ברכות לפנסיונר | ברכות לפנסיונרית

ברכות לפנסיונר | ברכות לפנסיונרית

דף הבית » לכבוד מי הברכה? » ברכות לפנסיונר | ברכות לפנסיונרית

הוא עבר כברת דרך

בין אם מדובר בסבא שלכם, במועסק אדיב ושאפתן שיוצא כעת לגמלאות או סתם בשכן אהוב מהבניין – מדובר באדם שעבר דרך ארוכה, התחשל וסיגל לעצמו חוכמת חיים ואג'נדות מיוחדות משלו. הוא יודע לתת את העצות הכי טובות, לשמור סודות ולפעול באופן היעיל והמוסרי ביותר.

 כל מי שמכיר אותו מעריך את הבן הטוב והישר שהוא ואתם חושבים שמגיע לו גם להעריך קצת יותר את עצמו. יציאה לגמלאות זה תהליך לא קל וחשבתם לכתוב לו ברכה מיוחדת שתרגש אותו בתקופה המבלבלת הזאת. בשביל לעזור לכם בכתיבה ריכזנו עבורכם ברכות יפות ומיוחדות שיתנו לכם קצת השראה. שיהיה לכם המון בהצלחה!

ברכה לאיש זקן

ברכה מצחיקה לגיל 90 לפנסיונר

הגעת לגיל לא פשוט בכלל לא פלא שאתה כל כך מבולבל אתה יכול להסתכל על כולנו מלמעלה בהחלט הניסיון שלך הוא מקור לגאווה בוודאי שמעת כבר את כל האיחולים ואנחנו לא מחדשים לך חידושים אבל בכל זאת נוסיף איחולים עד מאה ועשרים.

ברכה לפנסיה

עשרות שנים של עבודה מאומצת, כל הכבוד, זה לא בא ברגל אאחל לך שתמשיך להרגיש סיפוק גם בחיים שאחרי שתמצא משמעות בכל רגע נתון ותהנה ממה שכבר השגת שיהיה לך מעניין ותקום כל בקר עם חיוך של מנצחים!

ברכה לגיל 90

לרגל הגיל המדהים והכניסה לעשור העשירי של החיים, רצינו רק לאחל שתמיד תזכור שהגיל הוא רק בדמיון. שגם העשור הבא יהיה מלא בבריאות ושמחה, נחת ואהבה. והכי הכי חשוב: שלווה. ובגיל הזה, ביננו: מותר לפעמים גם להיות פשוט, במנוחה.

ברכה לגיל 70 קצרה

גיל שבעים הוא גיל חשוב הילדות כבר לא תשוב ממרומי גילך אתה מסתכל על העולם ויודע שיש אכזבות והצלחות הגעת לעולם והפכת אותו למושלם עברת בהצלחה קשיים ומהמורות מאחלים לך בהצלחה שתישאר כמו שאתה אוהבים אותך אהבה גדולה כל המשפחה.

ברכה ליום הולדת 65

יום הולדת 65, הכי מרגש שיש, יום הולדת 65, זמן לכל החלומות להתממש. שתהייה בריא ותזכה לאריכות ימים, שתישאר צעיר בנפש ומלא שמחת חיים. שתתמלא גאווה מכל המשפחה, ושמסע החיים יהיה עבורך הצלחה גדולה. הרבה מזל טוב וחשוב מכל – תמיד לאהוב.

ברכה לגיל 85

התאספנו כל השבט, לחגוג לך את יום ההולדת ה- 85, תמיד הוכחת שאתה משפחתי, חם ודואג לכולם וליום הולדת מיוחד זה, נאחל לך שתעשה כל מה שתרצה, שתישאר פעיל, חזק ובעל מרץ נעורים, שחייך ימשיכו להיות מלאים, בריאים ומאושרים.

ברכה לרגל פרישה מעבודה

יום יום הגעת לכאן בכיף לעבוד ועכשיו הגיע הזמן שלך לפרוש בכבוד למדנו את כל מה שאנחנו יודעים בזכותך והיה לנו העונג להכיר אותך מאחלים לך בהצלחה בהמשך וכבר מתגעגעים יאללה, הגיע הזמן ליהנות מהחיים!

ברכה מצחיקה לגיל 80

הגעת לגיל תשעים ואנו שולחים לך צרור ברכות וזר של איחולים תמיד אהבת לשמוע בדיחות ואנחנו היינו צוחקים לא ידענו מה לקנות ליום הולדת גיל שמונים החלטנו לשלוח לך ברכה מצחיקה קיוונו שזו תהיה מתנה נפלאה מאחלים שתמשיך לצחוק כל החיים.

ברכה לגיל 75

אתה חוגג היום בדיוק את אמצע שנות השבעים. לכן, אאחל לך שלעד לא תחוש בגיל. שתחיה תמיד ב'ראש צעיר' ותבין 'על מה מדברים' הצעירים. שתרגיש שכל יום אתה מתקדם קדימה, לומד, מחכים, שתחיה באיכות חיים.

ברכה ליום הולדת גיל 80

הגעת לגבורות שמונים שנים אנחנו כל כך נרגשים שולחים לך זר של פרחים באמתחתנו איחולים רבים שתהנה מהילדים וגם מהנכדים שתהא דרכך סוגה בשושנים שתגלה אהבות אחרות שתהנה מהתחלות חדשות שתדע להיעזר ולא רק לעזור לאחרים שתחיה עד מאה ועשרים.

ברכה מיוחדת לגיל 90

תשעים זה הגיל של בני המזל שזכו להיות כאן יותר מכולם ולכן אך טבעי שלך נאחל שימשך לו הגורל כמו ים מהמם שיזרמו החיים מתוך בריאות ושלווה ונפגש בשמחות בשנה הבאה.

ברכה לגיל שמונים

שמונים יובלים, הרבה יותר ממחצית החיים, מזל טוב ויום הולדת שמח, שיהיה לך יום מוצלח ופורח. שתצליח בכל ותהנה מהחיים, שתרווה נחת וגאווה מהילדים, בריאות ואריכות ימים, עד 120. כל ההזדמנויות עומדות בפתח, מאחלים מהלב שתישאר צעיר לנצח.

שאלות נפוצות על ברכות לפנסיונר | ברכות לפנסיונרית

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון ברכות לפנסיונר | ברכות לפנסיונרית לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בברכות לפנסיונר | ברכות לפנסיונרית שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם ברכות לפנסיונר | ברכות לפנסיונרית שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

ברכות לחבר

ברכה לחברים

ברכות לבעלי | ברכות לאשתי

ברכה לבעלי ברכה לאשתי

ברכות לבן

ברכה לבן

ברכות לבת

ברכה לבת

ברכות לרופא | ברכות לרופאה

ברכה לרופא

ברכות לעובד | ברכות לעובדת

ברכה לעובד

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן נדב :)
מחפש כתיבת ברכה בתשלום?
אני זמין לעזור לך בתשלום שלח לי הודעה ונדבר :)