ברכות למנהל | ברכות למנהלת

ברכות למנהל ולמנהלת נערצים שעוזבים וליום הולדת

דף הבית » לכבוד מי הברכה? » ברכות למנהל | ברכות למנהלת

הגונה ומיוחדת

המנהלים שלכם תמיד היו אנשים לעניין. מטפלים בכל בעיה שצצה, עוזרים לתלמידים או עובדים בעייתיים ותמיד מחפשים פתרון לכל בעיה. הם אולי לא הכירה כל אחד מכם מקרוב אבל הם תמיד היו אדיבים ומתחשבים והנוכחות הנעימה שלהם השפיעה מאוד על האווירה בבית הספר / בעבודה.

 עכשיו כשנגמרה השנה ואתם יוצאים לחופשת הקיץ, החלטתם לכתוב ברכה למנהל המיוחד שלכם אבל אתם לא יודעים איך להתחיל. בברכה חשוב שתתייחסו להגינות שלהם, לאופי הנעים שלהם ולמקרים בהם היו שם בשבילכם. בשביל לעזור לכם בתהליך הכתיבה ריכזנו עבורכם ברכות למנהל ולמנהלת. שיהיה לכם המון בהצלחה!

ברכה למנהל

ברכה למנהל שעובר תפקיד

למנהל היקר שלנו! סימנת 'וי' יפה על תפקיד חשוב ומשמעותי אתה עוזב, אך לא נשכח אותך בלב, כי אדם כמוך – זוכרים יהי רצון שבתפקיד הבא – תזכה להגשים את עצמך להביא את כל כולך ולתרום את תרומתך לחברה סומכים עליך ובוטחים בך שתקצור את ההצלחה חבריך לעבודה.

ברכה למנהלת לסוף שנה

למנהלת הנהדרת! לקראת סוף השנה, נאחל לך שגם בשנה הבאה תחנכי את תלמידיך מתוך הנאה שתמשיכי להוביל את הצוות המסור קדימה למען הדור הבא שכבר שועט לטרוף את העולם תודה רבה לך על כל המסירות וההבנה מוקירים ומעריכים אותך מאוד, ההורים.

ברכה למנהלת בית ספר

למנהלת בית הספר היקרה לנו מאוד! תודה גדולה על מה שאת עושה למען התלמידים והתלמידות את ממלאת את חיינו בהשראה חינוכית כיצד לנהוג ולהיות סמכות הורית שתזכי להמשיך ולהצליח ולא תדעי לעולם כישלונות אוהבים אותך, הורי התלמידים והתלמידות.

ברכה למנהלת בית ספר לסוף שנה

בסיומה של שנה רצינו להודות לך על שנה נפלאה כל בוקר הגעת עם חיוך על הפנים תמיד השתדלת להכיר את ההורים הכרת כל תלמיד ותלמידה נתת לכל אחד את יחס האישי באהבה שולחים לך ים של הערכה תודה רבה על כל ההשקעה.

ברכה למנהל שפורש

למנהל היקר! הנה, אתה עוזב וממשיך אל חייך לנו רק נותר לאחל שתצליח במה שתעשה בחוץ שתרגיש, כמו כאן, שאתה אדם נחוץ שאי אפשר בלעדיך ושלא יעזור אף תירוץ – צריכים דווקא אותך, איש האשכולות הוותיק עם חכמת החיים והחיוך הנעים אוהבים אותך, הצוות.

ברכה למנהלת בעבודה

למנהלת היקרה! רציתי לברך אותך היום שתמשיכי להצליח בניהול בגאון שתקחי את כולנו קדימה להישגים יפים ותצליחי לגרום לכל עובדת ועובד להיות מאושרים שכל יום בליבך תפרח התחדשות מלבבת מלאה בכישרון, מקוריות וחריצות מהפנטת.

ברכה ותודה למנהל שעוזב

היום אנחנו נפרדים בצער ממך אז זאת הזדמנות מצוינת להודות לך היית לנו סמכות אבל גם ידיד ידענו שאת טובתנו תראה תמיד אנחנו בטוחים שבהמשך אתה תמשיך להפתיע ויהיו עוד אנשים כמונו שעליהם אתה כל כך תשפיע מעריכים ומאחלים לך המון בהצלחה דרך צליחה, אוהבים אותך.

ברכה למנהלת שעוזבת

למנהלת היקרה שפורשת נאחל שתצליחי גם בהמשך בכל מה שתעשי ותפעלי בעולם שהסיפוק ילווה כל יום ויום מחייך ומה שתעשי יסב לך אושר כפליים אוהבים וזוכרים, הצוות שאותך מוקירים.

ברכה למנהלת בית ספר שעוזבת

על ניהול מסור ועבודה טובה אנו רוצות להודות לך באהבה על מסירות ודאגה גדולה לכל תלמידה ותלמידה על טיולים שנתיים מאורגנים בקפידה ועל ימי עיון ומרצים מלאי דברי חכמה אנו בוודאי בבית הספר נרגיש את חסרונך ומאחלים לך בהצלחה בדרכך.

ברכה מיוחדת למנהלת ליום הולדת

מנהלת יקרה חשבנו רבות על איחולים מתאימים נוספה לך עוד שנה אנו אותך מוקירים באהבה רבה ובלבנו אנו נרגשים מאחלים שתמיד תדעי לחזק חולשות לדעת למצוא יתרונות מול חסרונות להקשיב לשכל וגם ללב לפעמים את עלולה להתבלבל ונסיים בברכה קטנה שתחיי עד מאה ועשרים שנה.

ברכה למנהל שפורש לגמלאות

מנהל כמוך לא פגשתי, מנהל כמוך לא הכרתי, כבר שנים אנו עובדים יחד, יצרנו צוות מאוגד ומאוחד ועכשיו הפרידה ממך מרגישה כה קשה אך אני יודעת שלפניך דרך חדשה וטובה. אתה יוצא לגמלאות ולפניך ים של הפתעות, שתגשים את כל החלומות ותנצל את הזמן לטיולים ולחופשות.

ברכה ליום הולדת למנהלת

למנהלת המובחרת שלנו! יום הולדת שמח – שישפיע על שפע הפרוייקטים שלך הצלחה. נאחל לך שתמיד תרשמי הישגים בכל יום ובכל סוף שנה. שתצליחי לנהל את הצוות ביד רמה, כמו שאתה תמיד עושה. אנחנו מאמינים בך כי את אשה מופלאה וזאת הזדמנות גם לומר לך על הכל: תודה רבה!

שאלות נפוצות על ברכות למנהל | ברכות למנהלת

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון ברכות למנהל | ברכות למנהלת לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בברכות למנהל | ברכות למנהלת שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם ברכות למנהל | ברכות למנהלת שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

ברכות למפקד | ברכות למפקדת

ברכה לסמל

ברכות למורה

ברכה למורה

ברכות לרב | ברכות לרבנית

ברכה לרב

ברכות לגננת

ברכה לגננת

ברכות לבת זוג

ברכה לבת זוג

ברכות לאהוב | ברכות לאהובה

ברכה לאהוב ברכה לאהובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן נדב :)
מחפש כתיבת ברכה בתשלום?
אני זמין לעזור לך בתשלום שלח לי הודעה ונדבר :)