ברכות לבת מצווה

ברכות לבת מצווה - ברכה קצרה, משמעותית ומקורית לבת מצווה

דף הבית » לכבוד מה הברכה? » ברכות לבת מצווה

הופכת מילדה לאישה

הבת החמודה שלכם תמיד תפסה לכולם את העין. היא ילדותית, מצחיקה, כריזמטית ויפהיפיה. היא השיגה בשנים האחרונות ציונים מרשימים בבית הספר, השתתפה והצטיינה בחוגים מגוונים בשעות הפנאי ואפילו גרמה לכמה בנים בכיתה להתאהב בה. כיף לראות אותה גדלה עם הזמן ובעיקר כיף לראות את האדם המדהים שהיא נהפכת להיות עם השנים.

 

בברכה לבת המצווה חשוב לדבר על התהליך שהבת שלכם עברה, על הקשיים שהיו בדרך ואפילו על כמה רגעים משעשעים משפחתיים שעברתם ביחד. בשביל לעזור לכם במשימה הסבוכה הזאת, כתבנו עבורכם ברכות יפות מהן תוכלו לקחת השראה. בהצלחה!

ברכה לעליה לתורה

ברכה דתית לבת מצווה

את חוגגת בת מצווה זוהי שמחה לכל המשפחה אותך נברך שאת תפלתך ישמע הא-ל שתברכי בהצלחה את כל עם ישראל שתפרישי חלה בפעם הראשונה זו מצווה גדולה ביתנו היקרה ואהובה הגעת לגיל מצוות אינך ילדה קטנה נותר לנו בהצלחתך לקוות.

ברכה לבת מצווה מסבא וסבתא

נכדתנו המתוקה, את חוגגת בת מצווה ועבורנו זו שמחה גדולה, תמשיכי להיות כה מוכשרת, עדינה ונשמה טהורה. אנחנו מאחלים לך הרבה הצלחה, שתעברי כל מכשול באומץ גדול, שתגשימי כל חלום ותנצלי כל יום, גאים בך על שהגעת עד הלום.

ברכה מסבתא לנכדה לבת מצווה

לנכדתי האהובה! בת מצווה זה זמן מושלם לברך אותך שתצמחי להיות כשקדיה פורחת מלאה בניצנים שתעשי נחת להורים ותמיד תהיי מוקפת בחברות וחברים שבלימודים תקטפי את כל הפירות ולא תכירי מה זה 'צרות'.

ברכה מיוחדת לבת מצווה

מה מאחלים לילדה כל כך מיוחדת שחוגגת ממש היום יום הולדת ולא סתם יום הולדת, אלא בת מצווה בשבילנו אלו 12 שנים של אהבה אז נאחל לך שהחיים שלך ימשיכו להאיר לך פנים שתמשיכי לככב ולהיות אהובת הבנות והבנים שתצליחי בכל דבר בו תגעי ובעיקר שתמיד תמיד תדעי בשבילנו את הכי הכי הכי מזל טוב, שרק תפרחי!

ברכה לבת מצווה מאבא

ביתי היקרה שתים עשרה שנים עברו ביתי אהובה שתים עשרה שנה חלפו אני כה נרגש ביום הזה ממש מאחל לך מלב אוהב שתדעי שדי להשתובב את נכנסת עתה לעולם של המבוגרים את היום במרכז העניינים שתדעי מתי לרקוד ומתי לנוח מתי צריך לעזור גם שאין כוח שתדעי ללוות את השגרה בחיוך של שמחה.

ברכה לילדת בת מצווה

לילדה הקסומה ביותר בעולם! מזל טוב לבת המצווה השמחה שתגדלי להיות אשה הכי טובה ויפה שיהיה לך הכל, תמיד בריאות, הצלחה, כישרון ואהבה ושתמיד תחייכי באמת ולא כי יש אנשים ואין ברירה…

ברכה לבת מצווה לחברה טובה

אז מה מאחלים לחברה טובה שחוגגת היום את בת המצווה אאחל לך שתמיד יהיה לך כיף ושמחה שתצליחי בלימודים ושתהני עם המשפחה ואאחל לנו עוד שנים רבות של חברות אמיצה ממני חברתך האוהבת שאותך מעריצה.

ברכה לבת מצווה חרדית

את כבר בת מצווה אתמול עשית הפרשת חלה התרגשנו ושמחנו אינך ילדה קטנה את כבר נערה ולך נשלח ברכה אלוקי ברך זו הנערה שחייה יהיו מלאים בשמחה שתמיד תאהב ויאהבו אותה ושתצליח ללכת בדרך הארוכה בדרך הישרה גם אם היא מעט קשה.

ברכה לחברה הכי טובה לבת מצווה

הגיע היום המיוחד, הגעת למצוות ורציתי לומר לך תודה על זאת החברות. את נדיבה ומקסימה, החברה הכי טובה. מאחלת לך שתיהני כל החיים ושיהיו לך בלי סוף חברים, שתהיי מאושרת ושמחה ושתקבלי כל הזמן הרבה אהבה.

ברכה לבת מצווה מחברה

חברה יקרה אכתוב לך ברכה עברו שתים עשרה שנים ואת עוברת לעולם המבוגרים מאחלת לך שתעשי זאת עם חיוך על הפנים שלא תשימי לב לקשיים ולמהמורות שתצעדי בשבילים הנכונים שיתגשמו לך כל המשאלות ובעיקר שתזכרי כל דרך חדשה היא לא קלה סוף מעשה במחשבה תחילה.

ברכה לבת מצווה לאחיינית

לאחיינית היקרה שלי! בת מצווה שמחה ואפופת שמחה. אני מברכת אותך שמכאן רק תתקדמי בחיים. תתבגרי יפה ללא בעיות ותעשי נחת להורים ולמורות. וגם תגשמי את כל הכישרונות – ותקבלי ציונים טובים בכל המקצועות.

ברכה מיוחדת לבת מצווה

מה היה עד גיל זה? הרבה כיף ובלי הרבה מעשה, ועכשיו מה לפניך? גיל מצוות – אשריך. זמן לעשייה, לבגרות ואחריות, לעשות הכל ביתר יסודיות. תשאף תמיד גבוה, ותמשיך בקול ההורים לשמוע. לפניך דרך חדשה, גלה בה את הטוב ותהנה מהמסע.

שאלות נפוצות על ברכות לבת מצווה

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון ברכות לבת מצווה לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בברכות לבת מצווה שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם ברכות לבת מצווה שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

ברכות לפסח

ברכה לפסח

ברכה לגיל 16

ברכה לגיל 16

ברכה לגיל 18

ברכה לגיל 18

ברכות לברית | ברכות לבריתה

ברכה לברית מילה

ברכות לסוכות

ברכה לסוכות

ברכה לגיל 80 – 89

ברכה לגיל 80 עד 89

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן נדב :)
מחפש כתיבת ברכה בתשלום?
אני זמין לעזור לך בתשלום שלח לי הודעה ונדבר :)