ברכות לבת מצווה

ברכות לבת מצווה - ברכה קצרה, משמעותית ומקורית לבת מצווה

דף הבית » לכבוד מה הברכה? » ברכות לבת מצווה

הופכת מילדה לאישה

הבת החמודה שלכם תמיד תפסה לכולם את העין. היא ילדותית, מצחיקה, כריזמטית ויפהיפיה. היא השיגה בשנים האחרונות ציונים מרשימים בבית הספר, השתתפה והצטיינה בחוגים מגוונים בשעות הפנאי ואפילו גרמה לכמה בנים בכיתה להתאהב בה. כיף לראות אותה גדלה עם הזמן ובעיקר כיף לראות את האדם המדהים שהיא נהפכת להיות עם השנים.

 

בברכה לבת המצווה חשוב לדבר על התהליך שהבת שלכם עברה, על הקשיים שהיו בדרך ואפילו על כמה רגעים משעשעים משפחתיים שעברתם ביחד. בשביל לעזור לכם במשימה הסבוכה הזאת, כתבנו עבורכם ברכות יפות מהן תוכלו לקחת השראה. בהצלחה!

ברכה לעליה לתורה

ברכה מרגשת לבת מצווה

יום בת המצווה הוא יום מיוחד, עם כל ההתרגשות תדעי כל המשפחה אתך, את לא לבד. כולנו מתרגשים, אוהבים ואותך בכל האהבה מחבקים. מאחלים לך שתשמרי על שמחת החיים, שתאהבי ותהיי נאהבת וסביבך יהיו רק אנשים טובים. הרבה הצלחה ילדה מיוחדת, מכל משפחתך האוהבת.

ברכה לבת מצווה לאחיינית

לאחיינית היקרה שלי! בת מצווה שמחה ואפופת שמחה. אני מברכת אותך שמכאן רק תתקדמי בחיים. תתבגרי יפה ללא בעיות ותעשי נחת להורים ולמורות. וגם תגשמי את כל הכישרונות – ותקבלי ציונים טובים בכל המקצועות.

ברכה לבת מצווה של חברה

את חברה נהדרת, תמיד לעזור ממהרת, והיום בת מצווה את חוגגת. זה יום מרגש מאוד, זה היום שלך ואני כאן אתך. אני מאחלת לך שתצליחי בכל מה שתרצי ותעשי בחיים רק מה שתאהבי מזל טוב, שמחה ואושר ממני באהבה.

ברכה לבת מצווה לחברה הכי טובה

לחברה הכי הכי שלי! כמה כיף לי שיש לי חברה טובה כמוך. לא כל אחת זוכה לזה, ואת יודעת את זה. אז אל תהיה נבוכה, אני רוצה שתהיה ברוכה. אאחל לך בת מצווה מהנה שתוביל אותך לחיים יפים ושלווים. מלאים בחיוכים וצבעים של ריגושים.

ברכה לבת מצווה מההורים

לבתנו היקרה והאהובה לרגל בת המצווה! מי יתן וכל שנותיך יאירו כשמש, למרחקים שנפשך תרגיש את כל הטוב תמיד כי רק כך החיים הופכים להיות מאושרים שתפרחי כמו ניצן יפהפיה בקצב נכון ובבטחה ותגשימי כל משאלה טובה.

ברכה לבת מצווה מסבא וסבתא

נכדתנו המתוקה, את חוגגת בת מצווה ועבורנו זו שמחה גדולה, תמשיכי להיות כה מוכשרת, עדינה ונשמה טהורה. אנחנו מאחלים לך הרבה הצלחה, שתעברי כל מכשול באומץ גדול, שתגשימי כל חלום ותנצלי כל יום, גאים בך על שהגעת עד הלום.

ברכה לבת מצווה

ל____ המדהימה שלנו! מזל טוב לבת המצווה. היום את הופכת מילדה – לנערה! ב-12 שנותייך הספקת המון – הגעת להישגים מכובדים, למדת דברים חדשים סימנת יעדים וגם ידעת לכבוש אותם ותמיד הקפת את עצמך בחברות וחברים טובים. אבא ואמא גאים בך מאד, ובטוחים שלפניך עוד עתיד מבטיח. מאחלים לך שתתפתחי, תחווי, תרגישי, וגם שתלמדי להתגבר על מכשולים, דעי שלא משנה מתי שתצטרכי אותנו, אנחנו נהיה כאן תמיד. אוהבים.

ברכה מיוחדת לבת מצווה

מה היה עד גיל זה? הרבה כיף ובלי הרבה מעשה, ועכשיו מה לפניך? גיל מצוות – אשריך. זמן לעשייה, לבגרות ואחריות, לעשות הכל ביתר יסודיות. תשאף תמיד גבוה, ותמשיך בקול ההורים לשמוע. לפניך דרך חדשה, גלה בה את הטוב ותהנה מהמסע.

ברכה לבת מצווה לחברה

לחברה שלי לרגל בת המצווה המשמח אאחל לך שכל רגע אצלך בחיים יהיה פורח שתדעי ריגושים קסומים ואף פעם לא תרגישי מתח ושכל החיים יחייכו אליך ויעניקו לך ים של הצלחות בשטח.

ברכה מאבא לבת מצווה

לבת היקרה שלי! הנה גדלת יפה והגעת לגיל מצוות אברך אותך בצרורות של ברכות שתהיי תמיד הטובה שבבנות מלאת אנרגיה טובה והצלחות שמשאלות ליבך יתגשמו לטובה ולרקיע החלומות השביעי = תגיעי על נקלה

ברכה לבת המצווה מאימא

ביתי היקרה אני נרגשת היום בת אהובה את מגשמה חלום עברת עוד שלב בחיים הגעת אל שלב המבוגרים אאחל לך את כל האיחולים שבעולם תודה שהפכת את העולם שלי למושלם שתדעי ללכת בין הטיפות לתת מעצמך לאחרים שתדעי לעלות אחרי ירידות שתזכי עד מאה ועשרים.

ברכה מקורית לבת המצווה

ל_____ שלנו! קבלי צרור ברכות, בהגיעך לגיל מצוות. מי היה מאמין, שככה אצו רצו להן השנים. נדמה שרק לפני רגע הגחת לאוויר העולם, והנה את כאן, עלמה צעירה, חכמה, מבינה ואהובה על כולם. גיל 12 הוא לא סתם גיל, הוא הקו שמסמל את המעבר מילדות לבגרות. מאחלים לך הרבה הצלחות, ושנזכה לחוות יחד עוד הרבה שנים בלתי נשכחות. אמא, אבא והאחים.

שאלות נפוצות על ברכות לבת מצווה

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון ברכות לבת מצווה לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בברכות לבת מצווה שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם ברכות לבת מצווה שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

ברכות לשחרור

שחרור מהצבא

ברכה לגיל 80 – 89

ברכה לגיל 80 עד 89

ברכות לתפקיד חדש

ברכה לעבודה חדשה

ברכות לשנה החדשה

ברכה לראש השנה

ברכות ליום טוב

ברכה ליום טוב

ברכות למימונה

ברכה למימונה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן נדב :)
מחפש כתיבת ברכה בתשלום?
אני זמין לעזור לך בתשלום שלח לי הודעה ונדבר :)