ברכות לחתן | ברכות לכלה

ברכות לחתן - ברכות לכלה - ברכה לחתן וכלה

דף הבית » לכבוד מי הברכה? » ברכות לחתן | ברכות לכלה

מאורע מרגש

אף אחד לא חשב שהיא תתחתן כל כך מהר ואף אחד בוודאי לא חשב שהוא יתחתן כל כך מהר. הקשר שלהם מיוחד במינו ומלא בתשוקה, עוצמה וכנות. הם נראים מהצד מאושרים ואתם שמחים בשבילם ובטוחים שהם יזכו לעוד שנים ארוכות של אהבה.

 

 החלטת לכתוב ברכה יפה לחתן או לכלה לכבוד המאורע המיוחד הזה ואתה לא מוצא את המילים? במיוחד בשביל זה ריכזנו עבורך ברכות מיוחדות שיעזרו לך בתהליך הכתיבה ויאפשרו לך לכתוב את הברכה האישית, המשעשעת והכנה שחיפשת לתת. מאחלים לך בהצלחה בכתיבת הברכה והמון המון מזל טוב!

ברכה לחתן וכלה

ברכה לכלה מסיבת רווקות

עוד קצת ומגיע הרגע הגדול הרגע לו חיכית יותר מהכל האורחים, החופה, השמלה הלבנה בקיצור זה ברור – אוטוטו החתונה! אז באנו לכאן כל החברות כדי לחגוג לך בטירוף במסיבת רווקות מחכות לך עם המון כיף וגם קצת הפתעות יאללה התחלנו, אוהבות החברות.

ברכה לזוג צעיר

חברים יקרים שלי, החיים מתחילים ואתם שניכם יחד אל הפסגה צועדים, שתזכרו תמיד להיות קשובים, לשתף ולפרגן בלי מעצורים, תצברו חוויות ממלאות יחדיו שיהיה לכם עבר משמח להסתכל עליו. תעצימו ותצמחו לחוד וביחד ותאהבו בשלווה ובנחת ואל תשכחו סובלנות לפסגה לקחת.

ברכה לחתן וכלה חרדים

מיים רבים לא יוכלו לכבות את האהבה אמר שלמה המלך בשיר השירים לרגל בניית הבית החדש בישראל נברך אתכם שתזכו לשפע שלום ואחווה, בריאות וקדושה מתוך עבודת ה' אמיתית וכוונה טהורה.

ברכה לחתן מהכלה

אישי היקר, בעלי לעתיד, שותפי לדרך. הגיע הרגע, הרגע בו נכנס תחת חופה וקידושין. זהו רגע שחייבים לנצור, רגע שלא נשכח כל החיים. מחכה כבר בקוצר רוח להתחיל איתך את החיים המשותפים, לצעוד איתך יד ביד, להקים בית ומשפחה, ולהביא לעולם ילדים. אוהבת, אשתך.

ברכה קצרה לחתונה דתית

יומכם הגיע ותקשרו היום קשר בחופה וקידושין, זה היום שלכם – יום חתונתכם ונשמח כולנו בשמחתכם. תהיו ברוכים אתם ב7 ברכות ותזכו לחוד ויחד לכל המצוות. תהיי מקודשת את כדת משה וישראל, תהא אתה בעל לאישה לה אתה מייחל. שתהיו מאושרים ושיאיר דרככם האל.

ברכה לכלה מהתורה

אתם נישאים אאחל לכם רוב ברכות שתהיו תמיד מאושרים שתזכו לבית על אדני התורה לבנות אלוקי שמור על הזוג היקר שאף פעם לא יישארו לבד שידעו לעזור ולהיעזר להקשיב ולא רק לדבר שהבית הזה יהיה מלא אהבה שיגדלו ילדים בדרך ישראל סבא.

ברכה לחתן וכלה מהמקורות

"קול ששון וקול שמחה, קול חתן וקול כלה". זוג נפלא, יהי רצון שתזכו שביתכם החדש יתמלא בקולות צהלה ילדים רכים, שירי שבת ומנוחה ולא פחות חשוב: זוגיות ואהבה מזל טוב ענק אתם פשוט מדהימים ואתכם אנחנו כל כך אוהבים.

ברכת יום הולדת לכלתי

יום הולדת מרגש לכלה הכי טובה שיש, יותר ממך – לא יכולתי לבקש! שתזכי לבריאות, להצלחה ופריחה בזוגיות, לשפע פרנסה ופוריות. שתגשימי כל חלום ותאהבי את עצמך כל יום. קחי את הזמן לאט ותהי גאה על מי שאת. תמיד לצידך, חמותך.

ברכה קצרה לחתן וכלה

אתם חוגגים באהבה את הפיכתכם למשפחה רצינו לברך אתכם בכל המילים הטובות תשמרו חברים טובים לצידכם זו לא בושה לבקש עצות שתשרה בכם אהבה שלא תפסיקו לחיות בשלום ואהבה שתדעו לעזור ולהיעזר וגם לתת משלכם לאחר מזל טוב ליום הנישואים עד מאה ועשרים.

ברכה קצרה ויפה לחתונה

לזוג הכי מקסים בעיר מאחלים לכם אחד את השני להמשיך להכיר כי תמיד יש עוד הפתעות שלא גיליתם אחד על השניה ובתור אחד שמכיר את שניכם, הולכת להיות לכם הפתעה נעימה! שיהיה לכם ירח דבש מהסרטים מחכה בפעם הבאה שתטוסו לשמור לכם על הילדים!

ברכה לכלה למקווה

לכלה היקרה, רגע לפני הטבילה את נכנסת כעת בברית הנישואים יהיה רצון שתעמידי דור ישרים בנים מבורכים ובנות מדהימות שיעניקו ללבך נחת ורננות שהאהבה תשכון בביתך תמיד ושפע פרנסה יהיה חלק מובנה מהחיים.

ברכה לכלתי ליום הולדת

לכלתי היקרה! חלפה שנה נוספת שאת איתנו במשפחה זה הזמן להודות לך על מי שאת ולברך אותך בשפע הצלחה בחיים, בעבודה ובמשפחה. שתמיד תאהבי את מה שקורה לך ולא תשכחי לעולם שאנחנו אוהבים אותך, זה – בטח.

שאלות נפוצות על ברכות לחתן | ברכות לכלה

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון ברכות לחתן | ברכות לכלה לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בברכות לחתן | ברכות לכלה שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם ברכות לחתן | ברכות לכלה שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

ברכות לאחיין | ברכות לאחיינית

ברכה לאחיין

ברכות למאמן | ברכות למאמנת

ברכה למאמן

ברכות לאהוב | ברכות לאהובה

ברכה לאהוב ברכה לאהובה

ברכות לסטודנט | ברכות לסטודנטית

ברכה לסיום תואר

ברכות לתינוק | ברכות לתינוקת

ברכה לתינוק

ברכות לחייל | ברכות לחיילת

ברכה למתגייס

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן נדב :)
מחפש כתיבת ברכה בתשלום?
אני זמין לעזור לך בתשלום שלח לי הודעה ונדבר :)