ברכות למנהל | ברכות למנהלת

ברכות למנהל ולמנהלת נערצים שעוזבים וליום הולדת

דף הבית » לכבוד מי הברכה? » ברכות למנהל | ברכות למנהלת

הגונה ומיוחדת

המנהלים שלכם תמיד היו אנשים לעניין. מטפלים בכל בעיה שצצה, עוזרים לתלמידים או עובדים בעייתיים ותמיד מחפשים פתרון לכל בעיה. הם אולי לא הכירה כל אחד מכם מקרוב אבל הם תמיד היו אדיבים ומתחשבים והנוכחות הנעימה שלהם השפיעה מאוד על האווירה בבית הספר / בעבודה.

 עכשיו כשנגמרה השנה ואתם יוצאים לחופשת הקיץ, החלטתם לכתוב ברכה למנהל המיוחד שלכם אבל אתם לא יודעים איך להתחיל. בברכה חשוב שתתייחסו להגינות שלהם, לאופי הנעים שלהם ולמקרים בהם היו שם בשבילכם. בשביל לעזור לכם בתהליך הכתיבה ריכזנו עבורכם ברכות למנהל ולמנהלת. שיהיה לכם המון בהצלחה!

ברכה למנהל

ברכה אישית למנהלת

למנהלת האהובה שלי! אני מאחלת לך שתמשיכי לקצור הצלחות ותצעידי את חייך וחיי הצוות על מי מנוחות אני אוהבת את הדרך שבה שאת עושה דברים את מעוררת בי השראה והבנה לגבי ענייני החיים תודה על הזכות ללמוד ממך כל כך הרבה!

ברכה למנהלת ליום הולדת

למנהלת המוכשרת שלי! יום הולדת זה רגע שבו אפשר להוריד לרגע את הכובע = להודות שאין אחת כמוך בניהול מתוך חכמה ורוגע תודה לך על ניהול מסור והרבה הבנה שתמשיכי לצמוח ולהצמיח את הסביבה ושיהיו לך הכוחות להיות תמיד הכי טובה.

ברכה למנהלת חדשה

ברוכה הבאה לתפקיד החדש הצוות כאן ממש נרגש מקווה להכיר אותך בקרוב ממש באהבה אותך נקבל ומה לך נשאר לאחל קבלי את איחולנו הכנים לבריאות ושלווה במשך שנים ואם נוכל לומר לך רק מילת אחת פשוטה אך היא כה חשובה שיהיה בהצלחה.

ברכה למנהל ליום הולדת

למנהל המוכשר! שפע ברכות ליום ההולדת החדש. אאחל לך שתמיד תצליח לנהל את כל המשימות העומדות בפתח – ביד רמה. שכישוריך יתחדדו עוד יותר ותצעיד את כל המקום קדימה, כמו שרק אתה יודע. ושכל התוכניות שאתה מתכנן – יבואו לידי ביצוע.

ברכה למנהלת בית ספר שעוזבת

על ניהול מסור ועבודה טובה אנו רוצות להודות לך באהבה על מסירות ודאגה גדולה לכל תלמידה ותלמידה על טיולים שנתיים מאורגנים בקפידה ועל ימי עיון ומרצים מלאי דברי חכמה אנו בוודאי בבית הספר נרגיש את חסרונך ומאחלים לך בהצלחה בדרכך.

ברכה לפרישה למנהלת

למנהלת היקרה! את פורשת ואנחנו מזילים דמעה קטנה כי בכל זאת, לא בכל יום עוזבת אותנו אשה נפלאה נאחל לך שבכל אשר תפני בחיים החדשים – תקצרי הצלחה שכל מה שתעשי – יסב לך הנאה ואל תשכחי לקפוץ לבקר, לעורר בנו השראה.

ברכה ותודה למנהל שעוזב

מנהל כזה לא פוגשים כל יום, אפשר לומר שבזכותך הגענו עד הלום. עזיבתך בליבנו צורמת, על שתתחרט ותישאר כל המחלקה חולמת. ובכל זאת רצינו לומר תודה ולאחל לך דרך חדשה ומהנה. שיהיה הרבה בהצלחה, תישאר המנהל המיוחד שאתה.

ברכה למנהל שפורש

למנהל היקר! הנה, אתה עוזב וממשיך אל חייך לנו רק נותר לאחל שתצליח במה שתעשה בחוץ שתרגיש, כמו כאן, שאתה אדם נחוץ שאי אפשר בלעדיך ושלא יעזור אף תירוץ – צריכים דווקא אותך, איש האשכולות הוותיק עם חכמת החיים והחיוך הנעים אוהבים אותך, הצוות.

ברכה למנהלת שפורשת

ל____ המנהלת היקרה! מוכשרת, חכמה, אנושית – כל התכונות החשובות שמנהלת מובילה צריכה. את חותמך הטבעת בכל אחד מאיתנו. ולנו נשאר להודות לך על תקופה חשובה ומלמדת. אין ספק שאת מה שלימדת אותנו, ניקח קדימה ונשתמש בעוצמה. תודה שידעת להוביל, בנחישות וברגישות, תודה על פועלך ועל תרומתך, ובהצלחה בדרכך החדשה.

ברכה למנהלת בית ספר לסוף שנה

בסיומה של שנה רצינו להודות לך על שנה נפלאה כל בוקר הגעת עם חיוך על הפנים תמיד השתדלת להכיר את ההורים הכרת כל תלמיד ותלמידה נתת לכל אחד את יחס האישי באהבה שולחים לך ים של הערכה תודה רבה על כל ההשקעה.

ברכה למנהל בית ספר

תודה לך על כל ההשקעה על חינוך של כל תלמידה על כעידוד של הצוות לעשייה על הלווי של כולם בדרך הבטוחה אתה כמו מדריך טיולים מסביר על פרחים מוגנים ומעלה על הר נישא אל המטרה תלמידים ומורים בטוחים ומעריכים.

ברכה למנהל שעוזב

למנהל ה'דה בסט' שעוזב אותנו לאנחות לא נורא, אל דאגה, יבוא עליך שנים טובות 🙂 אנחנו נתגעגע, אבל אתה בטוח תצליח להגשים חלומות… נברך אותך – שתמשיך לפרוח ולהפריח את הסביבה לדעת לנהל זו לא משימה פשוטה ועשית את זה פה כמו ענק סומכים עליך, שתמשיך לדעת בכל מצב – כיצד לנצח את המשחק.

שאלות נפוצות על ברכות למנהל | ברכות למנהלת

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון ברכות למנהל | ברכות למנהלת לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בברכות למנהל | ברכות למנהלת שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם ברכות למנהל | ברכות למנהלת שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

ברכות לבוס | ברכות לבוסית

ברכה לבוס

ברכות למרצה

ברכה למרצה

ברכות לסטודנט | ברכות לסטודנטית

ברכה לסיום תואר

ברכות למפקד | ברכות למפקדת

ברכה לסמל

ברכות לצוות הגן

ברכה לצוות הגן

ברכות לאחיין | ברכות לאחיינית

ברכה לאחיין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן נדב :)
מחפש כתיבת ברכה בתשלום?
אני זמין לעזור לך בתשלום שלח לי הודעה ונדבר :)