ברכות לפנסיונר | ברכות לפנסיונרית

ברכות לפנסיונר | ברכות לפנסיונרית

דף הבית » לכבוד מי הברכה? » ברכות לפנסיונר | ברכות לפנסיונרית

הוא עבר כברת דרך

בין אם מדובר בסבא שלכם, במועסק אדיב ושאפתן שיוצא כעת לגמלאות או סתם בשכן אהוב מהבניין – מדובר באדם שעבר דרך ארוכה, התחשל וסיגל לעצמו חוכמת חיים ואג'נדות מיוחדות משלו. הוא יודע לתת את העצות הכי טובות, לשמור סודות ולפעול באופן היעיל והמוסרי ביותר.

 כל מי שמכיר אותו מעריך את הבן הטוב והישר שהוא ואתם חושבים שמגיע לו גם להעריך קצת יותר את עצמו. יציאה לגמלאות זה תהליך לא קל וחשבתם לכתוב לו ברכה מיוחדת שתרגש אותו בתקופה המבלבלת הזאת. בשביל לעזור לכם בכתיבה ריכזנו עבורכם ברכות יפות ומיוחדות שיתנו לכם קצת השראה. שיהיה לכם המון בהצלחה!

ברכה לאיש זקן

ברכה ליום הולדת 90

אין חכם כבעל הניסיון וגיל תשעים עומד ניצב ומעיד: וואלה, יש פה שכל ענק שלא כל יום פוגשים. ראש של חכמים שעברו תלאות וקשיים. לרגל יום הולדת כה מיוחד ונדיר נאחל לך את מה שאומרים הקטנים לגדולים: שנחכים ממך כל יום מחדש, נקבל השראה ותבונה, ועד 120, בבריאות איתנה. הלוואי.

ברכה מצחיקה לגיל 80

הגעת לגיל תשעים ואנו שולחים לך צרור ברכות וזר של איחולים תמיד אהבת לשמוע בדיחות ואנחנו היינו צוחקים לא ידענו מה לקנות ליום הולדת גיל שמונים החלטנו לשלוח לך ברכה מצחיקה קיוונו שזו תהיה מתנה נפלאה מאחלים שתמשיך לצחוק כל החיים.

ברכה מצחיקה לגיל 90 לפנסיונר

הגעת לגיל לא פשוט בכלל לא פלא שאתה כל כך מבולבל אתה יכול להסתכל על כולנו מלמעלה בהחלט הניסיון שלך הוא מקור לגאווה בוודאי שמעת כבר את כל האיחולים ואנחנו לא מחדשים לך חידושים אבל בכל זאת נוסיף איחולים עד מאה ועשרים.

ברכה מיוחדת לגיל 90

תשעים זה הגיל של בני המזל שזכו להיות כאן יותר מכולם ולכן אך טבעי שלך נאחל שימשך לו הגורל כמו ים מהמם שיזרמו החיים מתוך בריאות ושלווה ונפגש בשמחות בשנה הבאה.

ברכה לגיל פרישה

אחרי שנים רבות של מסירות אין קץ לעבודה הגיע הזמן שלך לצאת לחופשה! אנחנו בטוחים שזה מרגיש לך מוזר פתאום לקום ולחשוב כל בוקר מחדש איך מעבירים את היום מאחלים לך שתקצור את הפירות של העבודה הקשה שעשית שנים שתיסע בעולם, תנוח הרבה ותהנה מהחיים.

ברכה ליציאה לגמלאות

הגעת לגיל פנסיה, אתה יוצא לגמלאות, זהו הזמן שלך מהחיים בלי סוף ליהנות, תנצל כל רגע, תצבור חוויות, תמשיך צעיר בנפשך לנצח להיות. השארת חותם במקומם עבודתך, כל דבר שנגעת בו נחל הצלחה כעת זה הזמן שלך לעשות עבור עצמך.

ברכה ליום הולדת גיל 80

הגעת לגבורות שמונים שנים אנחנו כל כך נרגשים שולחים לך זר של פרחים באמתחתנו איחולים רבים שתהנה מהילדים וגם מהנכדים שתהא דרכך סוגה בשושנים שתגלה אהבות אחרות שתהנה מהתחלות חדשות שתדע להיעזר ולא רק לעזור לאחרים שתחיה עד מאה ועשרים.

ברכה מצחיקה לגיל 90

יום הולדת 90, לאדם כה מדהים, מרגיש כאילו אתה רק בן עשרים. שבמקלחת תשתמש נכון בסבון ושלא תזרוק עלינו את ההליכון. שלא תצטרך מטפלת אף פעם ותישאר כאן אתנו עד גיל 200. שלא תשכח אף מילה ואף אות ותמשיך צעיר לנצח להיות.

ברכה ליום הולדת 95

זכות גדולה שלא כולם מקבלים הוא להגיע לגיל תשעים ועוד חמש שנים אחרי שנים של עשייה, של תרומה של מעשים טובים את יכולה להביט לאחור וגם קצת לצדדים לראות את כל מה שהתאפס כאן הערב בהתרגשות לתת לך חיבוק ולאחל אושר ובריאות.

ברכה לגיל 65

איש יקר, היום יום הולדת ואתה בדיוק באמצע העשור של השישים מאחלים לך המון מזל טוב ושתחיה עד מאה ועשרים שתמשיך להיות אבא טוב וסבא שתמיד מפנק את הנכדים שתמשיך לבלות עם חברים ולטוס בעולם לאינספור יעדים והכי חשוב – שתהנה מהחיים!

ברכה לרגל פרישה מעבודה

יום יום הגעת לכאן בכיף לעבוד ועכשיו הגיע הזמן שלך לפרוש בכבוד למדנו את כל מה שאנחנו יודעים בזכותך והיה לנו העונג להכיר אותך מאחלים לך בהצלחה בהמשך וכבר מתגעגעים יאללה, הגיע הזמן ליהנות מהחיים!

ברכה לגיל 85

התאספנו כל השבט, לחגוג לך את יום ההולדת ה- 85, תמיד הוכחת שאתה משפחתי, חם ודואג לכולם וליום הולדת מיוחד זה, נאחל לך שתעשה כל מה שתרצה, שתישאר פעיל, חזק ובעל מרץ נעורים, שחייך ימשיכו להיות מלאים, בריאים ומאושרים.

שאלות נפוצות על ברכות לפנסיונר | ברכות לפנסיונרית

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון ברכות לפנסיונר | ברכות לפנסיונרית לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בברכות לפנסיונר | ברכות לפנסיונרית שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם ברכות לפנסיונר | ברכות לפנסיונרית שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

ברכות לגיס | ברכות לגיסה

ברכה לגיס ברכה לגיסתי

ברכות לבת זוג

ברכה לבת זוג

ברכות למרצה

ברכה למרצה

ברכות לתלמיד | ברכות לתלמידה

ברכה לתלמידה

ברכות לחתן | ברכות לכלה

ברכה לחתן וכלה

ברכות לתאומים

ברכה לתאומים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן נדב :)
מחפש כתיבת ברכה בתשלום?
אני זמין לעזור לך בתשלום שלח לי הודעה ונדבר :)