ברכות למנהל | ברכות למנהלת

ברכות למנהל ולמנהלת נערצים שעוזבים וליום הולדת

דף הבית » לכבוד מי הברכה? » ברכות למנהל | ברכות למנהלת

הגונה ומיוחדת

המנהלים שלכם תמיד היו אנשים לעניין. מטפלים בכל בעיה שצצה, עוזרים לתלמידים או עובדים בעייתיים ותמיד מחפשים פתרון לכל בעיה. הם אולי לא הכירה כל אחד מכם מקרוב אבל הם תמיד היו אדיבים ומתחשבים והנוכחות הנעימה שלהם השפיעה מאוד על האווירה בבית הספר / בעבודה.

 עכשיו כשנגמרה השנה ואתם יוצאים לחופשת הקיץ, החלטתם לכתוב ברכה למנהל המיוחד שלכם אבל אתם לא יודעים איך להתחיל. בברכה חשוב שתתייחסו להגינות שלהם, לאופי הנעים שלהם ולמקרים בהם היו שם בשבילכם. בשביל לעזור לכם בתהליך הכתיבה ריכזנו עבורכם ברכות למנהל ולמנהלת. שיהיה לכם המון בהצלחה!

ברכה למנהל

ברכה למנהלת בית ספר לסוף שנה

בסיומה של שנה רצינו להודות לך על שנה נפלאה כל בוקר הגעת עם חיוך על הפנים תמיד השתדלת להכיר את ההורים הכרת כל תלמיד ותלמידה נתת לכל אחד את יחס האישי באהבה שולחים לך ים של הערכה תודה רבה על כל ההשקעה.

ברכה ליום הולדת למנהלת בעבודה

יום הולדת ואת כל כך נרגשת אני מודה לך באהבה על חיוך ומילה טובה על כך שאת תמיד איתי בעת צרה שם בשבילי אאחל לך שתמיד תצלחי בכל מעשיך שתמיד תהיי מוקפת בכל חברייך שתמשיכי לתת לנו את כולך אנחנו ניתן את הכל בשבילך.

ברכה למנהלת ליום הולדת

למנהלת המוכשרת שלי! יום הולדת זה רגע שבו אפשר להוריד לרגע את הכובע = להודות שאין אחת כמוך בניהול מתוך חכמה ורוגע תודה לך על ניהול מסור והרבה הבנה שתמשיכי לצמוח ולהצמיח את הסביבה ושיהיו לך הכוחות להיות תמיד הכי טובה.

ברכה ותודה למנהל שעוזב

היום אנחנו נפרדים בצער ממך אז זאת הזדמנות מצוינת להודות לך היית לנו סמכות אבל גם ידיד ידענו שאת טובתנו תראה תמיד אנחנו בטוחים שבהמשך אתה תמשיך להפתיע ויהיו עוד אנשים כמונו שעליהם אתה כל כך תשפיע מעריכים ומאחלים לך המון בהצלחה דרך צליחה, אוהבים אותך.

ברכה למנהל שפורש

למנהל היקר! הנה, אתה עוזב וממשיך אל חייך לנו רק נותר לאחל שתצליח במה שתעשה בחוץ שתרגיש, כמו כאן, שאתה אדם נחוץ שאי אפשר בלעדיך ושלא יעזור אף תירוץ – צריכים דווקא אותך, איש האשכולות הוותיק עם חכמת החיים והחיוך הנעים אוהבים אותך, הצוות.

ברכה למנהלת בעבודה

למנהלת היקרה! רציתי לברך אותך היום שתמשיכי להצליח בניהול בגאון שתקחי את כולנו קדימה להישגים יפים ותצליחי לגרום לכל עובדת ועובד להיות מאושרים שכל יום בליבך תפרח התחדשות מלבבת מלאה בכישרון, מקוריות וחריצות מהפנטת.

ברכה למנהל שפורש לגמלאות

הגיע היום בו אתה פורש לגמלאות עשית כאן מעל ומעבר ואתה יכול רק להתגאות זכינו ללמוד מהטוב ביותר והיינו לנו לא רק מנהל, אלא גם חבר עכשיו אתה הולך להוריד הילוך וליהנות מהחיים כמו שמגיע לך אחרי כל כך הרבה שנים מאחלים לך בהצלחה ואומרים לך תודה נשיקות, החברים מהעבודה.

ברכה למנהל שעוזב

למנהל ה'דה בסט' שעוזב אותנו לאנחות לא נורא, אל דאגה, יבוא עליך שנים טובות 🙂 אנחנו נתגעגע, אבל אתה בטוח תצליח להגשים חלומות… נברך אותך – שתמשיך לפרוח ולהפריח את הסביבה לדעת לנהל זו לא משימה פשוטה ועשית את זה פה כמו ענק סומכים עליך, שתמשיך לדעת בכל מצב – כיצד לנצח את המשחק.

ברכה למנהל שפורש לגמלאות

מנהל כמוך לא פגשתי, מנהל כמוך לא הכרתי, כבר שנים אנו עובדים יחד, יצרנו צוות מאוגד ומאוחד ועכשיו הפרידה ממך מרגישה כה קשה אך אני יודעת שלפניך דרך חדשה וטובה. אתה יוצא לגמלאות ולפניך ים של הפתעות, שתגשים את כל החלומות ותנצל את הזמן לטיולים ולחופשות.

ברכה ליום הולדת למנהל עבודה

לאיש שמנהל את כל העניינים, יש יום הולדת, אנחנו בעננים. מנהל העבודה הכי חבר, זה שאת כולנו מסדר. שתזכה לשנים שמחות ומאושרות ותגשים בחייך את כל המשאלות. שתצליח בעבודה, תתקדם ותצמח ותשיג כל מטרה. מזל טוב, בריאות, נחישות והתמדה, מאתנו, כל המחלקה.

ברכה למנהלת שפורשת

ל____ המנהלת היקרה! מוכשרת, חכמה, אנושית – כל התכונות החשובות שמנהלת מובילה צריכה. את חותמך הטבעת בכל אחד מאיתנו. ולנו נשאר להודות לך על תקופה חשובה ומלמדת. אין ספק שאת מה שלימדת אותנו, ניקח קדימה ונשתמש בעוצמה. תודה שידעת להוביל, בנחישות וברגישות, תודה על פועלך ועל תרומתך, ובהצלחה בדרכך החדשה.

ברכה למנהלת בית ספר שעוזבת

על ניהול מסור ועבודה טובה אנו רוצות להודות לך באהבה על מסירות ודאגה גדולה לכל תלמידה ותלמידה על טיולים שנתיים מאורגנים בקפידה ועל ימי עיון ומרצים מלאי דברי חכמה אנו בוודאי בבית הספר נרגיש את חסרונך ומאחלים לך בהצלחה בדרכך.

שאלות נפוצות על ברכות למנהל | ברכות למנהלת

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון ברכות למנהל | ברכות למנהלת לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בברכות למנהל | ברכות למנהלת שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם ברכות למנהל | ברכות למנהלת שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

ברכות לבן דוד | ברכות לבת דודה

ברכה לבן דוד

ברכות לאישה

ברכה לאישה

ברכות לפנסיונר | ברכות לפנסיונרית

ברכה לאיש זקן

ברכות לגבר

ברכה לגברים

ברכות לאח

ברכה לאח

ברכות לחמותי | ברכות לחמי

ברכה לחמותי ברכה לחמי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן נדב :)
מחפש כתיבת ברכה בתשלום?
אני זמין לעזור לך בתשלום שלח לי הודעה ונדבר :)