ברכות שאפשר לרשום על בלונים

דף הבית » מאמרים » ברכות שאפשר לרשום על בלונים

בימי ההולדת הרבים אנחנו יכולים לראות בלונים בצבעים שונים אשר מגיעים עם כיתוב מרגש ואישי. ספקי הבלונים נותנים לנו את הזכות לבחור את המילים שאפשר להוסיף על הבלונים, וזה הופך את כל האירוע למעניין ומרגש הרבה יותר.

בלונים שנמצאים באירועים מגיעים עם הקדשה מרגשת, יין ושוקולדים, ותכנון אישי של המקום אשר ישתלב בצורה נכונה עם הבלונים. אז אילו ברכות אפשר לרשום על בלונים?

רעיונות לברכות למגוון אירועים

ברכות ליום הולדת – מספר רעיונות

הגיע יום ההולדת של האדם הקרוב לנו, האדם שאנחנו כל כך אוהבים ומעריכים, וכעת המחשבה נתקעה. בהרבה מאוד מקרים, כאשר אנחנו צריכים לתכנן את המילים הנכונות, הברכות המרגשות, אנחנו עשויים להיתקל במחסום כתיבה. ברכות ליום הולדת הן ברכות שחייבות להיבחר בקפידה, לרגש מעט, ולהפתיע. במאמר זה, אתר הברכות מעניק לכם מספר רעיונות עבור ברכת יום ההולדת:

  1. "ליפה בנשים! הרבה מזל טוב, אוהב המון אביעד" – מדובר בברכה האישית, המרגשת ביותר, והנפוצה ביותר בקרב זוגות אוהבים. ניתן להתאים את הברכה, ולהוסיף פתגמים או ציטוטים רומנטיים.
  2. "מזל טוב נסיך שלי! אתה האדם הכי מרגש ומוכשר שפגשתי בחיי! שלך תמיד שירן" – והפעם, ניסחנו את זה קצת יותר רומנטי, אם יותר פרטים, ודגש רב על ייחודו של האדם הקרוב. כמו בקודם, ניתן לנסח זאת בצורה קצת שונה, להתאים אותה, ואפילו להשתמש במשפטים רומנטיים ובכינויים.
  3. באבי שלי הרבה מזל טוב! אתה חוגג היום את גיל ה- 30 ומקווה שביחד נחגוג גם את גיל ה- 40! שלך תמיד, באהבה עצומה, נטלי" – מדובר בברכה המרגשת ביותר, שמצורפת על דגש של גילאים. בברכה זו השתמשנו בכינויים רגשיים, במשחק עם המילים, ואם הרבה מאוד רגש. כמו כן, ניתן להוסיף לברכות אלה כינויים נוספים, משפטים מרגשיים, וחוויות שעברתם במהלך השנים.

אלה הם שלושת הברכות ליום ההולדת שנחשבות כנפוצות ביותר בין זוגות אוהבים. מקווים שחלק מהברכות מצאו חן בעינכם, ושהם באמת יוכלו לתת לכם רעיונות נוספים, ואפילו להשתמש בהם מפעם לפעם. ניתן למצוא ברכות נוספות ליום ההולדת בדפים הפנימיים שלנו בתפריט מעלה.

ברכות לברית – רעיונות נוספים

המשפחה האהובה שלנו נמצאת במקום הראשון מעל כולם, וכעת הגיע הזמן לברך את הקרובים על הברית. אם מדובר בילד הראשון, ההקדשה חייבת להיות ברצינות רבה, ודגש על החוויות שהיולדת עברה. בנוסף, כדאי להיעזר במשפטים ובניסוחים רגשיים ולא כבדים שיהפכו את ההקדשה והברכה למרגשת אף יותר. כדאי ומומלץ להשתמש גם בתיאורים שלנו, איך אנחנו הרגשנו בתהליך, וכמה אנחנו שמחים מזה. לפניכם מספר רעיונות נוספים לברכות הברית:

  1. "אהובה שלי, נסיכה שלי, זה הברית הראשון שלנו יחד! מבטיח לך שאהיה לצידך תמיד, באש ובמים! שלך לנצח נצחים אוהד" – מדובר בברכה הכי עדינה ורגישה שיכולה להיות, מדובר במקרה ראשון, בן יקר וראשון שרק נולד. בברכה, הבעל חייב להעביר את המסר בצורה המרגשת ביותר, להשתמש בכינויים מהחיים האמיתיים, ולהעביר את הניסוח שתמיד אהיה כאן לצידך.
  2. "זה היום המאושר בחיינו, הברית הזאת לא תישכח לעולם! ומכאן רק אושר מחכה לנו! שלך יוסי." – מדובר בברכה נוספת ומרגשת שבה העברנו את המסר הפשוט: "גם אם זה עכשיו לא קל, רק אושר יחכה לנו". ניתן להוסיף דברים נוספים, חוויות שעברתם עם האישה, וכינויים מסוימים.
  3. "הילד הראשון סוף סוף הגיע! הילד שכל כך חיכיתם לו! מכאן, הדברים לא יהיו קלים, ועדיין אנחנו בטוחים שתהיו מאושרים מזה ותעשו את זה בחוויה הטובה ביותר! שלכם, משפחת אדרי" – הפעם, מדובר בברכה אישית ומרגשת מצוות חברים, משפחה, או שכנים. הברכה חייבת להיות בצורה הטובה ביותר, בדגש על החוויות שעברו ההורים, לציין שזה לא הולך להיות קל, אבל בטוח שהעשייה בהמשך תהיה על הצד הטוב ביותר.

אלה הם שלושת הברכות המרגשות והמותאמות אישית לברית הראשונה. ניתן להוסיף ולשלב כינויים מהיומיום, להוסיף רצונות וחוויות שעברתם, ולסמל שמכאן הדברים הולכים להיות אחרת – לטובה או לרעה. מקווים שתיקחו מכאן השראה גדולה, שהמוח פתאום יפתח למשפטים נוספים, ושהברכה שלכם תהיה המרגשת ביותר בעולם.

משפטים יפים שאפשר לרשום על הבלון

משלוחי בלונים נועד לשמח ולהדגיש את החגיגה, הם מגיעים בשלל צבעים, וניתן לרשום עליהם פשוט הכל. כדאי מאוד לא למהר, לחשוב היטב על מה לרשום, ולהתייעץ עם המין הנשי לגבי המשפטים. בסופו של עניין, נשים מבינות בזה, הן יודעות בדיוק על מה לרשום, ואיך להתנסח בצורה המרגשת ביותר. אז מה כבר אפשר לרשום על הבלון? איזה משפטים? הנה 3 משפטים יפים שתוכלו להשתמש בהם:

  1. "מזל טוב נסיכה שלי יום הולדת שמח" מדובר במשפט הנפוץ ביותר, שאותו ניתן לראות בכל יום הולדת, בכל יום נישואין, וכמעט בכל אירוע מרגש ופרטי. כדאי ומומלץ להשתמש במשפט זה על בלון לבן שקוף, ומהצד השני להשתמש במספר הגיל (לדוגמא: 27) בבלון כהה יותר.
  2. "נסיכה שלי? אני מכור אליך! מתגעגע המון! שלך לתמיד מתן" – זה אחד המשפטים המרגשים והטובים ביותר שבחורה יכולה לקבל מהגבר שלה. כינויים, רגשות, ומשובים, כולם מעורבים לצד ניסוח מעניין, פשוט, ומרגש. ניתן לחלק את המשפט לשני בלונים שצמודים אחד לשני.
  3. "המלך שלי! מתגעגעת אליך, חושבת אליך תמיד! מזל טוב אהבה יקרה שלי, ליהי." – המשפט המרגש ביותר, שרק בחורה יכולה לחשוב עליו, הרבה מאוד אלמנטים רגשיים ורומנטיים, ייחוס וכינויים, ומה לא. כדאי להוסיף לצד הבלון את הגיל, ואולי כמה שוקולדים ויין.

אלה הם שלושת המשפטים המקוריים יחסית שאפשר לרשום על הבלון ליום ההולדת, או ליום הנישואין. למעשה, ניתן לרשום כל דבר אפשרי על הבלון, כדאי להיות מצומצמים ומקוריים ככל האפשר. במאמר זה, ריכזנו לכם משפטים לדוגמא, כדאי להקדיש לזה יותר מחשבה, ולסגנן לפי העדפתכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן נדב :)
מחפש כתיבת ברכה בתשלום?
אני זמין לעזור לך בתשלום שלח לי הודעה ונדבר :)