ברכות לסיום לימודים

ברכות לסיום לימודים, לסיום יב 12 שנות לימוד ויסודי

דף הבית » לכבוד מה הברכה? » ברכות לסיום לימודים

מעמד מרגש ומיוחד

אחרי שתיים עשרה שנות לימוד מעשירות ומיוחדות בהן הבן שלכם למד לא רק מתמטיקה והיסטוריה אלא גם על החיים עצמם, תקופת הלימודים באה לקיצה. אמנם סיום התיכון מסמל את סיום תקופת הלימודים, אבל הבן שלכם ימשיך וילמד על העולם ועל עצמו במשך כל החיים שלו. 

ברכה מקסימה יכולה לרגש את הבן שלכם מאוד במעמד המיוחד בו הוא נמצא ולמלא אותו בכוחות לקראת הגיוס הקרב ובא. תגידו לו עד כמה אתם אוהבים ומעריכים אותו ותסבירו לו על התהליך המיוחד שעבר. בשביל למלא אתכם בקצת השראה כתבנו עבורכם ברכות לסיום לימודים. מאחלים לכם בהצלחה ומזל טוב!

ברכה לתלמידה

ברכה לתלמיד מצטיין

לתלמיד הכי טוב בכיתה אנחנו שולחים לך שפע של ברכות לרגל הצטיינותך אתה תמיד משקיע בלימודים ולא שוכח לפנות זמן גם לחברים לוקח את עצמך ברצינות ומביא תוצאות מדהימות מאחלים לך שתמשיך בדרככך המוצלחת ושתביא להורים שלך הרבה מאוד נחת.

ברכות למורה לסיום י"ב

למורה היקרה – איך הזמן טס כשנהנים?! תודה על שנים מלמדות ומחכימות, תודה שלא כעסת עלינו יותר מידי ושסבלת את כל השטויות. עכשיו אנחנו יוצאים לדרך חדשה, אך בטוחים שהכלים שהקנת לנו ילוו אותנו בתחנות רבות בחיים. תודה על הכל מאיתנו, התלמידים.

ברכה לסיום הלימודים באוניברסיטה

השעה הגיעה ותקופת מבחנים שוב לא תפתיע, תתמלאי גאווה על ההישג המשביע ותמשיכי כמו שאת יודעת – לכבוש כל רקיע. הלימודים הסתיימו בהצלחה ועכשיו זה הזמן לצאת לחופשה מרגיעה תתפנקי ותתרפקי על הישגייך הטובים ומיד אחר כך תחזרי לעניינים.

ברכה למורה לספר מחזור

למורה המעולה שליוותה אותנו כל השנה כמה שנודה לך – לא נספיק לעשות את זה מספיק לכן במקום להודות, נברך אותך – שכל חייך תלמדי כל כך טוב תלמידות ותלמידים שתפיקי הנאה מכל שיעור שאת מעבירה, תמיד ונפגש אי שם, כשנצליח בזכותך בעתיד.

ברכה לקבלת תעודה

לתלמיד / תלמידה התותחים שלנו! ברכות לקבלת התעודה. הציונים המצויינים בהחלט מעידים שהשנה הייתה שנה של הישגים! מאחלים לך הצלחה גדולה גם בשנים הבאות, שתשקיעי בלימודים וגם אל תשכחי את החברות… גאים בך מאד, ההורים.

ברכה תודה למורה

למורה המקסימה כתבנו לך מכתב קצר כי רצינו להגיד לך תודה על כל ההשקעה שלך בילדים שלנו השנה על זה שאת אף פעם לא מוותרת, תמיד מתעניינת ולא משנה באיזו שעה תודה שהראת כל כך הרבה אכפתיות וחום ועל זה מגיעה לך התודה והמתנה היום שתמשיכי להיות אישה מעוררת השראה והלוואי ותישארי המורה של הילדים שלנו גם בשנה הבאה.

ברכה לסיום הלימודים

סיימת את הסאגה סוף סוף והתעודה כבר בכיס, הידד לך, עשית את זה כמו גדול שתזכה להמשיך וללמוד כל החיים כי ככה זה, אצל הטיפוסים החכמים לימודים ואהבה לא מפסיקים שתעשה חייל וים של נחת תתן להורים.

ברכה למורה לסיום כיתה ו'

שש שנים חלפו כל-כך מהר ואת תמיד תישארי המורה שאני הכי זוכר. זה צובט בלב וקצת כואב אבל שתדעי שאת המורה שאני הכי אוהב. כל שנותר הוא לאחל לך הרבה הצלחה, שתישארי בריאה וחזקה ועם כל הקושי – שתשמרי תמיד על השמחה.

ברכה לסיום שנת הלימודים

עוד שנה עברה, הגעתם לסופה בהצלחה, אין לי ספק שתלמידים מיוחדים כמוכם יגיעו רחוק, ויהפכו את חייהם למסע מתוק. קחו עמכם לדרך החדשה – סל מלא כלים שאספתם במהלך כל השנה וצאו אתו לדרך משמעותית ומהנה. אנו נפרדים מכם היום, אך כולנו תומכים מאחור. מאתנו המורים, באהבה ובחום.

ברכה לילד שסיים כיתה ו

שש שנים זה לא צחוק אמנם עדין לא סיימת את הלימודים שבחוק אבל חצי מאחוריך אז תתעודד יא מתוק 🙂 גדלת יפה והחכמת ואנחנו גאים בך מאוד בשבילנו אתה כמו שיר תמידי בלב, זה לא סוד.

ברכה למורה לספורט

למורה הגיבור! תודה על כל האימונים הקשים והמפרכים אמת. לא תמיד היו לנו רגעים כה קלים אבל בכל זאת, לך אנחנו מודים ומהללים כי כמו שלימדת אותנו… חייבים את הספורט לשלב בחיים הלוואי שתמשיך לפתח תלמידים בריאים ותזכור שאותך כולנו אוהבים גם אם לפעמים את הקושי מקללים…

ברכה למסיימי כיתה ו

הנה הגיע הרגע בו מסיימים שנה, והפעם זאת כיתה ו', עניין רציני, אז הבה נניח את הצחוק והציניות בצד. זאת היתה שנה מלאת עשיה והלוואי ותהיה כך גם השנה הבאה. אמנם הסיום הגיע אבל הזכרונות מפכים, לא נשכח את מה שלמדתם ושהיה כל כך מדהים.

שאלות נפוצות על ברכות לסיום לימודים

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון ברכות לסיום לימודים לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בברכות לסיום לימודים שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם ברכות לסיום לימודים שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

ברכה לגיל 30 – 39

ברכה לגיל 30 עד גיל 39

ברכות למימונה

ברכה למימונה

ברכות לפני ניתוח

ברכה לפני ניתוח

ברכות לאירוסין

ברכה לחתונת הזהב

ברכות לכיתה א

ברכה לכיתה א

ברכות לשחרור

שחרור מהצבא

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן נדב :)
מחפש כתיבת ברכה בתשלום?
אני זמין לעזור לך בתשלום שלח לי הודעה ונדבר :)