ברכות לדרך חדשה

ברכות להצלחה בדרך חדשה - ברכה להתחלה חדשה בעבודה ובלימודים

דף הבית » לכבוד מה הברכה? » ברכות לדרך חדשה

חישוב מסלול מחדש

דרך חדשה יכולה להיות הרבה דברים – היא יכולה להיות מעבר לבית חדש, הצעת נישואים, התחלה של עבודה חדשה ואפילו מעבר לחו"ל. אבל לכל האירועים הללו דבר משותף  – ההתחלה היא תמיד לא קלה. 

 

הדרך החדשה היא מרגשת במיוחד וטומנת בחובה הזדמנויות מרגשות וכיפיות שמסלולים אחרים שהיינו בוחרים בהם כנראה לא היו מציבים לנו. לקראת הדרך החדשה שהחבר הטוב שלכם נכנס אליה, נחמד לכתוב ברכה מקסימה מהלב. על מנת להקל עליכם בתהליך הכתיבה, כתבנו עבורכם כמה ברכות יפות לדרך חדשה שיוכלו לעזור לכם למצוא את המילים הנכונות. שיהיה לכם בהצלחה!

ברכה לדרך חדשה

ברכה למורה חדשה

למורה החדשה! נברך אותך בהצלחה בכל מה שתעשי בכיתה. שהשיעורים יהיו מעניינים ושתהיה לך משמעת. שכל יום מחדש – תכנסי בחיוך בשערי בית הספר – ותגשימי את כל התוכניות שלך עבורנו. הצלחתך היא הצלחתנו.

ברכה להצלחה בעבודה חדשה

עכשיו זה ג'וב חדש, הכל מתחיל מההתחלה לכאורה אבל כולם יודעים שאתה תותח והכל אצלך 'בקטנה' שתצליח להגשים את עצמך היטב בעבודה החדשה שתקבל ממנה סיפוק ופרנסה טובה ושהבוסים החדשים יעריכו אותך ויבינו תמיד שיש להם ביד עובד – שהוא פשוט מתנה.

ברכה ללימודים

הגעת לעוד פרק חדש בחייך וההתרגשות גדולה! סיימת בהצלחה רבה את הצבא וגם טיול גדול לא פספסת להוסיף לרזומה שלך עכשיו הגיע הזמן להיות רציניים לחזור כמו פעם לספסל הלימודים מאחלים לך שתהנה מהזמן הזה כמה שרק אפשר שתכיר חברים חדשים שיהיו איתך בדרך ושתהיה מאושר.

ברכה לעובד חדש

לעובד החדש, ברוך הבא אלינו טוב לראותך מישהו שכבר במבט ראשון נראה מסור ראש גדול, הרבה מעבר ל'צריך' וכללי מותר אסור שתמשיך להיות עובד נאמן שחושב בענק ובשמחות נשב ביחד, נהפוך למשפחה ונצחק.

ברכה להתחלה חדשה בעבודה

הנך צועד בדרך ארוכה מלאת אתגרים ברובה אך אם תדע לצמוח כמו פרח תוכל להיות מאושר ושמח אנו מברכים אותך על העבודה החדשה מאחלים לך שאותך החברים בעבודה יאהבו שגם הם את היכולות שבך יכירו ולנו רק נשאר לומר מילה אחת בהצלחה.

ברכה לעבודה חדשהה

לרגל כניסתך לעבודה החדשה אאחל לך שתקצור בקלות את ההצלחה שתדע מה לעשות ותשתלב בקלות ולא תתרגש אם לפעמים תעשה טעות מי יתן תתקדם במעלות הדרגות והסולמות ושעבודתך תהיה בכיף ולעולם לא תאמר 'בא לי למות' 🙂

ברכה למורה לכיתה א׳

למורה הכי צעירה ומגניבה בבית הספר! מאחלים לך הצלחה רבה בדרך החדשה, עם המורים ועם התלמידים שאיתך בכיתה אנחנו בטוחים ללא ספק שכולם שם יתאהבו בך בשניה ומבלי שתשימי לב את תהפכי להיות המורה האהובה מאחלים לך נחת וסבלנות רבה שהזמן יעבור בכיף עד החופשה הגדולה.

ברכות למורה לסיום י"ב

למורה היקרה – איך הזמן טס כשנהנים?! תודה על שנים מלמדות ומחכימות, תודה שלא כעסת עלינו יותר מידי ושסבלת את כל השטויות. עכשיו אנחנו יוצאים לדרך חדשה, אך בטוחים שהכלים שהקנת לנו ילוו אותנו בתחנות רבות בחיים. תודה על הכל מאיתנו, התלמידים.

ברכה לגיל ההתבגרות

גיל ההתבגרות הוא גיל בעל חשיבות אינך כבר הילד שבהוריו תמיד התגאה אמר אתה שלי האבא המושלם פתאום יש לך ספק ותהיה ומתבונן בדרך אחרת על העולם מותר לך לחקור את החיים אבל אל תשכח לעשות זאת עם חיוך על הפנים תזכור הדרך היא חדשה אבל אתה לא לבד אתה יכול לבקש עזרה.

ברכה למזל

רצינו לאחל לך שתמיד תצליח רצינו לברכך שתמיד יהיה בפניך אור זורח שתמיד תצעד בדרך הישרה שלא תיפול לך אף שערה שתדע ללכת בשבילים המסומנים שלא תחזור על טעויות של אחרים אנו בטוחים ובך מאמינים שתצליח בכל המובנים רוצים שתחשוב שהכי חשוב מזל טוב.

ברכה להצלחה בעבודה

מאה אחוז שתצליח בעבודה בשבילך זו פרנסה, אבל לא פחות – אהבה הלוואי שכל יום יעבור עליך בעבודה בכיף כמו פרפר מתלהב – אליה תעופף שתקום כל בקר עם שיר חדווה בלב ובסוף החודש, גם המשכורת את ליבך תרומם.

ברכה להריון מוצלח

ברחמך מתרקם לו תינוק אנו בטוחים שהוא יהיה מתוק תקפידי לשתות הרבה מים וגם כשקשה לשמוח עד השמיים להקפיד על כל ההוראות ללכת לכל הבדיקות בוודאי את מתרגשת ושמחה על האוצר החדש שמצטרך למשפחה אנו שולחים לך ברכת הצלחה בדרך הארוכה ולידה קלה.

שאלות נפוצות על ברכות לדרך חדשה

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון ברכות לדרך חדשה לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בברכות לדרך חדשה שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם ברכות לדרך חדשה שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

ברכה לגיל 19

ברכה לגיל 19

ברכות ליציאה לפנסיה

ברכה לפנסיה

ברכות לסוכות

ברכה לסוכות

ברכות להחלמה מהירה

ברכה להחלמה מהירה

ברכות למסיבת רווקות

ברכה למסיבת רווקות

ברכות לשנה החדשה

ברכה לראש השנה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן נדב :)
מחפש כתיבת ברכה בתשלום?
אני זמין לעזור לך בתשלום שלח לי הודעה ונדבר :)