ברכות לחתן | ברכות לכלה

ברכות לחתן - ברכות לכלה - ברכה לחתן וכלה

דף הבית » לכבוד מי הברכה? » ברכות לחתן | ברכות לכלה

מאורע מרגש

אף אחד לא חשב שהיא תתחתן כל כך מהר ואף אחד בוודאי לא חשב שהוא יתחתן כל כך מהר. הקשר שלהם מיוחד במינו ומלא בתשוקה, עוצמה וכנות. הם נראים מהצד מאושרים ואתם שמחים בשבילם ובטוחים שהם יזכו לעוד שנים ארוכות של אהבה.

 

 החלטת לכתוב ברכה יפה לחתן או לכלה לכבוד המאורע המיוחד הזה ואתה לא מוצא את המילים? במיוחד בשביל זה ריכזנו עבורך ברכות מיוחדות שיעזרו לך בתהליך הכתיבה ויאפשרו לך לכתוב את הברכה האישית, המשעשעת והכנה שחיפשת לתת. מאחלים לך בהצלחה בכתיבת הברכה והמון המון מזל טוב!

ברכה לחתן וכלה

ברכה לחתן

לחתן היקר! מזל טוב לרגל יום שבירת הכוס מאחלים שתבנה את ביתך מתוך אהבה שצבעים רכים ימלאו את ליבך ותדע מה לעשות גם בעת משבר וצרה שתצליח להתפרנס ברווח ובקלות ושבגוף תמיד תשרה הבריאות.

ברכה לחתן שלי

נכנסת לחיינו בקול ותרועה ועשית את ביתי לאישה שמחה. אני נהנית להכיר כל יום מחדש את האדם המיוחד שאתה, כולך לב שמלא בנתינה ואין שמחה ממני על היותך חלק מהמשפחה. שתזכה לאריכות חיים, להצלחה ובריאות ותגשים כל חלום בשיא המהירות.

ברכה לכלתי

לכלתי היקרה! כל אדם רוצה לראות את בנו מוצא אהבה ואני זכיתי להתפעם כל יום מחדש מהמזל שדפק בחלון בית משפחתי. כלה כמוך היא מתנה יפה למשפחה. את נוסכת בנו אהבה וברכה שתרגישי תמיד את השפע והשמחה.

ברכה לכלה מהחמות

לכלתי היקרה שלחתי חבילה עטופה בנייר מתנה בה עטפתי זרים של ברכות עם מספר צלילים ומנגינות אז מה נאחל לך כלה יקרה עושר ואושר וברכת הצלחה שבמעשה ידייך תשרה ברכה ומילדיך תזכי לנחת ואהבה אני שמחה ומאושרת ומודה על כך שאת חלק מהמשפחה.

ברכה לחתן ליום הולדת

חתני היקר, אתה חוגג יום הולדת היום ובשבילי כעת זה העיקר. נחגוג לך בשמחה גדולה, שתזכה בחייך לשפע ברכה, שתצליח בכל ותזכור כי אין דבר שאתה לא יכול. אתה אדם מקסים, חביב, נדיב ומרשים, תמשיך בדרכך. תמיד לצידך – חמותך.

ברכה לכלה במסיבת רווקות

לכלה המהממת שהיום חוגגת את סוף ימי הרווקות אינשאללה שלא תצטרכי אף פעם לטוב לחכות. שיגיעו אליך ברכות בצרורות כמו עוזי שיורה בלי הפוגות. שתחיי עם החתן החדש לאורך ימים ושנים וגם אם יהיו מידי פעם מריבות, תרגשו בגדול, זוג מאושרים.

ברכה לחתן וכלה חרדים

מיים רבים לא יוכלו לכבות את האהבה אמר שלמה המלך בשיר השירים לרגל בניית הבית החדש בישראל נברך אתכם שתזכו לשפע שלום ואחווה, בריאות וקדושה מתוך עבודת ה' אמיתית וכוונה טהורה.

ברכה לחתן וכלה דתיים

לזוג המדהים שהתחתן היום זה בטח מוזר לכם להיות פתאום בשניים אתם בקושי מכירים, אבל מישהו החליט למעלה בשמיים אתם הולכים לצאת להרפתקה גדולה לקיים את מצוות פרו ורבו ולהגדיל את המשפחה מאחלים לכם שתכירו אחד את השניה על הצד הטוב ביותר שתלמדו אחד לשני לוותר ושתאהבו בגדול! המון מזל טוב!

ברכה לכלה מהתורה

אתם נישאים אאחל לכם רוב ברכות שתהיו תמיד מאושרים שתזכו לבית על אדני התורה לבנות אלוקי שמור על הזוג היקר שאף פעם לא יישארו לבד שידעו לעזור ולהיעזר להקשיב ולא רק לדבר שהבית הזה יהיה מלא אהבה שיגדלו ילדים בדרך ישראל סבא.

ברכה יפה לחתונה

אהבה היא התבלין הכי חשוב בחיים ופתאום כשמוצאים את האדם המתאים הכל משתנה, ויש לו טעם אחר ההבנה שיש לך בחיים את מה שהיה חסר מזל טוב לכם זוג יקר ואהוב שתמשיכו לטבל זה את החיים של זו בכל מה שחשוב.

ברכה לכלה לעתיד

כלה יקרה אנחנו כל כך מתרגשים לשאת ברכה לקראת כניסתך לביתנו הנעים את כבר חלק מהמשפחה תדעי להיות ביחד זה לא להיות לבד שהחיים בשניים הם שונים ומעניינים את כבר לא מרכז העניינים שתדעי לדעת לוותר כשצריך ולפעמים על עלבון להבליג מאחלים לך רוב הצלחה בדרך החדשה.

ברכה ליום הולדת לחתן שלי

חתן יקר אני שמח שמחה גדולה חתן היום אני מאושר ביום החשוב מאחל לך רב ברכה שתמיד תצעד בדרך הנכונה בין כל השבילים תדע להכיר אנשים טובים שתלמד להגשים חלומות ואיך להכיר לאנשים טובות שמח בשמחתך ומאושר בביתי ובאושרה מאושר שהצטרפת למשפחה.

שאלות נפוצות על ברכות לחתן | ברכות לכלה

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון ברכות לחתן | ברכות לכלה לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בברכות לחתן | ברכות לכלה שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם ברכות לחתן | ברכות לכלה שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

ברכות לאבא

ברכה לאבא

ברכות לידיד | ברכות לידידה

ברכה לידיד ברכה לידידה

ברכות לגיס | ברכות לגיסה

ברכה לגיס ברכה לגיסתי

ברכות לבן

ברכה לבן

ברכות לאחות

ברכה לאחות

ברכות לחייל | ברכות לחיילת

ברכה למתגייס

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן נדב :)
מחפש כתיבת ברכה בתשלום?
אני זמין לעזור לך בתשלום שלח לי הודעה ונדבר :)