ברכות למנהל | ברכות למנהלת

ברכות למנהל ולמנהלת נערצים שעוזבים וליום הולדת

דף הבית » לכבוד מי הברכה? » ברכות למנהל | ברכות למנהלת

הגונה ומיוחדת

המנהלים שלכם תמיד היו אנשים לעניין. מטפלים בכל בעיה שצצה, עוזרים לתלמידים או עובדים בעייתיים ותמיד מחפשים פתרון לכל בעיה. הם אולי לא הכירה כל אחד מכם מקרוב אבל הם תמיד היו אדיבים ומתחשבים והנוכחות הנעימה שלהם השפיעה מאוד על האווירה בבית הספר / בעבודה.

 עכשיו כשנגמרה השנה ואתם יוצאים לחופשת הקיץ, החלטתם לכתוב ברכה למנהל המיוחד שלכם אבל אתם לא יודעים איך להתחיל. בברכה חשוב שתתייחסו להגינות שלהם, לאופי הנעים שלהם ולמקרים בהם היו שם בשבילכם. בשביל לעזור לכם בתהליך הכתיבה ריכזנו עבורכם ברכות למנהל ולמנהלת. שיהיה לכם המון בהצלחה!

ברכה למנהל

ברכה למנהל בית ספר

תודה לך על כל ההשקעה על חינוך של כל תלמידה על כעידוד של הצוות לעשייה על הלווי של כולם בדרך הבטוחה אתה כמו מדריך טיולים מסביר על פרחים מוגנים ומעלה על הר נישא אל המטרה תלמידים ומורים בטוחים ומעריכים.

ברכה ותודה למנהל שעוזב

מנהל כזה לא פוגשים כל יום, אפשר לומר שבזכותך הגענו עד הלום. עזיבתך בליבנו צורמת, על שתתחרט ותישאר כל המחלקה חולמת. ובכל זאת רצינו לומר תודה ולאחל לך דרך חדשה ומהנה. שיהיה הרבה בהצלחה, תישאר המנהל המיוחד שאתה.

ברכה ותודה למנהל שעוזב

היום אנחנו נפרדים בצער ממך אז זאת הזדמנות מצוינת להודות לך היית לנו סמכות אבל גם ידיד ידענו שאת טובתנו תראה תמיד אנחנו בטוחים שבהמשך אתה תמשיך להפתיע ויהיו עוד אנשים כמונו שעליהם אתה כל כך תשפיע מעריכים ומאחלים לך המון בהצלחה דרך צליחה, אוהבים אותך.

ברכה ליום הולדת למנהל עבודה

לאיש שמנהל את כל העניינים, יש יום הולדת, אנחנו בעננים. מנהל העבודה הכי חבר, זה שאת כולנו מסדר. שתזכה לשנים שמחות ומאושרות ותגשים בחייך את כל המשאלות. שתצליח בעבודה, תתקדם ותצמח ותשיג כל מטרה. מזל טוב, בריאות, נחישות והתמדה, מאתנו, כל המחלקה.

ברכה למנהל שפורש לגמלאות

מנהל כמוך לא פגשתי, מנהל כמוך לא הכרתי, כבר שנים אנו עובדים יחד, יצרנו צוות מאוגד ומאוחד ועכשיו הפרידה ממך מרגישה כה קשה אך אני יודעת שלפניך דרך חדשה וטובה. אתה יוצא לגמלאות ולפניך ים של הפתעות, שתגשים את כל החלומות ותנצל את הזמן לטיולים ולחופשות.

ברכה למנהלת לסוף שנה

למנהלת הנהדרת! לקראת סוף השנה, נאחל לך שגם בשנה הבאה תחנכי את תלמידיך מתוך הנאה שתמשיכי להוביל את הצוות המסור קדימה למען הדור הבא שכבר שועט לטרוף את העולם תודה רבה לך על כל המסירות וההבנה מוקירים ומעריכים אותך מאוד, ההורים.

ברכה ליום הולדת למנהלת

למנהלת המובחרת שלנו! יום הולדת שמח – שישפיע על שפע הפרוייקטים שלך הצלחה. נאחל לך שתמיד תרשמי הישגים בכל יום ובכל סוף שנה. שתצליחי לנהל את הצוות ביד רמה, כמו שאתה תמיד עושה. אנחנו מאמינים בך כי את אשה מופלאה וזאת הזדמנות גם לומר לך על הכל: תודה רבה!

ברכה למנהל שעוזב

למנהל ה'דה בסט' שעוזב אותנו לאנחות לא נורא, אל דאגה, יבוא עליך שנים טובות 🙂 אנחנו נתגעגע, אבל אתה בטוח תצליח להגשים חלומות… נברך אותך – שתמשיך לפרוח ולהפריח את הסביבה לדעת לנהל זו לא משימה פשוטה ועשית את זה פה כמו ענק סומכים עליך, שתמשיך לדעת בכל מצב – כיצד לנצח את המשחק.

ברכה למנהלת שעוזבת

למנהלת היקרה שפורשת נאחל שתצליחי גם בהמשך בכל מה שתעשי ותפעלי בעולם שהסיפוק ילווה כל יום ויום מחייך ומה שתעשי יסב לך אושר כפליים אוהבים וזוכרים, הצוות שאותך מוקירים.

ברכת יום הולדת למנהל

מנהלנו האהוב, היום יום הולדתך, זהו יום חשוב. נאחל לך הרבה הצלחה, בעבודה ובכל תחום שתבחר, שתהייה מסופק תמיד מהישגיך ותזכה לעובדים טובים מאחוריך. שתבלה מספיק זמן בחיק המשפחה ושבליבך תמיד תשרור השמחה. אוהבים ומודים על המנהל שאתה, מזל טוב מכל המחלקה.

ברכה למנהלת בית ספר שעוזבת

על ניהול מסור ועבודה טובה אנו רוצות להודות לך באהבה על מסירות ודאגה גדולה לכל תלמידה ותלמידה על טיולים שנתיים מאורגנים בקפידה ועל ימי עיון ומרצים מלאי דברי חכמה אנו בוודאי בבית הספר נרגיש את חסרונך ומאחלים לך בהצלחה בדרכך.

ברכה למנהלת בית ספר

למנהלת בית הספר היקרה לנו מאוד! תודה גדולה על מה שאת עושה למען התלמידים והתלמידות את ממלאת את חיינו בהשראה חינוכית כיצד לנהוג ולהיות סמכות הורית שתזכי להמשיך ולהצליח ולא תדעי לעולם כישלונות אוהבים אותך, הורי התלמידים והתלמידות.

שאלות נפוצות על ברכות למנהל | ברכות למנהלת

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון ברכות למנהל | ברכות למנהלת לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בברכות למנהל | ברכות למנהלת שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם ברכות למנהל | ברכות למנהלת שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

ברכות לילדים

ברכה לילדים

ברכות למפקד | ברכות למפקדת

ברכה לסמל

ברכות לאישה

ברכה לאישה

ברכות לבת זוג

ברכה לבת זוג

ברכות לחייל | ברכות לחיילת

ברכה למתגייס

ברכות לבת

ברכה לבת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן נדב :)
מחפש כתיבת ברכה בתשלום?
אני זמין לעזור לך בתשלום שלח לי הודעה ונדבר :)