ברכות לדרך חדשה

ברכות להצלחה בדרך חדשה - ברכה להתחלה חדשה בעבודה ובלימודים

דף הבית » לכבוד מה הברכה? » ברכות לדרך חדשה

חישוב מסלול מחדש

דרך חדשה יכולה להיות הרבה דברים – היא יכולה להיות מעבר לבית חדש, הצעת נישואים, התחלה של עבודה חדשה ואפילו מעבר לחו"ל. אבל לכל האירועים הללו דבר משותף  – ההתחלה היא תמיד לא קלה. 

 

הדרך החדשה היא מרגשת במיוחד וטומנת בחובה הזדמנויות מרגשות וכיפיות שמסלולים אחרים שהיינו בוחרים בהם כנראה לא היו מציבים לנו. לקראת הדרך החדשה שהחבר הטוב שלכם נכנס אליה, נחמד לכתוב ברכה מקסימה מהלב. על מנת להקל עליכם בתהליך הכתיבה, כתבנו עבורכם כמה ברכות יפות לדרך חדשה שיוכלו לעזור לכם למצוא את המילים הנכונות. שיהיה לכם בהצלחה!

ברכה לדרך חדשה

ברכה לעובד שעוזב ומתחיל עבודה חדשה

היום אתה מסיים את התפקיד ופניך מועדות אל העתיד המקום החדש כבר מצפה לך ואנחנו בצער נפרדים ממך גם אם בהתחלה יהיה קשה – אל תוותר תזכור שזה זמני ובסוף הכל משתפר בטוחים שהכל לטובה ומאחלים לך בהצלחה ומודים על הזמן שזכינו לעבוד איתך.

ברכה למנהלת שפורשת

ל____ המנהלת היקרה! מוכשרת, חכמה, אנושית – כל התכונות החשובות שמנהלת מובילה צריכה. את חותמך הטבעת בכל אחד מאיתנו. ולנו נשאר להודות לך על תקופה חשובה ומלמדת. אין ספק שאת מה שלימדת אותנו, ניקח קדימה ונשתמש בעוצמה. תודה שידעת להוביל, בנחישות וברגישות, תודה על פועלך ועל תרומתך, ובהצלחה בדרכך החדשה.

ברכה למזל

רצינו לאחל לך שתמיד תצליח רצינו לברכך שתמיד יהיה בפניך אור זורח שתמיד תצעד בדרך הישרה שלא תיפול לך אף שערה שתדע ללכת בשבילים המסומנים שלא תחזור על טעויות של אחרים אנו בטוחים ובך מאמינים שתצליח בכל המובנים רוצים שתחשוב שהכי חשוב מזל טוב.

ברכה לעובד חדש

לעובד החדש, ברוך הבא אלינו טוב לראותך מישהו שכבר במבט ראשון נראה מסור ראש גדול, הרבה מעבר ל'צריך' וכללי מותר אסור שתמשיך להיות עובד נאמן שחושב בענק ובשמחות נשב ביחד, נהפוך למשפחה ונצחק.

ברכה מרגשת

אני כל כך נרגש את מתחילה התחלה חדשה ממש ליבי ממש קופץ מהתרגשות וידי עובדת ביעילות מאחל לך שתגשימי את כל המשאלות שיתקיימו בך ככל הברכות שכמו שנתת לי את כולך תדעי גם לתת זמן לעצמך מודה ומאושר ומתגעגע אלייך כבר.

ברכה לתחילת שנה בגן

לילד המתוק שהולך למסגרת חדשה קצת מוזר לא להיות בבית, אבל סומכים עליך שתסתגל במהרה מאחלים לך שתכיר חברים חדשים ושתשחק במלא משחקים שתהיה קשוב לגננות ושתתרגש לפגוש בסוף היום את ההורים שיהיה לך המון הצלחה בהתחלה החדשה אנחנו כאן מאוד מתרגשים בשבילך.

ברכה למורה חדשה

ברוכה הבאה לך מורה יקרה, נפתח לך את הדלת ונקבלך באהבה. יש ימים לא פשוטים ורגעים קצת לא נעימים, אך בסך הכל רוב הזמן נהנים מהילדים המקסימים. ניפגש לקפה ועוגה בהפסקה ובינתיים נאחל לך הרבה הצלחה.

ברכה להתחלה חדשה בעבודה

הנך צועד בדרך ארוכה מלאת אתגרים ברובה אך אם תדע לצמוח כמו פרח תוכל להיות מאושר ושמח אנו מברכים אותך על העבודה החדשה מאחלים לך שאותך החברים בעבודה יאהבו שגם הם את היכולות שבך יכירו ולנו רק נשאר לומר מילה אחת בהצלחה.

ברכה לעבודה חדשהה

לרגל כניסתך לעבודה החדשה אאחל לך שתקצור בקלות את ההצלחה שתדע מה לעשות ותשתלב בקלות ולא תתרגש אם לפעמים תעשה טעות מי יתן תתקדם במעלות הדרגות והסולמות ושעבודתך תהיה בכיף ולעולם לא תאמר 'בא לי למות' 🙂

ברכה להצלחה בעבודה

מאה אחוז שתצליח בעבודה בשבילך זו פרנסה, אבל לא פחות – אהבה הלוואי שכל יום יעבור עליך בעבודה בכיף כמו פרפר מתלהב – אליה תעופף שתקום כל בקר עם שיר חדווה בלב ובסוף החודש, גם המשכורת את ליבך תרומם.

ברכה להצלחה בדרך חדשה

אתה מגיע לדרך חדשה היא ארוכה ולא קלה תלמד לדלג על מהמורות ומכשולים שתדע לנווט בין השבילים שתלמד ללמוד מטעויות של אחרים ללכת רק בשבילים מסומנים מותר לך לעצור ולשאול אל תחשוב שאתה כל יכול אנו מאחלים לך בהצלחה אנו סומכים עלייך שתגיע למטרה.

ברכה ללימודים

הגעת לעוד פרק חדש בחייך וההתרגשות גדולה! סיימת בהצלחה רבה את הצבא וגם טיול גדול לא פספסת להוסיף לרזומה שלך עכשיו הגיע הזמן להיות רציניים לחזור כמו פעם לספסל הלימודים מאחלים לך שתהנה מהזמן הזה כמה שרק אפשר שתכיר חברים חדשים שיהיו איתך בדרך ושתהיה מאושר.

שאלות נפוצות על ברכות לדרך חדשה

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון ברכות לדרך חדשה לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בברכות לדרך חדשה שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם ברכות לדרך חדשה שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

ברכות לחג המולד

ברכה לחג המולד

ברכות לפסח

ברכה לפסח

ברכות מזל טוב לאירועים מיוחדים

ברכות מזל טוב לאירועים מיוחדים

ברכות לגיוס

ברכה לחייל

ברכות לבוקר טוב

ברכה לבוקר טוב

ברכות לטו בשבט

ברכה לטו בשבט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן נדב :)
מחפש כתיבת ברכה בתשלום?
אני זמין לעזור לך בתשלום שלח לי הודעה ונדבר :)