ברכות לרב | ברכות לרבנית

ברכות לרב ולרבנית - ברכות לרבנים לסוף שנה וליום הולדת

דף הבית » לכבוד מי הברכה? » ברכות לרב | ברכות לרבנית

חזק ומעורר השראה

הרב שלכם הוא אדם חכם במיוחד. הוא שומר על טוהר מידות, ענווה, טוב לב ואדיבות. הוא ליווה אתכם בתקופות קשות, נתן לכם עצות בנושאים מורכבים ותמיד שמר על ארשת פנים רגועה ונעימה. הרוגע והשמחה שלו מדבקים וזה ניכר, הוא ממלא את הסובבים אותו באושר, ואתכם – בתקווה.

לכבוד החג הקרב ובא, החלטתם לכתוב לרב האהוב עליכם ברכה מיוחדת מהלב שתיתן לו להרגיש את התחושות שמלוות אתכם ביומיום. בשביל לעזור לכם למצוא את המילים הנכונות ריכזנו עבורכם ברכות יפות שכתבנו. שיהיה לכם בהצלחה וחג שמח!

ברכה לרב

ברכה לספר תורה

הגעתם לרגע המאושר בחיים ספר תורה לבית הכנסת אתם מכניסים בשירה וריקודים ילדים קטנים אחוזים לפידים עם ישראל איתכם רוקדים מאחלים לכם שתדעו שזו הזכות ראויה לחשיבות שמחים אתכם על היכולת והאושר להכניס ספר תורה ברוב פאר מאחלים לכם רק עושר שתזכו להנות מפרי עמלכם ביושר.

ברכה דתית לגיל 70

מזל טוב ליום הולדתך! היום הנך בן 70 וזוהי תקופה בהחלט לא קצרה, את כל משעולי החיים עברת בגאון, והצטיידת באמונה עמוקה וגדולה. מאחלים לך בריאות, שמחה וקדושה, שהקב"ה יברך אותך ויגשים משאלתך.

ברכה להכנסת ספר תורה

אתם בוודאי נרגשים מצווה אתם מקיימים ספר תורה לבית הכנסת מכניסים בידי ילדים קטנים לפידים בוערים וכל עם ישראל אתכם ששים ורוקדים שזה הספר יהיה לתפארה שיזכו לקרוא בו בתורה שכמו שנכנס בהוד ובהדר זכרו יישאר לעד ברכה והצלחה בקדושה ובטהרה.

ברכה תודה לבורא עולם

בורא עולם היקר ביותר שקיים! לא שצריך אתה את תודתי, הלא מי אני מולך? סך הכל אדם פשוט מול כוח האינסוף המופלא ובכל זאת, הרשה לי להודות לך על כל הטוב שנתת לי תודה, רבה, עצומה, עד כמה שיכול בן אנוש לתת לך אוהב אותך, איש פשוט, שלך.

ברכה לגיל 60 מהמקורות

לרגל כניסתך לעשור השביעי, אברך אותך בברכת ה': יברכך ה' וישמרך, אינשאללה שתשמח כל חייך באהוביך שתחבק את החיים ותשתה אותם כמו יין ישן וכל יום אצלך יהיה משובח מחברו.

ברכה לרב היקר

איש צדיק היה בדורותיו… רבנו היקר, מה אפשר לאחל לאיש שמאחד אותנו ושומר אותנו מחוברים ומאוגדים. אתה הרוח החיה שמאחורי העשייה הגדולה. תודה על כל מה שאתה עושה בעבורנו ובשביל כל חברי הקהילה, תמיד עם אוזן קשבת, תמיד עם עצה מועילה. מודים ומעריכים אותך על פועלך.

ברכה מהתורה לגיל 60

ברוך ה' אשר לא הסיר חסדו מאיתך כבר שישים שנים שאלוקים עמך בכל אשר אתה הולך לרגל יום הולדתך נאחל לך שרק תמשיך להיות טוב שתפיץ את אורך בעולם ותהנה מכל יום מחדש הן ברוחניות והן בגשמיות. מזל טוב!

ברכה ביהדות

ברכה זה עניין חמקמק, אפשר לברך בכל מה שזז ואפשר פשוט לצטט את חז"ל לכן אותך אברך שתזכה לברכה כצדיק יוסף שמה שנגע בו – התברך והצליח כך אתה – יהי רצון שבכל אשר תפנה תצליח!

ברכה למקווה

יום מיוחד הוא היום טבילה של מצווה שבזכותה – הקב"ה יתן לך מעיינות של ברכה שהבית יתמלא באורה ושמחה פרנסה טובה וצחוק משוחרר ממועקה שתדעי היום ובכלל – רק נעימות שהרוך ילטף את חייך במתיקות.

ברכה לגיל 70 ברוח היהדות

"ימי שנותנו בהם שבעים שנה", אמר דוד המלך בספר תהילים. הנה, הגעת לגיל שבו מעתה ואילך הכל זה בונוס, ברכה ממרומים יהי רצון שהעשור הבא של חייך יהיה הכי טוב שהיה לך שתהיה בריא, שמח ומלא בחיוניות ותאוות חיים.

ברכה מהתנך ליום הולדת

ליום ההולדת אאחל לך שתחוש את בורא עולם מלווה אותך בחסדיו. שיתקיים בך מאמר הפסוק 'ישא ה' פניך אלייך וישם לך שלום'. שלעולם יאהבו אותך והשלום יצעד מכל צדדיך. שעל פניך ישרור חן והצלחותיך יפליאו את כל מכריך.

ברכה רוחנית ליום הולדת

יום הולדת זה זמן רוחני ולכן אברך שתזכה להרגיש את מה שמעבר להתפתח נפשית, לגלות את התדר לעשות מה שנכון לך ולא להיות מושפע מכל מה שזז בסביבה לדעת בבירור שאת יעודך אתה מגשים כל יום מחדש, לא משנה מה אומרים.

שאלות נפוצות על ברכות לרב | ברכות לרבנית

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון ברכות לרב | ברכות לרבנית לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בברכות לרב | ברכות לרבנית שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם ברכות לרב | ברכות לרבנית שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

ברכות לבת

ברכה לבת

ברכות לבוס | ברכות לבוסית

ברכה לבוס

ברכות לאבא

ברכה לאבא

ברכות לבן זוג

ברכה לבן זוג

ברכות ליולדת

ברכה ליולדת

ברכות לחייל | ברכות לחיילת

ברכה למתגייס

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן נדב :)
מחפש כתיבת ברכה בתשלום?
אני זמין לעזור לך בתשלום שלח לי הודעה ונדבר :)