כתיבת נאום פרידה

דף הבית » שירותי כתיבה » כתיבת נאום פרידה

מה המשמעות של נאום פרידה / נאום תודה?

פרידה בסופו של דבר מסמלת סיום של תקופה – יכול להיות מדובר בסיום הלימודים התיכוניים או האקדמאיים, השחרור מהשירות הצבאי ומעבר לחברה אחרת.

אבל האמת היא, אפילו שהפרידה המשמעותית ביותר היא כנראה זו שנלוות ליציאה לגמלאות. נאום פרידה בסופו של דבר נועד להקל על האדם שעוזב את שוק העבודה ועל החברים שלו להיפרד כמו שצריך ומאפשר לו להגיד תודה לאנשים שהעבירו לו את שנות העבודה בנעימים.

נאום פרידה הוא משמעותי במיוחד לסגירת מעגל ומאפשר לאדם שמקריא אותו לסובבים אותו להביע בדרך הטובה ביותר את התחושות שלו, את האמת האישית שלו ואת התהיות שמלוות אותו בנוגע להמשך.

כתיבת נאום פרידה

מתי נרצה לכתוב נאום פרידה?

נאום פרידה יכול להתאים לכל מקרה בו אדם מסיים תקופה משמעותית בחיים שלו – החל מסיום שנות העבודה ועד לסיום הלימודים התיכוניים. בשביל לעשות לכם קצת סדר, אלו הן כמה דוגמאות למקרים בהם נאום פרידה יכול להתאים.

1. נאום לפרישה לגמלאות

יציאה לגמלאות היא ללא ספק מאורע מרגש ומיוחד במינו. לאחר שנות עבודה ארוכות, האדם שפורש לגמלאות עוזב את המחויבויות היומיומיות שלו ופותח בתקופה רגועה, נעימה ושלווה. בנאום הפרידה לאדם שיוצא לגמלאות ניתנת הזדמנות מיוחדת להיפרד מהאנשים הקרובים אליו, להגיד תודה לכל מי שליווה אותו בדרך שלו ולהסביר על הדברים שיצא לו ללמוד במהלך שנות העבודה.

נאום לפרישה לגמלאות

2. נאום לסיום תקופה משמעותית

בין אם מדובר בסיום השירות הצבאי או פרישה מחברה בה עבדנו כמה שנים ארוכות – נאום פרידה יכול להתאים לסיום של כל תקופה משמעותית בחיים שלנו. דרך הנאום ניתן להביע את הרגשות שמלווים אותנו במעמד המיוחד שבו אנחנו נמצאים, את האירועים המשמעותיים בהם לקחנו חלק במהלך הדרך ולספר על האנשים המיוחדים שהיו איתנו שם ברגעים לא קלים.

נאום לסיום תקופה משמעותית

3. נאום לסיום הלימודים

סיום הלימודים האקדמאיים או התיכוניים הוא מעמד מרגש במיוחד. לאחר שנים ארוכות של השקעה, התמדה ומסירות, הסטודנטים והתלמידים ממשיכים בדרך האישית שלהם. מדובר בהזדמנות מצוינת להגיד תודה למרצים ולמסגרת שליוותה אותם, לספר על הדברים שנלמדו לאורך הזמן ולחלוק חוויות אישיות ורגעים מיוחדים.

נאום לסיום הלימודים

מה חשוב שייאמר בנאום הפרידה המרגש?

נאום הפרידה המרגש בסופו של דבר צריך להעביר את התחושות החגיגיות שמלוות למעמד. הוא צריך לגעת באנשים, להעביר את התחושות שמלוות את האדם הנפרד ובעיקר – לעשות נעים על לב המאזינים ועל ליבו של האדם שמקריא אותו. אז מה חשוב לומר?

טיפים לכתיבת נאום פרישה

כאמור, כתיבת נאום פרישה היא אף פעם לא פשוטה. היא דורשת חשיבה מעמיקה, יצירתיות ובעיקר סבלנות. לטובת כתיבת הנאום חשוב שתפנו ערב או כמה ערבים רגועים בסלון הבית. תכינו לעצמכם כוס תה חמימה, תשימו מוזיקה רגועה ושלווה ותתנו לעצמכם לחשוב כמו שצריך על הדברים שהייתם רוצים לומר. אז מה חשוב לזכור? בשביל לעשות לכם קצת סדר, אלו הם כמה טיפים שיעזרו לכם במלאכת הכתיבה.

תדברו מהלב

בכתיבת הנאום חשוב לכתוב את הדברים באופן רגיש ומחובר. כתיבה קרה ומנותקת לא תעביר את המסר שלכם כמו שצריך ותמנע מכם להיפרד מהאנשים הקרובים אליכם בדרך הטובה ביותר. תאפשרו לעצמכם להתחבר לרגשות שהפרידה מעלה בכם ולגעגועים שיעלו בכם לאחר שתעזבו – אלו הם הדברים שחשוב שתעלו על הכתב.

תשמרו על סדר הגיוני

חשוב לשמור על נאום מאורגן בעל סדר לוגי הגיוני. תדאגו שיהיה קשר לוגי בין הפסקאות והמשפטים, תוודאו שיש רצף תחבירי הגיוני ושהמסר שלכם עובר כמו שצריך. את הנאום תכתבו במשלב פשוט שדומה קצת לדרך שבה הייתם מדברים עם חברי העבודה שלכם ביומיום – שפה ברורה, רהוטה שמדברת לאנשים הקרובים בגובה העיניים ומעניקה להם את הכבוד שראוי שיקבלו.

תזכרו להגיד תודה

אחד הטיפים החשובים, אם לא האחד החשוב ביותר הוא כמובן לזכור להגיד תודה לאנשים הקרובים אליכם. תגידו תודה למנהל שידע להכיל ולהבין אתכם ואת הצרכים שלכם, לחברים שתמיד היו שם בשבילכם ולכל גורמי העבודה שהפכו את היומיום שלכם לרגוע יותר, שליו ונעים. תוכלו להגיד תודה על כך שהיו שם לצידכם, על שמילאו את היומיום שלכם בהומור משובח ובעיקר – על כך שהפכו את חוויית העבודה היומיומית שלכם לכל כך ייחודית ומופלאה.

מה המחיר של שירותי כתיבת נאום פרישה לפנסיה?

התעריף של שירות כתיבת נאום פרישה לפנסיה משתנה בין החברות השונות ועומד לרוב על כמה מאות שקלים. המחיר כמובן משתנה לפי מידת הניסיון של אנשי המקצוע בתחום, מידת ההשקעה שהכתיבה דורשת ואורך הנאום.

אנחנו מציעים במחיר של כ- 199 ש"ח נאום מרגש באורך של עשרים שורות שיעזור לכם להודות לחברים שליוו אתכם במהלך הדרך ולצאת לגמלאות בדרך הנעימה ביותר.

איך אנחנו יכולים לעזור לכם בכתיבת נאום תודה / נאום פרידה?

אנחנו מאמינים שנאום פרידה היא הדרך הטובה ביותר עבור האדם שיוצא לגמלאות להתמודד עם המאורע המשמעותי. אז מה נעשה ביחד?

נשמע עליכם ועל העבודה

ראשית, לפני שנתחיל בעבודה נשמע עליכם ועל העבודה שלכם. נבין את הדינמיקה החברתית שמאפיינת את האנשים שעובדים איתכם, נשמע על התפקיד שלכם ועל החשיבות שלו בעבודה היומיומית ונלמד על הקשר שלכם עם הקולגות. אנחנו מאמינים שבשביל לכתוב את נאום הפרידה הטוב ביותר אנחנו צריכים להכיר אתכם כמו שצריך.

נחשוב ביחד

אחרי שנבין קצת יותר על המקום שלכם בתוך מסגרת העבודה, נתחיל לחשוב ביחד על המבנה של הנאום. ביחד איתכם נחשוב על הרגשות שהייתם רוצים להביע, האנשים בהם הייתם רוצים לגעת והשאיפות והחלומות שהגשמתם והייתם רוצים להעביר. נתייעץ איתכם על צורות הניסוח הנכונות שמתאימות להעברת הרעיונות בדרך הטובה ביותר ונחשוב ביחד על המבנה הטוב ביותר לכתיבת הנאום.

נכתוב את הנאום

אחרי שניצור מבנה נאום בסיסי, נתחיל בעבודת הכתיבה. במהלך תהליך הכתיבה נתייעץ איתכם ונשמע מכם רעיונות שעולים לכם לראש. לאחר שנסיים בכתיבה נעביר לכם טיוטה ראשונית של הנאום, עליה תוכלו להעביר לנו הערות והארות שמשמעותיות לכם בתיקון. לאחר שנסיים את התהליך, כל מה שישאר לכם כעת זה רק להקריא את המילים המרגשות ולהתחיל את הדרך החדשה שלכם.

אז...שנתחיל?

אם הייתם רוצים לשמוע קצת יותר על שירות כתיבת נאומי הפרידה שלנו, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בוואצפ דרך הכפתור המצורף כאן (מענה עד 60 דקות).
מבטיחים לתת מענה מהיר ולענות לכם על כל שאלה. בהצלחה!

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

כתיבת נאום כניסה לתפקיד מפקד

ברכה לסמל

כתיבת דרשה לבת מצווה

פתגמים על יהדות

כתיבת הספד לנפטר

ציטוטים למצבה להנצחת הנפטר

כתיבת ברכה לחתונה

כתיבת ברכה לחתונה

כתיבת דרשה לברית מילה

ברכה לברית מילה

כתיבת ברכה ליום הולדת

כתיבת ברכה ליום הולדת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן נדב :)
מחפש כתיבת ברכה בתשלום?
אני זמין לעזור לך בתשלום שלח לי הודעה ונדבר :)