ברכות למפקד | ברכות למפקדת

ברכות למפקד ולמפקדת שעוזבת, משתחררת ולהוקרת תודה

דף הבית » לכבוד מי הברכה? » ברכות למפקד | ברכות למפקדת

גורם משמעותי בחיים שלנו

המפקד שלנו ליווה אותנו בתקופת השירות הצבאי המתישה והמבלבלת והפך אותה לקצת יותר קלה. הוא הקשיב לנו ולקשיים שלנו, ניסה לעזור לנו בתקופות בעייתיות ותמך אותנו ברגעים לא קלים. המפקד שלנו האמין בפוטנציאל שלנו לאורך הדרך ועזר לנו להמשיך ולהתפתח.

 עכשיו כשהקשר לבסוף נגמר, כל מה שנשאר לנו זה להגיד לו תודה על שהיה שם בשבילנו בימים המורכבים האלה. בשביל לעזור לכם בכתיבת ברכה למפקד האישי שלכם, ריכזנו עבורכם ברכות יפות מהן תוכלו לקחת השראה. בתהליך הכתיבה תחשבו על רגעים מיוחדים שעברתם, סיטואציות מצחיקות שהיו לכם וימים לא קלים בהם היה שם לצידכם. בהצלחה!

ברכה לסמל

ברכה לסיום קורס מכים

חודשים ארוכים של ציפייה לשרוך המיוחל ולתפקיד הנחשק הגיעו לקיצם, אנחנו מקווים שאתה מרגיש מסופק. להיות מ״כ בצבא זה תפקיד מלא באחריות אבל אין לנו ספק שאתה תעשה את הכל על הצד הטוב ביותר, מבלי לשכוח את רוח השטות מאחלים לך הנאה מהעשייה ושירות משמעותי ומאתגר אוהבים ומצפים להמשך דרכך אחרי שתגזור את החוגר.

ברכה למפקדת לסיום קורס

למפקדת מספר אחת, כל רגע ביום הקשחת אך ערכים ודרך ארץ בליבנו הפרחת. היית לאורך כל הדרך קשוחה ומאתגרת, אך את אהבתך תמיד הרגשנו לתפארת. את טובה בתפקידך, את מוכשרת ויוצאת דופן ואנחנו מאחלים לך הצלחה בכל מישור ובכל אופן.

ברכה למפקד לשחרור

למפקד היקר שלנו, שעומד להשתחרר, הגיע הרגע הנכסף לו חיכית, לגזור את החוגר, להיפרד מהמדים, הדרגות, הנשק והפק"לים, רגע לפני האזרחות והחיים החדשים שמתחילים, רצינו לומר תודה על כך שהפכת אותנו לחיילים.

ברכה למפקד בצבא

למפקד הכי שפיץ בצבא! קבל ברכה זו, כתעודת הוקרה. הובלת אותנו בעוז ובעוצמה, וגם כשהיה קשה, תמיד ידעת לזרוק את המילה הנכונה. למרות שבאנו ממקומות שונים, הצלחת לאגד אותנו כמו משפחה – היה תענוג לשרת לצידך. אוהבים, מעריכים וכבר מתגעגעים – החיילים שלך.

ברכה למפקד ליום הולדת

למפקד שלי! יום הולדת מאושר שיהיה לך שתמשיך להצעיד אותנו קדימה שתצמח במעלות הדרגות ותעמיד חיילים טובים בכמויות שתקום כל בקר בריא, חזק ומלא בכושר לעשות את שליחותך הקדושה בכיף וביושר.

ברכה למפקד שעוזב

למפקד הנערץ שלי! לפני הכל אומר תודה על רגעים של תמיכה, שעות של חינוך והרבה אהבה. אתה עוזב והלב דואב ומבקש לייחל: שתצליח בכל אשר תפנה וכל סובביך יהנו ממי שאתה – אדם גדול וגיבור, בעל אומץ ויודע כל. לב רחב לך – והעולם מחכה לקבל חתיכה ממנו. אני כבר זכיתי. שוב תודה!

ברכה למפקד – לשחרור

היה טוב וטוב שהיה, והטוב הוא שהיית אתה, תודה לך מפקדי היקר על חוויות, סבלנות והתחשבות בעיקר. על שהכלת אותי בכל סיטואציה ועל כל הפינוקים והחופשות שנתת. מאחלת לך הצלחה בהמשך, שתראה תמיד אור ואף פעם לא חושך.

ברכה למפקד שעובר תפקיד

בסיומה של תקופה למדנו להכיר את העמל וההשקעה אתה כעת עובר תפקיד נאחל לך בהוקרה תודה על מה שהיית בשבילנו על כל מה שלימדת אותנו שולחים לך ברכה מכל הלב הנשמה מקווים שיהיה לך קל בדרך החדשה ובטוחים שבתפקיד תנחל הצלחה.

ברכה למפקדת שמשתחררת

יחד עברנו מספר שנים בחום ובקור אימים באוהל דק פרוץ לכל רוח תמיד ידעת איך לשמוח ועתה עם סיומה של תקופה אנו חשים כאב בלב נפרדים ממפקדת יקרה שבתפקידנו גרמה לנו להתאהב נצדיע לך בהצלחה בדרך החדשה ומקווים שתזכרי שאותנו לא שוכחים.

ברכה למפקדת לסיום קורס

היום סיימת את הקורס בהצלחה ומילאת את כולנו באושר וגאווה כל כך מוכשרת וחדורת מטרה שועטת קדימה ומהווה דוגמה בטוחים שתצליחי בדרך החדשה שלפנייך מצדיעים לך המפקדת, אנחנו מאחורייך!

ברכה למפקדת קורס

שאמרו לי שאצטרך לעבור את הקורס, הרגשתי בכל ליבי את הביאוס ואז הופעת את, השרת ביטחון ולקראתי באת. תודה על שהעברת את הזמן בנעימים, בלי צעקות ואיומים. אאחל לך שחייך יהיו שמחים, שתגיעי רחוק ותשמרי על ערכים. תודה לך המפקדת, שולחת חיבוקים.

ברכה למפקדת לסיום טירונות

הקשב המפקדת המהממת, הגעתי בשוק, קצת מבוהלת ואז ראיתי אותך לעברי מתקדמת, אמרת "שלום מחלקה, אני המפקדת", נרגעתי קלות הרגשתי משוחררת, רציתי לומר לך שמבלי שתדעי את מצב רוחי את מרוממת. סיימנו עכשיו וצריך להיפרד, זה בלב דיי כואב, רציתי שתדעי, מעריכה ואוהבת – מכל הלב ♥

שאלות נפוצות על ברכות למפקד | ברכות למפקדת

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון ברכות למפקד | ברכות למפקדת לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בברכות למפקד | ברכות למפקדת שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם ברכות למפקד | ברכות למפקדת שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

ברכות למאמן | ברכות למאמנת

ברכה למאמן

ברכות למתנדב | ברכות למתנדבת

ברכה למתנדב

ברכות לאחות

ברכה לאחות

ברכות לבוס | ברכות לבוסית

ברכה לבוס

ברכות לרב | ברכות לרבנית

ברכה לרב

ברכות לאח

ברכה לאח

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן נדב :)
מחפש כתיבת ברכה בתשלום?
אני זמין לעזור לך בתשלום שלח לי הודעה ונדבר :)