כתיבת הספד לנפטר

דף הבית » שירותי כתיבה » כתיבת הספד לנפטר

מה המשמעות של הספד לנפטר?

לצד האירועים החגיגיים והמשמחים בהם החיים שלנו מלאים, ישנם גם אירועים קשים ולצערנו בלתי נמנעים.

המוות תופס חלק משמעותי בחיים שלנו ולצערנו לוקח אחת לכמה זמן אדם שיקר מאוד לליבנו. יכול להיות מדובר בקרוב משפחה, בחבר ואפילו בבן זוג ואף פעם לא מדובר באירוע פשוט.

ציטוטים למצבה להנצחת הנפטר

הלוויה, שבעה ואזכרות מאפשרות לנו להתמודד עם האובדן הקשה ולמצוא את הכוחות להמשיך הלאה ולהתקדם בחיינו למרות הפצע הגדול שנפתח בנשמה. בשביל להתמודד עם האובדן הרבה יבחרו לעבור על אלבומי תמונות ישנים, להעלות זיכרונות ולבלות עם קרובי המשפחה והחברים האחרים בשביל להרגיש מעט פחות לבד.

דרך נוספת שיכולה לעזור בסגירת מעגל ובהתמודדות עם האובדן תהיה כמובן לכתוב הספד לאדם שנפטר. הספד הוא נאום שיקריאו אנשים הקרובים לאדם שנפטר שיגע בתכונות האופי המיוחדות של האדם הנפטר, התרומה שלו לסובבים אותו, החוויות המיוחדות שעבר וציוני דרך משמעותיים בדרך האישית שלו. אדם שמקריא את ההספד יכול להשלים ולהוציא את מחשבותיו בנאום מרגש ומיוחד שיוכל לעזור לו ביגון האישי שהוא חווה. אז מהי המשמעות של הספד לנפטר?

1. הוא היה אדם מיוחד

בהספד ניתנת הזדמנות לאנשים הקרובים לאדם הנפטר להביע את הייחודיות של האדם הקרוב. תוכלו להתייחס לתכונות האופי שמאפיינות אותו, לאישיות הכובשת שלו ולסיבות שגרמו לו להיות נאהב על ידי כל כך הרבה אנשים. האופי המיוחד שלו, ההומור השנון שלו והעיקשות שלו יזכרו בליבכם ובלבבות הקרובים אליו לעד – חשוב להזכיר את אלה בקול.

על החיים החדשים

2. עברנו הרבה ביחד

בהספד תוכלו להתייחס לזיכרונות המיוחדים שעברתם עם האדם הקרוב. תגעו ברגעים הקשים בהם עמד שם לצידכם, בחוויות המיוחדות שהיו לכם, בטיולים ובנסיבות שהביאו למותו. ההשפעה של האדם הקרוב אליכם לא נמחקת עם מותו אלא תישאר לעד – ואת זה חשוב להבהיר בהספד.

משפטים על שיתוף פעולה

3. הוא היה רוצה שנמשיך בחיינו

המשמעות החשובה ביותר של ההספד היא כמובן ההכרח של קרובי המשפחה האבלים למצוא את הדרך להמשיך הלאה. האדם הקרוב אליכם וודאי היה רוצה שתתקדמו מתחושות היגון שלכם ותמצאו את הכוחות להמשיך. ההספד שתקריאו יתרום לכם בתחושה של סגירת מעגל ויעזור לכם להתקדם מתחושת האבל.

ציטוטים על ספורט

מה חשוב שייאמר בהספד לנפטר?

אין דרך נכונה אחת לכתוב הספד עבור קרוב שנפטר. הספד טוב בסופו של דבר הוא כזה שנכתב מנבכי הנפש שלנו ומביע את היגון והגעגוע שלנו באופן כנה, רגיש ואמיתי. ובכל זאת, ישנם כמה דברים אליהם נהוג להתייחס בכתיבת הספד.

1. על התרומה שלו

בהספד חשוב לגעת בתרומה האישית של האדם הקרוב אליכם במהלך החיים שלכם ולאחר מותו. תתייחסו לדברים שהוא לימד אתכם, לתרומה שלו לקרובי המשפחה, החברים והקהילה – הוא היה אוהב לעודד אנשים בחוש ההומור שלו? להשרות אווירה נעימה גם בתקופות לחוצות? הוא היה אדם פרקטי במיוחד שידע לתת עצות יעילות? הייתה לו השקפת עולם שלימדה אתכם הרבה על עצמכם?

חשוב שתתייחסו לכל אלה. מדובר בכל אותם הדברים, כל אותן תכונות האופי שלו, שתרמו לחיים שלכם וגרמו להם להיות מיוחדים ובעלי משמעות.

משפטים על נתינה

2. על הרגעים המיוחדים

בהספד חשוב שתגעו ברגעים המיוחדים שהיו לכם עם האדם שנפטר. תתייחסו לחופשות המשותפות שלכם, התקופות הקשות בצבא והלימודים, השיחות המיוחדות שניהלתם בשעות הלילה המאוחרות וכל חוויה מרגשת אחרת שעברתם. כל הרגעים המיוחדים, החוויות המשונות והתקופות הקשות שעברתם הן שהפכו את הקשר שלכם למה שהוא ותרמו לחיים של האדם הקרוב אליכם והפכו אותם לעוד יותר מיוחדים.

ברכה על קשת בענן

3. על הכוחות שהיה רוצה שיהיו לנו

בסופו של דבר, אתם יודעים שהאדם הקרוב אליכם שנפטר היה רוצה שתמצאו את הכוחות להמשיך הלאה. אחרי כמה שבועות של יגון הוא היה רוצה שתמצאו את הכוחות להמשיך ולזכור אותו באופן החיובי ביותר בשגרה היומיומית שלכם – לא בצער, אלא בתחושה שהוא מהווה חלק משמעותי מהאדם שאתם כיום. תתייחסו לכך בהספד שלכם, תגרמו לאנשים לא לחוש רגשות אשמה כשהם חוזרים לאט לאט לחייך.

משפטים חזקים

איך לכתוב הספד לנפטר – טיפים לכתיבת הספר לנפטר

כתיבת הספד היא אף פעם לא מלאכה פשוטה ובשונה מכתיבה של כל נאום אחר היא גם טעונה במיוחד. מדובר במסמך שאמור לסכם חיים שלמים ובן אדם שלם והרבה פעמים קשה למצוא את המילים הנכונות. היגון, הצער והבלבול שמלווה לאובדן הרבה פעמים מונעים מהאדם שנדרש לכתוב את ההספד למצוא את המילים הנכונות. בשביל להקל עליכם בחוויית הכתיבה, ריכזנו עבורכם כמה טיפים שיעזרו לכם לכתוב את ההספד הטוב ביותר.

מה המחיר של שירותי כתיבת הספד?

כאמור, כתיבה של הספד לנפטר היא תהליך מורכב למדיי. ההתעסקות בחיי הנפטר בימים קשים אלה יכולה לעורר תסכול וחרדה בקרב אלו מהם נדרש לכתוב הספד ולגרום להם להרגיש שלא בנוח. אם אתם מתקשים במציאת המילים הנכונות בתקופה המורכבת הזאת, אנחנו מציעים לכם לפנות לשירותי כתיבת הספד לנפטר.

אנחנו בעדן ברכות מציעים שירות כתיבת הספד לנפטר במחיר של 199 ש"ח. תמורת מחיר סמלי תוכלו להעביר את התחושות העמוקות שלכם באופן הטוב והקולח ביותר ולשמור זיכרון מהאדם האהוב שלכם לעוד הרבה שנים.

איך אנחנו יכולים לעזור לכם בכתיבת הספד לנפטר?

אנחנו בעדן ברכות מאמינים שכתיבת הספד לאדם נפטר דורשת היכרות מעמיקה איתו. אנחנו לא באים להחליף אתכם, את הקשר המיוחד שלכם איתו או את ההיכרות העמוקה שיש לכם. אנחנו באים לעזור להביע את המחשבות והתהיות שלכם באמצעות המילה הכתובה. שילוב של כישורי הכתיבה שלנו וההיכרות הגבוהה עם האדם הנפטר הם שיביאו להספד מרגש וייחודי שייתן את הכבוד הראוי שמגיע לאדם הנפטר. אז מה נעשה ביחד?

נדבר על האדם הקרוב

ראשית, נבקש מכם לספר לנו על האדם הקרוב שנפטר – על תחומי העניין שלו, תכונות האופי המיוחדות שלו והנסיבות שהביאו למותו. תספרו לנו על אבני דרך משמעותיות בחיים שלו, התהליך שעבר עם השנים והדרך שעוד הייתה צפויה לו ונקטעה. היכרות עם האדם הנפטר הכרחית לכתיבת המילים האישיות והמדויקות ביותר ועבורנו זה משמעותי במיוחד.

נשמע על הקשר שלכם

אחרי שנכיר את האדם הקרוב אליכם קצת יותר, נשמע על הקשר שהיה לכם. על המסגרת בה הכרתם, על החוויות המיוחדות שעברתם ועל הדברים שמאפיינים את הקשר שלכם. נשמע על השילוב של תכונות האופי שלכם, על תחומי העניין המשותפים שלכם והצדדים באופי של האדם הקרוב אליכם שכל כך אהבתם.

נתחיל בכתיבה

אחרי שנסיים בהכנות המקדימות, נוכל להתחיל בכתיבת ההספד לאדם הקרוב אליכם. במהלך התהליך נתייעץ איתכם, נשמע את חוות הדעת האישית שלכם ונתהה בין אפשרויות הניסוח השונות. כשנסיים את המלאכה, נעביר לכם את ההספד ונוודא שאתם מרוצים ממנו.

אנחנו כאן בשבילכם

אם אתם מתעניינים בשירות כתיבת הספד, אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר בוואצאפ.
מבטיחים לתת לכם מענה על כל שאלה או תהיה שתעלה לכם לראש תוך פחות משעה.
שלא תדעו כל צער.

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

כתיבת מכתב אישי

כתיבת מכתב אישי

כתיבת דרשה לברית מילה

ברכה לברית מילה

כתיבת נאום לטקסים

כתיבת נאום לטקסים

כתיבת נאום כניסה לתפקיד מפקד

ברכה לסמל

כתיבת ברכה לחתונה

כתיבת ברכה לחתונה

כתיבת דרשה לבת מצווה

פתגמים על יהדות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן נדב :)
מחפש כתיבת ברכה בתשלום?
אני זמין לעזור לך בתשלום שלח לי הודעה ונדבר :)