ברכות ליציאה לפנסיה

ברכות ליציאה לפנסיה - ברכה לפרישה לגמלאות

דף הבית » לכבוד מה הברכה? » ברכות ליציאה לפנסיה

תקופה רגועה ונינוחה

תקופת הפנסיה היא תקופה נעימה במיוחד. סוף סוף יש זמן לנוח, להתעסק בתחביבים, לבלות עם הנכדים ולקרוא כמה שיותר. מדובר בתקופה נינוחה וכיפית שמאפשרת לנו לנצל את המעמד המיוחד אליו הגענו עם הזמן. 

 

עם זאת, כניסה לפנסיה היא לא תמיד קלה ומלווה ברגשות מעורבים – אחרי יותר מארבעים שנים של עבודה, קשה פשוט יום אחד לעצור. חשוב לכתוב לסבים והסבתות שלנו או להורים ברכה מיוחדת לכבוד הכניסה שלהם לפנסיה ולהזכיר להם שאנחנו תמיד פה בשבילם. בשביל לעזור לכם למצוא את המילים הנכונות לברכה המורכבת הזאת, כתבנו ברכות יפות מהן תוכלו לקבל כמה רעיונות. תהנו!

ברכה לפנסיה

ברכה לפרישה לפנסיה נשים

הגיע הזמן לתת לך לנוח אחרי שנים של עבודה ללא מנוח אנו נפרדים ממך לשלום בהערכה ואהבה נזכור איך איתנו הגשמת חלום ונתת את כולך למען החברה ברכה והצלחה לך נאחל שאת הזמן הפנוי תדעי לטובה לנצל ומקווים תזכרי אותנו לא שוכחים.

ברכה לפרישה מהעבודה

האיש של אנשים, האיש עם הערכים הכי טובים, האיש בעל הלב הטוב והאכפתי, האיש הכי כריזמטי, אנחנו לא מאמינים שהגיע רגע הפרישה ושלא נראה אותך כל בוקר בעבודה, נתגעגע אליך רבות אך נאחל לך שפע של איחולים וברכות. תודה על תקופה יפה והרבה בהצלחה.

ברכה ליציאה לפנסיה

לרגל סיום שנות העבודה אאחל לך שתמצא תמיד תעסוקה טובה כזאת שתביא לחייך סיפוק ושמחה משמעות והרבה הרבה ריגוש ואהבה שתזכה לפתח גם תחביבים יפים וליהנות בשלוה מכל המשפחה והנכדים.

ברכה למנהלת שפורשת

ל____ המנהלת היקרה! מוכשרת, חכמה, אנושית – כל התכונות החשובות שמנהלת מובילה צריכה. את חותמך הטבעת בכל אחד מאיתנו. ולנו נשאר להודות לך על תקופה חשובה ומלמדת. אין ספק שאת מה שלימדת אותנו, ניקח קדימה ונשתמש בעוצמה. תודה שידעת להוביל, בנחישות וברגישות, תודה על פועלך ועל תרומתך, ובהצלחה בדרכך החדשה.

ברכה למנהל שפורש

למנהל היקר! הנה, אתה עוזב וממשיך אל חייך לנו רק נותר לאחל שתצליח במה שתעשה בחוץ שתרגיש, כמו כאן, שאתה אדם נחוץ שאי אפשר בלעדיך ושלא יעזור אף תירוץ – צריכים דווקא אותך, איש האשכולות הוותיק עם חכמת החיים והחיוך הנעים אוהבים אותך, הצוות.

ברכה ליוצא לגמלאות

לרגל היציאה לגמלאות, אאחל לך שתמיד תרגיש צעיר שתמצא גם מה לעשות בבית, מעבר לסיבובים בעיר. מי יתן ותפתח גם עיסוקים מרתקים חדשים ותחביבים עבדת קשה וזה הזמן לנוח קח את הזמן והלוואי ותמיד תרגיש בריא ובטוח.

ברכה לפרידה מחבר לעבודה

בסופה של תקופה ופרידה עצובה אין לנו ברירה אלא להגיד תודה על שנים של עבודה משותפת ונפלאה על עשייה יחד, חתירה לעבר המטרה בטוחים שתעשה חיל ותצליח כאילו בדרך אגב רק מבקשים שתשמור גם לנו פינה בלב בכל מצב.

ברכה לפרישה לגמלאות

עשרות שנים של עבודה נגמרו והמבט מלא בסיפוק אין ספק, החיים שלך הם חתיכת שיחוק הלוואי ותגשים גם בפנסיה את כל כוחות נפשך. שכל בקר תקום עם חיוך על פניך ותזמן את הברכה. והבריאות – שרק תמשיך לעמוד על מקומה -בשלימות.

ברכה לפורש לגמלאות

ל____ היקר שלנו מזל טוב על פרישתך לגמלאות. אם נאמר את האמת, וכמו שאנחנו מכירים אותך, אתה כבר ודאי חושב על הצעד הבא בקריירה, ולשבת בבית בחוסר מעש – ממש אין לך כוונה. תודה שאתה מראה לנו פעם אחר פעם, כמה גיל זה מספר על הנייר – אתה מקור להשראה! מאחלים לך פרישה נעימה, שתצליח קצת לנוח וליהנות בחיק משפחתך. שיהיה בהצלחה!

ברכה לגיל הפרישה

עובד יקר, עבדת במסירות ומילאת כל משימה על הצד הטוב ביותר, תפקדת כעובד יעיל, אחראי, ועל כל קושי בנחישות מתגבר. והנה הגעת לגיל הפרישה, השנים חלפו מהר… נאחל לך שתיפתח בפניך דרך חדשה, שתגשים חלומות ששאפת להגשים, שתמצה את יכולותיך בבריאות, ובנחת עם אתגרים חדשים.

ברכה לפרישה של חברה מהעבודה

שותפתי היקרה, כל יום אתך היה מעורר השראה, להגיע כל בוקר ולראות את חיוך מילא אותי שמחה. את פורשת עכשיו וזה לא פשוט כלל, אך שתדעי את כולנו הותרת עם שלל. השארת חותמת בדרכך הנפלאה, כל שנותר הוא לאחל לך הצלחה.

ברכה לרגל פרישה מהעבודה

את עוזבת אותנו כעת וזה את הלב צובט. גיל פרישה זהו זמן לנפישה, צאי אל הדרך בלי חששות, גלי שמצפות לך אין סוף הפתעות. הטבעת חותמך בדרכך המיוחדת ובמחשבתך המחודדת, את בליבנו לעולמים, מכל ליבנו ברכות ואיחולים.

שאלות נפוצות על ברכות ליציאה לפנסיה

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון ברכות ליציאה לפנסיה לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בברכות ליציאה לפנסיה שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם ברכות ליציאה לפנסיה שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

ברכות ליום חמישי

ברכה ליום חמישי

ברכה לגיל 80 – 89

ברכה לגיל 80 עד 89

ברכות ליום שלישי

ברכה ליום שלישי

ברכות לדרך חדשה

ברכה לדרך חדשה

ברכות לסיום בעבודה

ברכה לסיום עבודה

ברכות למסיבת רווקות

ברכה למסיבת רווקות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן נדב :)
מחפש כתיבת ברכה בתשלום?
אני זמין לעזור לך בתשלום שלח לי הודעה ונדבר :)