כתיבת דרשה לברית מילה

דף הבית » שירותי כתיבה » כתיבת דרשה לברית מילה

משמעות הדרשה בברית המילה

בואו של עולל חדש לעולם הוא מאורע מרגש במיוחד. החיים החדשים מפיחים בנו תקווה, מעוררים בנו אופטימיות ובעיקר מסבים לכל הסובבים הרבה אושר ונחת. בין אם מדובר באחות, חברה אהובה או קרובת משפחה שהביאה ילד חדש לעולם – מדובר במאורע משמעותי במיוחד.

במידה ומדובר בלידה של בן זכר, למאורע החגיגי עתיד להצטרף אחד נוסף – ברית המילה. ברית המילה מסמלת לא רק את הקשר של הפעוט הקטן עם האלוהים האישי שלו ואת כניסתו לעולם היהודי, אלא את קבלתו בין שווים בקהילת המשפחה, החברים, היישוב והחברה.

ברכה לברית מילה

דרשה משמעה ביהדות היא נשיאת נאום משמעותי בעניין מוסר או הלכה. במאורע חשוב כמו בואו של עולל חדש לעולם וכריתת הברית האישית שלו עם הקדוש ברוך הוא, נחמד יהיה כמובן לשאת דרשה מרגשת עבור העולל הקטן, המשפחה האהובה שלו והאנשים הקרובים. אז מה המשמעות של הדרשה?

1. הבעת אופטימיות

כאמור, בואו של עולל חדש לעולם היא אירוע משמעותי במיוחד. הקראה של דרשה מרגשת מאפשרת לאדם הקרוב לזוג ההורים הטרי להביע את האופטימיות והתרגשות שממלאת אותו לקראת העתיד לקרות. הדרשה תיתן הן למקריא הדרשה והן לסובבים אותו להתמלא בשמחה. במילים אחרות – הדרשה מסמלת בין היתר את האופטימיות שבחיים חדשים, את השמחה וכמובן, את התקווה.

הבעת אופטימיות

2. הבעת חיבה

אדם הבוחר לקרוא דרשה מרגשת לברית מילה יהיה כמובן במרבית המקרים אדם שקרוב לזוג ההורים הטריים. הדרשה אם כך, תסמל כמובן את החיבה הרבה שאותו האדם רוחש לזוג ההורים, את האהבה העמוקה שהוא חש כלפי העולל החדש וכמובן, את השמחה הרבה שעולה בו מהאירוע המרגש שבה על כלל הנוכחים לטובה.

הבעת חיבה

3. חשיבות המשפחתיות

טקס ברית המילה בכלל והדרשות שיוקראו בה בפרט, יהוו סמל בין היתר לחשיבות של המשפחתיות. במאורע ברית המילה החגיגי ינכחו קרובי המשפחה של העולל האהוב ואלה כמובן, יקשיבו גם לנאום. עצם הקראת הדרשה תביע את הקשר ההדוק שיש למקריא עם הנוכחים במאורע ואת הליכוד שמאפיין את אלה.

חשיבות המשפחה

מה חשוב שייאמר בדרשה לברית מילה?

בסופו של דבר, דרשה לברית מילה צריכה לגעת בלבבות ההורים הטריים וכמובן, בלבבות קרובי המשפחה והחברים האהובים של הזוג. המילים צריכות להיות חמות, רגישות ונוגעות ללב ולעשות לכל הנוכחים הרבה שמח. אז באלו נושאים בכלל חשוב לגעת?

1. על האופטימיות שבחיים חדשים

הגעה של עולל חדש לעולם כאמור, היא אירוע מרגש במיוחד. חשוב שהדרשה תיגע בין היתר באופטימיות שמלווה לחיים חדשים שבאים לעולם. בואו של העולל מסמלת התחלה חדשה, אופטימיות ותמימות – מדובר בדבר שחשוב להעלות על הכתב ולהזכיר בפני הקרובים. תוכלו להתייחס לרגשות שעלו בכם כששמעתם על כניסת הזוג להריון ועל האופטימיות שליוותה אתכם לאורך התקופה שקדמה ללידה ולאחריה.

על האופטימיות בחיים חדשים

2. על הקשר עם אלוהים

בסופו של דבר, ברית המילה מסמלת את הקשר של עם ישראל עם הקדוש ברוך הוא ואת היכולת של העם שלנו לשמר אותה עד לרגע זה ממש ולהביא אותה לידי ביטוי בברית המילה של העולל הקטן. בדרשה חשוב להתייחס לא רק לברית ארוכת השנים של עם ישראל עם הקדוש ברוך הוא, אלא גם לכניסתו של העולל הקטן לעולם היהדות העשיר ביום המיוחד הזה. תוכלו להתייחס לשנים שחלפו, לתלאות שהעם שלנו עבר ולכך שאתם מתגאים בעובדה שגם הפעוט הטרי זוכה להיכנס לעולם עשיר, מיוחד ומפואר.

על החיים החדשים

3. על המשפחה האהובה

ברית מילה היא האירוע המשפחתי הראשון וממש לא האחרון בו לוקח הפעוט הקטן חלק. בדרשה חשוב להתייחס לאופי המיוחד שמאפיין את המשפחה שלכם, את ההתרגשות שמלווה בהצטרפות של קרוב חדש ואפילו לגעת בכל אותם אירועים משמעותיים שהעולל הקטן לכאורה "פספס". כך תוכלו לרגש את הקרובים אליכם ולעשות להם הרבה שמח על הלב.

על המשפחה האהובה

4. על העתיד לבוא

את הנאום תוכלו לסיים במחשבות שעולות לכם על העתיד. על היום הראשון של העולל בכיתה א', על ההתפתחויות שעתידות לתפוס את המשפחה עוד כמה שנים ועל הציפיות שאולי אפילו כבר התגשמו בימים אלה. תוכלו להתייחס לזוג הנשוי שהכיר רק לפני כמה שנים, לזוג אחר במשפחה שעוד עתיד להתחתן ולימים הטובים שעוד הולכים להגיע לעולל הקטן.

אופטימיות בחיים חדשים

טיפים לכתיבת דרשה מרגשת לברית מילה

כתיבה של דרשה מרגשת לברית מילה, בדומה לכתיבה של כל נאום אחר היא אף פעם לא פשוטה. הכתיבה דורשת סבלנות, יצירתיות וחיבור עמוק עם הרגשות האישיים שלנו. ולכן, זה לא מפתיע שרבים מאיתנו מתקשים בתהליך ולא יודעים איך להתחיל. בשביל לעזור לכם קצת בתהליך, ריכזנו עבורכם כמה טיפים שאולי יוכלו לעזור לכם. מוכנים?

מה המחיר של שירותי כתיבת דרשה לברית מילה?

כאמור, כתיבה של דרשה לברית מילה היא מלאכה מורכבת במיוחד שלא מתאימה לכל אחד. אם אתם לא מוצאים את המילים הנכונות ולא מוכנים להתפשר על דרשה פחות ממושלמת, יכול להיות שווה לכם להיעזר בשירות הכתיבה שלנו. בעבור 199 ש"ח, אנחנו נספק עבורכם נאום מרגש ומיוחד באורך של כ-20 שורות שירגש את קרובי המשפחה שלהם, יזכיר להם נשכחות ויעשה להם הרבה שמח על הלב.

איך אנחנו יכולים לעזור לכם בכתיבת דרשה לברית מילה?

אם אתם שואלים אותנו – מילים הן הבסיס להכל. הן יכולות להניע אנשים לפעולה, לעזור לנו להביע מסר ובעיקר, לעורר רגש וקרבה. אם משתמשים במילה הכתובה כמו שצריך השמיים הם לא הגבול. במילים אחרות, אנחנו מאמינים ששיתוף של ההיכרות העמוקה שלכם עם זוג ההורים הטרי עם כישורי הכתיבה שלנו יאפשר לנו לבנות את הנאום המרגש, המקורי והמיוחד ביותר. אז מה נעשה בכלל יחד?

1. נדבר על זוג ההורים

השלב הראשון בתהליך יהיה כמובן לשוחח על זוג ההורים הטרי. נשמע על הקשר האישי שלכם עם ההורים, על מידת הקרבה בינכם ועל הדברים שמאפיינים ומייחדים את הקשר שלכם. יכול להיות מדובר בתחומי עניין משותפים, בשנות היכרות ארוכות במיוחד או בקשר משפחתי הדוק. היכרות משמעותית עם הקשר שלכם עם זוג ההורים הטרי משמעותית בכתיבת נאום אישי ומרגש במיוחד.

2. נשמע על הקשיים שהיו לכם בתהליך

לאחר שנבין קצת יותר על הקשר המיוחד שיש לכם, נתחיל למפות את המסר שניסיתם להעביר. בין אם ניסיתם לכתוב דרשה בעצמכם ובין אם פניתם לשירות שלנו ישירות – נוכל למפות ביחד את המסר שהייתם רוצים להעביר ומכאן, את הדרך הנכונה ביותר לבנות את הנאום שלכם. נחשוב ביחד על המסר הנכון, נתלבט בין האפשרויות השונות ונחשוב ביחד מהן המילים המתאימות להבעת התחושות העמוקות ששוכנות בנבכי הנפש שלכם.

3. נתחיל!

אחרי שסיימנו עם ההכנות, כל מה שנשאר לעשות כעת זה רק להתחיל ולכתוב. אחרי שנסיים בתהליך הכתיבה נשלח לכם את הדרשה המוגמרת ונוודא שאתם מרוצים מהתוצר. לאחר מכן, כל מה שיישאר לכם לעשות זה רק לבחור מתנה מקסימה לפעוט הקטן לכבוד המאורע החגיגי...

נו, אז...שנתחיל?

אם השירות שלנו נשמע לכם מעניין, אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר בוואצאפ בלחיצה על הכפתור מטה, מבטיחים לתת לכם מענה לכל שאלה או תהיה תוך פחות משעה! בהצלחה!

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

כתיבת נאום כניסה לתפקיד מפקד

ברכה לסמל

כתיבת ברכה ליום הולדת

כתיבת ברכה ליום הולדת

כתיבת ברכה לחתונה

כתיבת ברכה לחתונה

כתיבת נאום לטקסים

כתיבת נאום לטקסים

כתיבת נאום פרידה

כתיבת נאום פרידה

כתיבת הספד לנפטר

ציטוטים למצבה להנצחת הנפטר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן נדב :)
מחפש כתיבת ברכה בתשלום?
אני זמין לעזור לך בתשלום שלח לי הודעה ונדבר :)