום ואת החום והאהבה שממלאים את היומיום השגרתי שלכם. היא מוציאה את הטוב ביותר ממך ואתה גורם לחיים שלה להיות קצת יותר קלים וזה לא מובן מאליו.

 

 יום האהבה זאת הזדמנות מצוינת להגיד תודה לאדם הקרוב אלינו ביותר שעוזר לנו להיות האדם הכי טוב שאנחנו יכולים ללא שמץ של ביקורתיות, יומרה או יוהרה. הוא שם בשבילנו תמיד גם כשאחרים מחליטים ללכת. מוזמנים לקחת השראה מהברכות היפות שכתבנו לכבוד חג האהבה. שיהיה לכם יום אהבה שמח!

ברכה ליום האהבה

ברכה לחג האהבה

אמנם כל השנה ישנה האהבה אבל אין מנוס מלהודות… מזל שיש את חג האהבה כדי לאהוב בגאון ובעוז להגיד לך שאני אוהב אותך, לצעוק את זה חזק בלב ולבקש שתזכרי זאת גם ברגעים קשים ופחות פוטוגנים. כולנו בני אדם, גם אני. העיקר שאנחנו אוהבים ולא מפחדים כלל להתמודד, גם אם ישנם קשיים.

ברכה לטו באב

לרגל יום האהבה היהודי, הלוואי שתדע אהבה כל החיים, בעוצמה שאין לה גבול. שלבך יתרונן ויעוף אל הרקיע מרוב אושר ושמחה והמתיקות תמלא את כל תחושותיך. כי ככה זה שאוהבים – פשוט מרגישים. לא מתביישים. אינשאללה ותרגיש, בלי להתבייש מאיש.

ברכה לאישה שלי ליום האהבה

מהרגע שפגשתי בך ידעתי תהיי שלי ואני שלך, מהרגע שהבטתי אל תוך עינייך, ידעתי את תהיי בחיי, אני בחייך. את האישה עליה כל החיים חלמתי, את השותפה לא ייחלתי. אני מחבק חזק ואוהב ממש, מאחל שכל חייך יהיו מתוקים כדבש.

ברכה לחג הסוכות

לכבוד החג המיוחד אאחל שתתחדש האהבה בך ובעולם שתקבל את כל הברכות שתבקש ותצליח לממש את עצמך ולהתרגש שפיו ולבך יהיו שווים ולא תרגיש 'לא נעים' ובריאות איתנה תעטוף את כל גופך גם נפשית, גם פיזית, גם בתוך נשמתך.

ברכה לכבוד סוכות ב

רגל חג הסוכות, אברך אותך שתזכה לחגוג את כל החיים בשלווה ונעימים. שתרגיש יציב כמו סלע, שאין לו מתחרים. ושכל סימני החג הפורחים, ילוו אותך בשנה הקרובה ויטעו בלבך אהבה לטבע ולבני אדם.

ברכה לסוכות חג שני

חג הסוכות עדין כאן, ולברך אותך זה זמן נהדר. שיהיה לך חג שמח ומלא באהבה, אור ואמונה. שחייך יזרחו כמו שמש על פני הטבע

ברכה ליום האהבה לחבר שלי

חבר שלי היקר אוהב אותך עד בלי די ליבי מנגן ושר אתן לך ברכה ושי מאחלת לך שתמיד נאהב עד השמיים שאהבתנו תפרוץ כמו מים שתמיד נהיה ביחד ואף פעם לא לבד שיהיה לנו יום אהבה מושלם אוהבת אותך בכל העולם.

ברכה דתית לסוכות

לרגל חג הסוכות שבפתח, אאחל לך שתמיד תהיה שמח. כמאמר הפסוק "ושמחת בחגך". שתקח מהחג הזה שלוות עולמים ותקווה לכל השנה כולה, כי בסוף הכל עראי, כמו סוכה, אז למה לך להתייבש?

ברכה לטו באב לבעל

בעל יקר אותך אוהב עד כמה שאפשר מאחלת לנו שאף אחד לא יפריד ביננו שנדע לוותר ולא לריב להקשיב לקולה של ציפור שיר להגשים חלומות משותפים לתת לכל אחד מאיתנו לפתח תחביבים אבל העיקר שהאהבה תשרור בביתנו שלא תעזוב את משכננו.

ברכה ליום האהבה לבעל

לבעל המקסים שלי! לרגל יום האוהבים, לך אני מאחלת שתהיה חזק ויצוק כמו אבני בזלת שכל יום ולא רק ביום המיוחד – נאהב חזק ונרגיש כאחד שלבך יהיה שמח בלי שום סיבה שפשוט תהיה מאושר בשגרה, כמו במסיבה.

ברכה ליום האהבה לאישה

לאשה המהממת! לרגל יום האהבה אאחל לך שתמיד תהיי כל כך יפה, חכמה ואצילית. שכל יום מחדש יצוצו בליבך ניצני האהבה הרומנטית ובכלל, אהבת העולם. שתרגישי טוב ונעים עם עצמך בכל מצב. ולעולם לא תצטרכי להתגונן ולהתכנס פנימה, כמו צב.

ברכה לבעל ליום האהבה

לבעלי המושלם, מתעוררת כל בוקר לצידך ואומרת תודה אתה החבר הכי טוב שלי ותמיד דואג להיות שם בשבילי. תודה על הביטחון והחום שאתה מעניק, על האכפתיות והדאגה האין סופית. שיהיה לנו יום אהבה שמח, אני ואתה יחד – את הכל ננצח.

שאלות נפוצות על ברכות ליום האהבה

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון ברכות ליום האהבה לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בברכות ליום האהבה שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם ברכות ליום האהבה שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

ברכה לגיל 60 – 69

ברכה לגיל 60 עד גיל 69

ברכות לבת מצווה

ברכה לעליה לתורה

ברכות לחתונה

כתיבת ברכה לחתונה

ברכות לגיוס

ברכה לחייל

ברכות ליום רביעי

ברכה ליום רביעי

ברכה לגיל 19

ברכה לגיל 19

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן נדב :)
מחפש כתיבת ברכה בתשלום?
אני זמין לעזור לך בתשלום שלח לי הודעה ונדבר :)