ברכות לעובד | ברכות לעובדת

ברכות לעובד ולעובדת ליום הולדת ולהוקרת תודה

דף הבית » לכבוד מי הברכה? » ברכות לעובד | ברכות לעובדת

מסור וחרוץ

העובד שלכם הוא לא עובד רגיל. הוא עובד שעות נוספות, מגדיל ראש ותמיד רוצה בטובת העסק שלכם. הוא מעוניין תמיד להתפתח ובמהלך התקופה שלו אצלכם ראיתם איך הוא משתפר בעבודה וצובר יותר ויותר ביטחון. בנסיבות משמחות הוא עוזב את העבודה ואתם רוצים לומד לו תודה על התבונה והמסירות בה מילא את העסק שלכם. 

הוא עשה את כל מה שצריך והרבה מעבר וזה מאוד לא מובן מאליו. בשביל לעזור לכם בכתיבת הברכה ריכזנו עבורכם ברכות יפות לעובד שכתבנו – מוזמנים להיעזר בהן בתהליך הכתיבה או לקחת מהן השראה. שיהיה לכם בהצלחה!

ברכה לעובד

ברכות לעובד ותיק

כבר שנים רבות שאתה עובד אתנו ועושה את עבודתך נאמנה ועל כך רצינו לומר לך תודה ולהביע הערכה. שתמשיך במסירותך, בהשקעה ללא פשרות, ביכולת למצוא פתרון, אפילו בשניות. מאחלים לך שתמשיך בדרכך הנהדרת ותאגור כוחות להמשך דרכינו המשותפת.

ברכה לעובד מצטיין

עובד מצטיין זאת לא סתם הצהרה, זה מגיע לך על כל הקרבה והשקעה, זוהי דרכנו לומר לך תודה ! אתה נוהג במסירות וחריצות ומתנהג לכולם ביתר התחשבות. תמשיך בדרכך המופלאה והטובה ושיהיה בכל תחום – הרבה בהצלחה.

ברכה לחג הפסח לעובדים

לעובדים היקרים והמסורים! חג פסח כשר ושמח לכם ולמשפחתכם. שתרגישו את החירות זורמת כל יום בעורקיכם ולא תדעו שביב צער שיפגע באיכות חייכם. הלוואי וזה החג יתן לכם ברכה גדולה, בריאות, פרנסה, אהבה ואחדות במשפחה.

ברכה לעובד לנסיעה לחו״ל

בליינים יקרים שלנו, איזה כיף שלקחתם הפסקה קצרה מהעבודה עכשיו הגיע הזמן לארוז מזוודה ולנסוע להנות מכל רגע בחופשה מאחלים לכם שתראו מקומות חדשים ושתחוו חוויות שתאכלו הרבה ושתחזרו בשלום אנחנו כאן בארץ מחכים לשמוע סיפורים שולחים לכם אהבה והרבה נשיקות וחיבוקים!

ברכה לשומר בית הספר

בכל בוקר אתה מחכה לנו בשער עם חיוך רחב שואל מה שלומנו ואיזה שיעור יש לנו עכשיו תמיד מתעניין, נעים ועם סבלנות ללא גבול גם אם שוב הגענו אחרי הצלצול מאחלים לך שכל יום יהיה לך שמח ומוצלח ושתמשיך ללוות אותנו באופן נעים כל כך.

ברכה ליום הולדת לעמיתה לעבודה

לחברתי לעבודה! לרגל יום ההולדת אאחל לך שתמשיכי להיות מלאת מוטיבציה להצליח. שכל רואיך יאהבו אותך ושכל השערים שתצלצלי בפעמונם – יפתחו בפניך. שמשמים תקבלי גם בריאות ואהבה, פרנסה וכלכלה טובה. ושתמיד, אבל תמיד תהיי אשה שמחה.

ברכת פרידה מחברה לעבודה

בכל בוקר נפגשנו כאן שתינו קפה, התווכחנו על המזגן העברנו הרבה שעות של עבודה מול המסכים ובין לבין גם ניהלנו לא מעט שיחות על החיים מאחלים לך שתצליחי בהמשך ונגיד לך גם תודה אוהבים וכבר מתגעגעים, החברים מהעבודה.

ברכה לעובדת מצטיינת

מגיעה כל בוקר עם חיוך על הפנים, במהרה נכנסת לעניינים, עובדת מסורה ואחראית, לא הייתה לי כמוך – כה מקצועית. אעניק לך את התואר – עובדת מצטיינת, על כל יכולותייך ומה שאת נותנת. שתמשיכי בעבודתך לחולל פלאים ושתהיי מאושרת כל החיים.

ברכה לעובד שעוזב

לחבר היקר שעוזב אותנו היום הלוואי שגם בהמשך תלך בדרכים ישרות שהפרנסה תהיה בשפע ובקלי קלות בלי לחץ ועם הרבה בריאות שתקח את החיים קדימה בכל יום וגם אם מורכב – תדע כיצד אותם לאהוב.

ברכה לעובדת ליום הולדת

עדי יקרה ואהובה שלנו יום הולדת שמח מכל הלב, מכולנו שמחים ונהנים מהעבודה המשותפת ויש לנו היום הזדמנות לומר לך כמה שאת נהדרת ברכות ואיחולים לבריאות ואושר ושמחה מהצוות שלנו כולו שהוא בעצם משפחה.

ברכה לעובדת מצטיינת

אחרי שנתת את כל הנשמה מגיע לך לקבל מאיתנו משהו בקטנה שמחים להעניק לך תעודת עובדת מצטיינת בחברה כי את עושה עבודה כל כך טובה את חרוצה ומשקיעה ונותנת המון מעצמך יש לכולנו מה ללמוד ממך שמחים וגאים שאת איתנו יישר כוח, תותחית שלנו!

ברכה לעובד שפורש

ברכות רבות שולחים לך אני בטוח שאתה עסוק יתר על המידה זכית בפרס זה חשוב פרס מספר על הגעה לעבודה שוב ושוב תשובה לכל שאלה מרכז חיי החברה הגדלת את הלקוחות התייחסת יפה למנהלי אחרים תמיד חיוך על הפנים מהו הפרס לא מגלים.

שאלות נפוצות על ברכות לעובד | ברכות לעובדת

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון ברכות לעובד | ברכות לעובדת לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בברכות לעובד | ברכות לעובדת שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם ברכות לעובד | ברכות לעובדת שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

ברכות לבן זוג

ברכה לבן זוג

ברכות לחבר

ברכה לחברים

ברכות לרב | ברכות לרבנית

ברכה לרב

ברכות לתלמיד | ברכות לתלמידה

ברכה לתלמידה

ברכות לנכד | ברכות לנכדה

ברכה לנכד ברכה לנכדה

ברכות לאמא

ברכה לאמא

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן נדב :)
מחפש כתיבת ברכה בתשלום?
אני זמין לעזור לך בתשלום שלח לי הודעה ונדבר :)